Cannes Lions’tan 60’ıncı yıla özel mobil uygulama
Bu yıl 60’ıncı yılını kutlayan dünyanın en prestijli reklam ve yaratıcılık festivali Cannes Lions’un bu yıla özel hazırlanan iOS ve Android uygulamaları yayınlandı. Festival programının yanı sıra, konuşmacı detaylarına, bu yılki festivale ilişkin en güncel bilgilere ve şehirle ilgili tüm bilgilere erişilebiliyor. Kullanıcıların Facebook, Twitter ve LinkedIn hesaplarını da bağlayabildiği uygulama tıpkı geçen yıl olduğu gibi bu yıl da festival katılımcılarına bir “Goodybag” özelliği sunuyor. Uygulamanın bu özelliği sayesinde etkinliğin ilk gününden itibaren festival katılımcıları birbirinin yaka kartındaki barkodları tarayarak iletişim bilgilerini telefonuna kaydedebiliyor, kısa listeye kalan işler sergisindeki işleri cep telefonuna görsel olarak kaydedebiliyor, sunumlar esnasında tuttuğu notları canneslions.com adresindeki hesabına kaydedebiliyor. Son olarak 60’ıncı yıla özel oluşturulan bölüm sayesinde, uygulamanın kullanıcıları son 60 yıl içerisinde film dalında “Grand Prix” kazanan tüm işleri izleme olanağına sahip oluyor.
iOS uygulamalası için tıklayınız.
Android uygulaması için tıklayınız.
Güncel Haberler