Cannes’a damgasını vurdu!
61. Cannes Lions Uluslararası Yaratıcılık Festivali’ne bu yıl aldığı 4 Grand Prix’le Adam & Eve DDB damgasını vurdu. Adam & Eve DDB’in Harvey Nichols için gerçekleştirdiği “Sorry I Spent It On Myself” kampanyası Film, Integrated, Press ve Promo&Activation Lions kategorilerinde toplam 4 Grand Prix kazandı. Ajans, geçtiğimiz yıl da “Dumb ways to die” ile 5 Grand Prix kazanmıştı.
KAMPANYANIN KÜNYESİ:
Reklamveren : Harvey Nichols
Reklam Ajansı : ADAM&EVEDDB London, İngiltere
Kampanya Adı : Christmas Lunch
Baş Kreatif Direktörler : Ben Tollett, Ben Priest, Emer Stamp
Yönetici Kreatif Direktörler: Richard Brim, Daniel Fisher
Yaratıcı Yapımcı : Kirsty Harris
Tasarımcı : Alex Fairman
Fotoğrafçı : James Day
Kategori :Perakende
İşte 4 kategoride de büyük ödülü alan kampanya:
{youtube}ITyeI3YyYw8|450|280{/youtube}