Cannes Lions’ta değişiklik
Reklam ve iletişim dünyasının en önemli etkinliklerinden biri olan Cannes Lions Uluslararası Yaratıcılık Festivali’nde değişiklik kararı alındı. Cannes Lions’a yeni kategorilerin dahil olmasının ardından var olan kategorilerde değişiklikliğe gidildi. Buna göre, ilk olarak “En İyi Yapım Şirketi”ne verilen Palme d’Or Ödülü’nde yapım şirketlerine getirilen 10 başvuru sınırlaması kaldırıldı. Shortlist puanları aynı Yılın Ajansı Kategorisi’nde olduğu gibi 10′da tamamlanacak. “Yılın Medya Ajansı Ödülü”nün yerine ise “Yılın Medya Network’ü Ödülü” getirildi. Bu kategoride, Media Lions Kategorisi’nde en iyi dereceyi alan medya ajansı networkü ödülün sahibi olacak. Bu ödül 17 Haziran’da takdim edilecek. “Yılın Küresel Network’ü Ödülü”nün yanı sıra “Yılın Bölgesel Network”ü ödülleri de sahiplerini 21 Haziran’da bulacak.