Burhan Öçal bu kez darbukaya değil “kaputa vur”du
Müzik dünyasında “Darbukanın Şövalyesi” olarak anılan Burhan Öçal bu kez darbuka yerine kaputa vurdu. Online ikinci el otomobil alım satım platformu ikinciyeni.com’un gerçekleştirdiği farkındalık projesi için kameraların karşısına geçen Öçal, otomobil kullanıcılarını kediler için kaputa vurmak konusunda uyarıyor.
Yenilikçi yaklaşımları ve açık artırma esasına dayalı sistemiyle dikkat çeken ikinci el araç alım satım platformu ikinciyeni.com, kediler için farkındalık kampanyası gerçekleştirdi.
Kış aylarında kedilerin araçların kaputuna saklanmasından hareketle çekilen filmde Burhan Öçal rol alıyor. Öçal’ın klasik bir otomobilin başına gelerek, taburesini yerleştirmesi ile başlayan filmde; darbukanın şövalyesi kaput üzerinde muhteşem bir gösteri sergiliyor. Bu özel gösterinin ardından da Burhan Öçal filmin sonunda kaputun içinden çıkan bir kedi ile selamlaşıyor.
#kaputavur etiketiyle sosyal medyada da farkındalık yaratılan kampanyada, sokaklarda yaşayan ve ısınmak için otomobillerin motorlarına giren minik dostlarımızın hayatta kalmaları amaçlanıyor.
Dijital mecralarda ve Mars Medya katkıları ile sinemalarda gösterime giren bu özel proje, izleyenleri hem eğlendiriyor hem de yeni bir alışkanlık kazanmalarını sağlıyor.
KÜNYE:
Reklamveren: İkinciyeni.com
Reklamveren yetkilisi: Zeyno Şahinkaya, Selim Savga, Alp Yıldırım, Melda Ejderoğlu, Yaşar Şekerci
Reklam Ajansı: Havas İstanbul
Chief Creative Officer: Ergin Binyıldız
Yaratıcı Yönetmen: Yavuzhan Gel
Yaratıcı Ekip: Umut Karacaoğlu, Ahmet Sefer, Betül Saykan, Tuğçe Kısacık, Dilara Tuncer, Can Yaylacıkoral
Müşteri ilişkileri: Yiğit Uysal, Özge Asan Dereçayır, İlayda Bahçıvan
Dijital Kanal Yöneticisi: Mustafa Bulek
Sosyal Medya Ekibi: İsmail Postalcıoğlu, Ece Özmet İşsever, Selin Akbay, Yıldız Kaya, Üstüngel Arı
Ajans Prodüktörü: Sıla Salgın
Prodüksiyon Şirketi: Film Park
Yönetmen: Koray Ağzıyağlı
Kullanılan Mecralar: Dijital, Sinema