
Burger King’ten “bir aile yemeği felaketi…”
Burger King Fransa, yılbaşı tatil sezonuna özel yeni iletişim kampanyasını ajansı Buzzman iş birliğiyle hayata geçirerek markanın mizahi yaklaşımını öne çıkardı. Kampanya, yılbaşı sofralarında yaşanan “mutfak kazaları” teması üzerinden tüketicinin dikkatini çekmeyi hedefliyor.
“Tatil sofralarını kurtarın”



Tatillerde klasik aile yemekleri her zaman kusursuz gitmeyebilir. Burger King Fransa, bu içgörüden yola çıkarak hazırladığı kampanyada, ocak başında yanmış hindi veya tanınamayacak kadar pişmiş balık görselleriyle tatil sofralarındaki beklenmedik felaketleri görselleştiriyor. Bu görsellerin altında ise Burger King’in sıcak Baby Burger’larıyla tüm bu mutfak kazalarının üstesinden gelebileceği mizahi bir dille anlatılıyor.
Güncel Haberler
