19 Haziran Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Haberler

C&A Avrupa’ya “Geleceğin Şekillendiricisi” Ödülü

Marketing Türkiye
9 Kasım 2012
2 dk okuma

 

C&A, Textile Exchange tarafından aynı alanda ödüllendirilmiş, sürdürülebilir tekstil endüstrisine sahip çıkan dünya çapında 10 firma arasında yerini aldı. C&A Sürdürülebilir İş Geliştirme Başkanı Phil Chamberlin konuya ilişkin şu değerlendirmeyi yaptı: “Geleceğin Şekillendiricisi ödülü bizim için çok şey ifade ediyor. 2004 yılında organik pamuk projesi olarak başlayan girişim o günden beri çok gelişti ve entegre sürdürülebilirlik stratejisine dönüşerek bugün şirketimizin tekstil değerlerini şekillendiren bir kavram haline geldi. Bu nedenle Textile Exchange C&A’yı ödüllendirirken, şirketin örneğin Hindistan gibi tarım bölgelerinde, sivil toplum örgütleriyle kurduğu yakın ilişkilerden övgüyle bahsediyor”. C&A Avrupa geçtiğimiz yıllarda sürdürülebilir tarım yöntemleriyle üretilmiş pamuğu moda alanında en çok satan firma haline geldi. C&A şu anda dünyada 2. en büyük organik koton alıcısı konumunda yer almakta. Chamberlain; “Textile Exchange’in de ön plana çıkardığı gibi, bu girişimimizin uzun ömürlü olmasına büyük önem veriyoruz. Organik pamuk konusundaki kararlılığımızın yalnızca böyle uzun dönemli bir strateji ile, tarım bölgelerindeki ekosistemin ve bu bölgelerde yaşayan çiftçilerin kalıcı olarak iyileşmesini sağlayacağına inanıyoruz” dedi. C&A’nın sürdürülebilir stratejisinde yalnızca azalan su kaynakları ve enerji tüketimi bulunmamakta. Aynı oranla insanların ve çevrenin de var olan sentetik kimyasallar ve tarım ilaçları kullanımından korunması, pamuk üretimindeki su kullanımının azaltılması ile pamuk üretiminde çalışan insanların yaşam koşullarının iyileştirilmesi de yer almakta. C&A, 20 Avrupa ülkesinde 1500 mağaza ile hizmet vermekte. Bunların 29 tanesi Türkiye pazarında bulunuyor. Geçtiğimiz yıl açıklanan finansal verilerde şirketin 32 milyon adet ürün satarak satış rakamını 6,8 milyar Euro’dan fazla organik pamuk üretmiş olduğu açıklanmıştı. 2012 yılı içinde de bu rakamı ikiye katlayarak 60 milyon ürüne erişilmesi planlanmakta. C&A 2020’ye kadar geleneksek yöntemlerle üretilmiş pamuktan imal edilen ürünlerin satışını tamamen durdurmayı hedefliyor. Phil Chamberlain amaçlarını şöyle özetliyor: “Tüm C&A koleksiyonu organik pamuktan ya da daha sürdürülebilir yöntemlerle elde edilmiş pamuktan üretilmiş olacak. Bu yalnızca sürdürülebilirlik stratejimizin bir parçası değil, aynı zamanda müşterilerimizin de isteklerine cevap verecek bir karar.”

1 HPV aşısı için müjdeli haber: 2025 sonunda ücretsiz oluyor!
HPV aşısı için müjdeli haber: 2025 sonunda ücretsiz oluyor!
2 Aşkın şifresi burçlarda saklı: En çok eşleşen burçlar açıklandı!
Aşkın şifresi burçlarda saklı: En çok eşleşen burçlar açıklandı!
3 "LEGO ödeneği" yan hak oldu!
“LEGO ödeneği” yan hak oldu!
4 Marka danışmanı Turgay Adıyaman hayatını kaybetti
Marka danışmanı Turgay Adıyaman hayatını kaybetti
5 Veri kaybı yaşayan şirketlerin ömrü en fazla 2 yıl!
Veri kaybı yaşayan şirketlerin ömrü en fazla 2 yıl!
Güncel Haberler
Yılın en iyileri ödüllerine kavuştu...
Yılın en iyileri ödüllerine kavuştu…
Getir, genç kadın mühendis adaylarını destekliyor
Getir, genç kadın mühendis adaylarını destekliyor
Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

MrBeast'in CMO'luğuna Sinan Deriş getirildi!
Haberler
MrBeast’in CMO’luğuna Sinan Deriş getirildi!
Sena Tufan
2 hafta önce
Haftanın marka ajans iş birlikleri (1-10 Nisan)
Haberler
Haftanın marka ajans iş birlikleri (1-10 Nisan)
Sena Tufan
10 Nisan 2025
Teknosa'nın plastik poşetleri kartona, karton poşetleri ormana dönüşüyor!
Haberler
Teknosa’nın plastik poşetleri kartona, karton poşetleri ormana dönüşüyor!
Nafizcan Önder
9 Mayıs 2025
Haftanın marka-ajans iş birlikleri (2-9 Mayıs)
Haberler
Haftanın marka-ajans iş birlikleri (2-9 Mayıs)
Sena Tufan
9 Mayıs 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.