
Cannes Lions’tan Türkiye’ye ilk altın!
CarrefourSA, Cannes Lions Uluslararası Yaratıcılık Festivali’nde Türkiye’ye ikinci ödülünü kazandırdı. TBWA\ISTANBUL imzasını taşıyan “Hayalet Ağlar” (Ghost Town) adlı çarpıcı enstalasyon, Craft kategorisinin Design bölümünde Altın Aslan ödülüne uzandı. Aynı çalışma törenin dün gerçekleşen bölümünde ise Outdoor kategorisinin Special Build bölümüyle Bronz Aslan ödülüne layık görülmüştü.
Proje, “Balıkçılık yaşarsa, Ocaklar yaşar” mesajıyla denizlerin altında terk edilmiş hayalet ağların, sadece deniz yaşamını değil, balıkçılıkla geçimini sağlayan kıyı kasabalarının geleceğini nasıl tehdit ettiğini etkileyici bir şekilde ortaya koyuyor.
CarrefourSA’nın, “Balıkçılık Yaşarsa Ocaklar Yaşar” projesi, TBWA\Istanbul imzasıyla hazırlanan etkileyici bir enstalasyonla aktarıldı. Projeyle, yanlış avlanma sonucu denizlerin altında kalarak balıkların üremesini engelleyen hayalet ağların aslında balıkçılıkla geçinen bir köyü, hayalet bir köye çevirebileceğine dikkat çekiyor.
Cannes Lions’ta oylama devam ediyor! Projeye oy vermek için TIKLAYIN!