25 Mayıs Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar
    • Konkur
    • Araştırma
    • Atamalar
    • Dijital
    • Kreatif
    • KSS
    • Medya
    • Pazarlama
    • Sosyal Medya
    • Trend
    • Haberler
    • New Step
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Advertisement
Advertisement
Haberler

Çekmecenizdeki atıştırmalıklar hangi markanın?

Marketing Türkiye
27 Aralık 2012
1 dk okuma

Sizin evde de bir atıştırmalık çekmecesi var mı? Bizde var. İçinde kızım, yeğenlerim özellikle eşim için alıp attığımız çikolatalar, bisküviler, çerezlerin yanı sıra yöresel atıştırmalıklar da bulunuyor. Nestlé, çikolatası için kampanyaya başladığında doğrudan bizim atıştırmalık çekmecesine gidip hangi markaları satın almışız diye baktım. Sadece limonlu gofret Nestlé’ydi. Nestlé bastırıyor. Yaz aylarında çikolata yiyen kadınların tür değiştirdiği klasik reklamların dışına çıkarak hanım hanımcık bir Figen karakteriyle tüketicilere “sizdenim” demişti. Bu bir ilkti ve diğer çikolata reklamlarından ayrışmıştı. Yazmıştım. Marka bu kez de 100 yılı aşan Nestlé Türkiye tarihini reklam kampanyasına taşıyor. Kampanyanın yüzleri Çetin Tekindor, Hadise ve İbrahim Kutluay. Başarılarıyla öne çıkan üç ünlü “Nestlé Çikolatayla Harikalar Yaratır” diyerek bireysel başarılarında ürünün katkısını işaret ediyorlar. Her biri için yazılmış Nestlé hikayeleri ne kadar gerçek bilmem ama oyuncularla uyuşmuş. Nestlé kaliteli ve lezzetli ürünlerin üreticisi. Benim söylemem reklama girmez! Kolay değil 1875’ten beri üretiyor. Elbette küresel markanın birikimini yabana atamayız. Ancak ürün konusunda bu kadar başarılı olan Nestlé nedense bir türlü bizden olamadı. Uzak, mesafeli ve pahalı algısını bir türlü yıkamadı. Çekmecelerimize istediği çoklukta giremedi. Acaba neden? Son kampanyadan yola çıkarak söyleyeyim, üç ünlü de sevilen ve rol model olabilecek kişiler olmasına rağmen “Nestlé çikolatayla harikalar yaratır” kampanyası yine yüksek perdeden. Mesaj daha samimi, biraz daha sokaktan ve genç olsaydı hiç fena olmazdı. Bir de aklıma gelmişken marka okunacak diye reklamdaki oyuncuların ambalaj kağıdını yiyeceğinden endişe ediyorum!
Bu yazı Günseli Özen Ocakoğlu’nun Zaman gazetesindeki köşesinden alınmıştır. 

1 "Eşekli kütüphaneci"nin hikâyesini QNB Finansbank devam ettiriyor
“Eşekli kütüphaneci”nin hikâyesini QNB Finansbank devam ettiriyor
2 Netflix abone kaybının faturasını çalışanlara kesti! | Son 24 saatin gündemi
Netflix abone kaybının faturasını çalışanlara kesti! | Son 24 saatin gündemi
3 Atatürk'ün eşyaları Yapı Kredi ile NFT koleksiyonuna dönüşüyor!
Atatürk’ün eşyaları Yapı Kredi ile NFT koleksiyonuna dönüşüyor!
4 Abonelerine "Durun gitmeyin!" diyen Netflix'ten yeni karar! | Son 24 saatin gündemi
Abonelerine “Durun gitmeyin!” diyen Netflix’ten yeni karar! | Son 24 saatin gündemi
5 Beymen’den sıra dışı bir adım…
Beymen’den sıra dışı bir adım…
Güncel Haberler
Enflasyonla mücadelede markaların önerisi ne?
Enflasyonla mücadelede markaların önerisi ne?
Outdoor Günleri Kanyon'da!
Outdoor Günleri Kanyon’da!
İş arayanlar daha işe başlamadan istifa etme düşüncesine sahip... Peki ama neden?
İş arayanlar daha işe başlamadan istifa etmeyi düşünüyor… Peki ama neden?
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Jo Malone London Nişantaşı mağazası yeni yerinde!
Haberler
Jo Malone London Nişantaşı mağazası yeni yerinde!
Marketing Türkiye
5 gün önce
Kinder Surprise için sürpriz toplatma kararı
Haberler
Kinder Surprise için sürpriz toplatma kararı
Gizem Yıldız
5 Nisan 2022
Kadınların boşanma motivasyonu artıyor
Haberler
Kadınların artık eyvallahı yok: Büyük boşanma dalgası hızla yayılıyor
Gizem Yıldız
2 hafta önce
ECHO Summit'in destekçileri belli oldu
Haberler
ECHO Summit’in destekçileri belli oldu
Gizem Yıldız
28 Mart 2022
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar

Ortaklar Caddesi Murat Apartmanı No: 29/A
Mecidiyeköy, Şişli/İSTANBUL

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar
    • Konkur
    • Araştırma
    • Atamalar
    • Dijital
    • Kreatif
    • KSS
    • Medya
    • Pazarlama
    • Sosyal Medya
    • Trend
    • Haberler
    • New Step
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.