2 Temmuz Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Brandzone Kasım ayının en dinamik markalarını açıkladı
Haberler

Brandzone Kasım ayının en dinamik markalarını açıkladı

Marketing Türkiye
12 Aralık 2017
5 dk okuma

Tüm basılı ve online fiyat verilerini araştırıp takip eden, en güncel pazar araştırma analizlerini sunan BrandZone, Marketing Türkiye’ye özel olarak Kasım ayının en dinamik markalarını belirledi. TV kategorisine Philips damga vururken, gıda kategorisinde ise Pınar zirveye oturdu.

Türkiye’deki markalar için fiyat/rekabet araştırma hizmetleri sunan BrandZone, Marketing Türkiye’ye özel olarak ele aldığı analizde 2017 Kasım ayının “En Dinamik Markaları”nı açıkladı. Tüm kampanyaları tek tek ürün, marka, kategori ve özellik bazında inceleyen BrandZone, bir kategoride en fazla kampanyası yer alan yani en dinamik markaları raporladı. Analizde ulusal, yerel, indirim, parfümeri, teknoloji ve toptan kanalların insert (katalog) ve basılı reklamlarında bulunan kampanyalarıyla birlikte teknolojide kategorisindeki TV reklamı kampanyaları da ele alındı.

TV’ye Philips damga vurdu!

BrandZone verilerine göre; toplamda bin 342 kampanyanın düzenlediği TV kategorisinde yüzde 31’lik kampanya oranı ve 416 kampanyayla Philips en dinamik marka oldu. Toplamda bin 226 kampanyanın düzenlendiği akıllı telefon kategorisinde yüzde 23’lük kampanya oranı ve 286 kampanyayla Samsung en dinamik marka oldu.

TV_Görsel_1

Pınar zirveye oturdu

2017 Kasım ayı verilerine göre; gıda kategorisinde 755 kampanyayla Pınar en dinamik marka oldu. Peynir kategorisinde toplamda bin 968 kampanya düzenlendi. Yüzde 14’lük kampanya oranı ve 268 kampanyayla Pınar yine en dinamik marka oldu. Peynir kategorisinde, yüzde 10’luk oran ve 203 kampanyayla Muratbey ikinci; yüzde 10’luk oran ve 198 kampanyayla Sütaş üçüncü sırayı aldı.

Peynir_Görsel

Kasım ayında Torku ilk sırada yer aldı

Bisküvi ve kek kategorisinde bin 451 kampanya düzenlendi. En dinamik marka yüzde 10’luk kampanya yüzdesi ve 144 kampanyayla Konya Şeker’in Torku’su oldu. Yüzde 9’luk oran ve 124 kampanyayla Şölen’in Biscolata’sı ikinci sırayı alırken; yüzde 7’lik oran ve 107 kampanyayla Ülker Dankek üçüncü sırada yer aldı.

Bisküvi_Görsel_1

Milka en dinamik marka oldu

Bar kaplama&gofret kategorisinde toplamda bin 113 kampanya düzenlendi. Yüzde 7’lik kampanya oranı ve 74 kampanyayla Mondelez’in Milka’sı en dinamik marka oldu. Yüzde 6’lık oran ve 72 kampanyayla Ferrero’nun Kinder markası ikinci; yüzde 6’lık oran ve 64 kampanyayla Eti’nin Hoşbeş markası üçüncü sırada yer aldı. Tablet çikolata kategorisinde toplamda 542 kampanya düzenlendi. Yüzde 20’lik kampanya oranı ve 108 kampanyayla Ülker Çikolata en dinamik marka oldu. Yüzde 19’luk oran ve 102 kampanyayla Nestle Tablet ikinci; yüzde 16’lık oran ve 85 kampanyayla Nestle Damak üçüncü sırada yer aldı.

Çay kategorisinde lider yine Lipton!

2017 Kasım ayı verilerine göre; çay kategorisinde toplamda 1.033 kampanya düzenlendi. Yüzde 27’lik kampanya yüzdesi ve 284 kampanyayla Unilever’in Lipton markası en dinamik marka oldu. Yüzde 17’lik oran ve 174 kampanyayla Çaykur ikinci; yüzde 14’lük oran ve 145 kampanyayla Doğuş üçüncü oldu.

Superfresh zirvede!

Dondurulmuş gıda kategorisinde 706 kampanya düzenlendi. BrandZone’nun Kasım ayı verilerine göre en dinamik marka yüzde 50’lik kampanya yüzdesi ve 356 kampanyayla Ülker’in Superfresh’i oldu. Yüzde 9’luk oran ve 63 kampanyayla Tokana ikinci sırayı alırken; yüzde 7’lik oran ve 50 kampanyayla Dr.Oetker üçüncü sırada yer buldu.

Kağıt ürünleri kategorisine Eczacıbaşı damgası

BrandZone’nun açıkladığı 2017 Kasım verilerine göre; kağıt ürünleri kategorisinde toplamda bin 464 kampanya düzenlendi. Yüzde 12’lik kampanya oranı ve 179 kampanyayla Eczacıbaşı’nın Solo markası en dinamik marka oldu. Yüzde 11’lik oran ve 155 kampanyayla Hayat Kimya’nın Papia’sı ikinci; yüzde 8’lik oran ve 116 kampanyayla Eczacıbaşı’nın Selpak’ı üçüncü sırada yer aldı.

Ev temizleyicileri kategorisinde lider: Unilever

BrandZone verilerine göre; ev temizleyicileri kategorisinde toplamda bin 436 kampanya düzenlendi. Yüzde 7’lik kampanya oranı ve 103 kampanyayla Unilever’in Cif ve Domestos’u en dinamik markalar oldu. Yüzde 7’lik oran ve 96 kampanyayla Provel’in Parex markası ikinci sırada yer aldı.

Çamaşır makinesi deterjanı kategorisinde 949 kampanya düzenlendi. Yüzde 22’lik kampanya oranı ve 210 kampanyayla P&G’nin Ariel’i en dinamik marka oldu. Yüzde 14’lük oran ve 132 kampanyayla Henkel’in Persil markası ikinci; yüzde 11’lik oran ve 103 kampanyayla P&G’nin Alo markası üçüncü sırayı aldı.

Bulaşık makinesi deterjanı kategorisinde 676 kampanya düzenlendi. Yüzde 53’lük kampanya oranı ve 360 kampanyayla Reckitt Benckiser’ın Finish’i en dinamik marka oldu. Yüzde 20’lik oran ve 136 kampanyayla P&G’nin Fairy markası ikinci; yüzde 13’lük oran ve 89 kampanyayla Henkel’in Pril markası üçüncü sırayı aldı.

BrandZone 2017 Kasım Ayı Kampanya Sonuçları:

Kategori : TV

En Dinamik MarkaFirmaKampanya AdediKampanya Yüzdesi
PhilipsPhilips41631%
Tüm Markalar Toplam  Kampanya Sayısı1.342100%

Kategori : Akıllı Telefon

En Dinamik MarkaFirmaKampanya AdediKampanya Yüzdesi
SamsungSamsung28623%
Tüm Markalar Toplam  Kampanya Sayısı1.226100%

 

 

Kategori : Peynir

En Dinamik ilk 3 MarkaFirmaKampanya AdediKampanya Yüzdesi
PınarYaşar Holding26814%
MuratbeyMuratbey20310%
SütaşSütaş19810%
Tüm Markalar Toplam  Kampanya Sayısı1.968100%

 

 

Kategori : Bisküvi ve Kek

En Dinamik ilk 3 MarkaFirmaKampanya AdediKampanya Yüzdesi
TorkuKonya Şeker14410%
BiscolataŞölen1249%
Ülker DankekÜlker1077%
Tüm Markalar Toplam  Kampanya Sayısı1.451100%

 

 

Kategori : Çikolata Bar Kaplama & Gofret

En Dinamik ilk 3 MarkaFirmaKampanya AdediKampanya Yüzdesi
MilkaMondelez747%
KinderFerrero726%
HoşbeşEti646%
Tüm Markalar Toplam  Kampanya Sayısı1.113100%
 

 

Kategori : Tablet Çikolata

En Dinamik ilk 3 MarkaFirmaKampanya AdediKampanya Yüzdesi
Ülker ÇikolataÜlker10820%
Nestle TabletNestle10219%
DamakNestle8516%
Tüm Markalar Toplam  Kampanya Sayısı542100%

 

 

Kategori : Çay

En Dinamik ilk 3 MarkaFirmaKampanya AdediKampanya Yüzdesi
LiptonUnilever28427%
ÇaykurÇaykur17417%
DoğuşDoğuş Çay14514%
Tüm Markalar Toplam  Kampanya Sayısı1.033100%

 

 

 

Kategori : Dondurulmuş Gıda

En Dinamik ilk 3 MarkaFirmaKampanya AdediKampanya Yüzdesi
SuperfreshÜlker35650%
TokanaTokana639%
Dr.OetkerDr.Oetker507%
Tüm Markalar Toplam  Kampanya Sayısı706100%

 

 

Kategori : Kağıt Ürünleri

En Dinamik ilk 3 MarkaFirmaKampanya AdediKampanya Yüzdesi
SoloEczacıbaşı17912%
PapiaHayat Kimya15511%
SelpakEczacıbaşı1168%
Tüm Markalar Toplam  Kampanya Sayısı1.464100%
 

 

Kategori : Ev Temizleyicileri

En Dinamik ilk 3 MarkaFirmaKampanya AdediKampanya Yüzdesi
CifUnilever1037%
DomestosUnilever1037%
ParexProvel967%
Tüm Markalar Toplam  Kampanya Sayısı1.436100%

 

 

Kategori : Çamaşır Deterjanları

En Dinamik ilk 3 MarkaFirmaKampanya AdediKampanya Yüzdesi
ArielProcter & Gamble21022%
PersilHenkel13214%
AloProcter & Gamble10311%
Tüm Markalar Toplam  Kampanya Sayısı949100%

 

 

Kategori : Bulaşık Makinesi Yıkama (Deterjan, Tuz ve Parlatıcı)

En Dinamik ilk 3 MarkaFirmaKampanya AdediKampanya Yüzdesi
FinishReckitt Benckiser36053%
FairyProcter & Gamble13620%
PrilHenkel8913%
Tüm Markalar Toplam  Kampanya Sayısı676100%

 

1 ÖTV düzenlemesi Meclis'ten geçti: Hangi değişiklikler geliyor?
ÖTV düzenlemesi Meclis’ten geçti: Hangi değişiklikler geliyor?
2 Araştırma: Elektrikli mi yoksa hibrit mi almalı? Kararsızlar buraya!
Araştırma: Elektrikli mi yoksa hibrit mi almalı? Kararsızlar buraya!
3 Ünlüler sosyal medyada çaresiz: "Sussan olmuyor susmasan olmaz..."
Ünlüler sosyal medyada çaresiz: “Sussan olmuyor susmasan olmaz…”
4 Sinem Sandıkçı Gökçen, 25 Avrupa ülkesinin bağlı olduğu bölgede tüketici ürünleri bölümünü yönetecek
Sinem Sandıkçı Gökçen, 25 Avrupa ülkesinin bağlı olduğu bölgede tüketici ürünleri bölümünü yönetecek
5 Türkiye, yoksulluk riskinde Avrupa'nın lideri oldu
Türkiye, yoksulluk riskinde Avrupa’nın lideri oldu
Güncel Haberler
Tüketicilerin yeni gözdesi: Giyilebilir ambalajlar!
Tüketicilerin yeni gözdesi: Giyilebilir ambalajlar!
Fenerbahçe’nin efsane çubuklusu adidas’a emanet
Fenerbahçe’nin efsane çubuklusu adidas’a emanet
Epica Awards bu yılın Jüri Başkanını açıkladı...
Epica Awards bu yılın Jüri Başkanını açıkladı…
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Tüketiciler harcamalarının yüzde 74’ünü giyime ayırdı!
Haberler
Tüketiciler harcamalarının yüzde 74’ünü giyime ayırdı!
İrem Alimoğlu
4 Mayıs 2025
MNG Kargo'dan DHL'e dönüşümün perde arkası
Haberler
MNG Kargo’dan DHL’e dönüşümün perde arkası
Marketing Türkiye
23 Mayıs 2025
Türk popunun Minik Serçesi’nden 5 yıl sonra gelen albüm: “Paşa Gönül Şarkıları”
Haberler
Türk popunun Minik Serçesi’nden 5 yıl sonra gelen albüm: “Paşa Gönül Şarkıları”
Nafizcan Önder
5 gün önce
Reklam dünyası "tükenmişlik sendromu"nun pençesinde!
Haberler
Reklam dünyası “tükenmişlik sendromu”nun pençesinde!
İrem Alimoğlu
18 Mayıs 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.