Burger King yeni kampanyasında yine McDonald’s’a sataştı
Burger King ve çalıştığı reklam ajansı David Miami her zaman orijinal işlerin peşinde olmalarıyla ve yaratıcı çalışmalarıyla biliniyor. Özellikle etkileyici ilan çalışmalarıyla öne çıkan Burger King alevli ızgarasının önemini oldukça minimal ama çarpıcı bir ilanla anlatarak McDonald’s’a ters köşe yaptı.
Daha önce “Burning Store” çalışmasıyla ödül alan David Miami bu sefer minimal ama alışılmışın dışında bir ilan çalışmasına imza attı. McDonald’s’ın eski yöneticisinin oturduğu lüks evin verandasının fotoğrafındaki ayrıntıyı atlamayarak, Burger King usulü pişirme yönteminin McDonald’s tarafından da tercih edildiğine vurgu yaptı.
Her fırsatta alevde ızgara pişirme yönteminin döküm ızgaraya göre çok daha lezzetli bir yol olduğunu belirten Burger King, McDonald’s’ın eski CEO’sunun verandasında gördüğü alevli ızgarayı ilan çalışmasında kullanarak fotoğrafın üzerine “alevde ızgaraya karşı koymak zordur” yazdı.
Ödüllü ilan “Burning Store”