9 Kasım Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Etkili stratejiler Brandverse Awards'da ödüllerine kavuşacak
Haberler

Etkili stratejiler Brandverse Awards’da ödüllerine kavuşacak

Gizem Yıldız
4 Mart 2024
2 dk okuma

Marka başarısını zirveye taşıyan etkili stratejiler Brandverse Awards Strateji bölümünde rekabet edecek! Bu bölümde işin başarıya ulaşmasını sağlayan stratejiler, Sektörü Geliştiren Stratejiler, Sürdürülebilir Başarı, Taze Reklamverenler, Yeniden Doğan Markalar gibi kategorilerde yarışacak. Başvurular 22 Mart’a dek devam edecek…

En cesur, sınırları en çok zorlayan hatta yeniden doğan markalar arasındaki rekabet kızışıyor…

Marka adına yapılan tüm iletişim faaliyetleri ve kampanyalarının ardında yer alan, işin başarıya ulaşmasını sağlayan özgün ve etkili marka stratejileri Brandverse Awards Strateji bölümünde değerlendirilecek. Bu bölümde yer alan kategoriler şöyle sıralanıyor:

  • Cesur Markalar: Bir markanın kendi marka kimliği kapsamında oluşturduğu kalıplardan sıyrılarak veya toplumda genel geçer olarak kabul edilmiş kavram ve konularda ürettiği çarpıcı, ezber bozan ve sıra dışı tüm kampanyalar bu kategoride yarışabilir.
  • Harekete Geçiren Kampanyalar: Bu kategoride tüketicilerin satın alımlarını, fiziksel veya çevrim içi bir mağazayı ziyaret etmelerini, bir etkinliğe katılmalarını, sosyal medyada bir gönderi paylaşmalarını ya da toplumdaki yaygın bir davranış kalıbını değiştirmek veya güçlendirmek amacıyla yapılmış kampanyalar yarışır. Çalışmaların temel amacı, hedef kitleyi etkileşime geçirerek ölçülebilir sonuçlar elde etmek olmalıdır ve yarışan işler sonuçlara dönüştürme başarısı açısından değerlendirilir.
  • İçerik Stratejisi: Hedef kitlesinin ilgisini çekmek akılda kalıcı, dikkat çekici uzun vadeli ve sürdürülebilir içerik stratejileri bu kategoride yarışır.
  • Sektörü Geliştiren Stratejiler: Bu kategoride, faaliyet gösterdiği sektörü geliştirip farklı bir perspektif kazandıran, ileriye taşıyan projelerin iletişim stratejileri yarışır. Başvuru sahipleri var olan bir sektörde yaptığı çalışmalarla katılım gösterebileceği gibi başlı başına yeni bir iş kolu/imkanı yaratılmasına katkıda bulunmuş olabilir. Değerlendirme kapsamında, proje sektörü geliştiren unsurların, inovasyonun etkili bir şekilde pazarlanması ve iletişimi için kullanılan stratejiler ön plandadır. Başvurularda, proje unsurlarının duyurulması, tanıtılması ve sektörde benimsetilmesi için gerçekleştirilen etkili iletişim stratejileri detaylı bir şekilde açıklanmalıdır.
  • Sınırları Zorlayan Kampanyalar: Markanın bulunduğu sektördeki yasal reklam ve pazarlama kısıtlamaları içerisinde yaratıcılığı kullanarak gerçekleştirdiği kampanya stratejileri bu kategoride değerlendirilir. Bu sınırlar, yasal düzenlemelerle belirlenen kısıtlamaları ifade eder ve bu kategoride öne çıkan projeler, yasal çerçevede yaratıcı, inovatif ve etkili pazarlama stratejileri geliştirme başarısını vurgular.
  • Sürdürülebilir Başarı: Bir markanın minimum 3 yıl ya da uzun süredir başarı ile sürdürdüğü kampanyalar bu kategoride değerlendirilir.
  • Taze Reklamverenler: Bu kategoride sektöre yeni girmiş ya da reklam yatırımı yapmaya yeni başlamış markaların pazarlama stratejileri değerlendirilir.
  • Yeni İş Fikirleri: Lansmanı başvuru dönemi içerisinde gerçekleştirilmiş, yeni bir iş modeli sunan, kendi kategorisini yaratan/genişleten markaların veya var olan bir markanın yeni ürünü/hizmeti için yürütülen kampanyaların iletişim stratejileri bu kategoride değerlendirilir. Başvurularda, kampanya için gerçekleştirilen etkili iletişim stratejileri detaylı bir şekilde açıklanmalıdır.
  • Yeniden Doğan Markalar: Pazarda istediği etkiyi yaratamayan, imaj sorunları yaşayan ya da değişen tüketici talepleri, yaşanan teknolojik gelişmeler, yönetimsel değişiklikler yaşamış veya yeni pazarlara açılma gibi sebeplerle yeniden doğuş yaşayan markalar bu kategoride yarışır. Başvuran projelerin yarışma kurallarında belirtilen proje uygulama dönemi içerisinde etkili bir ilerleme göstermesini sağlayan pazarlama stratejileri bu kategoride değerlendirilir. Bu ilerleme mutlaka yeniden şekillenen pazarlama stratejisinin bir sonucu olmalı ve başvuru sonuçlarında bu başarı değişim öncesiyle kıyaslanarak somut verilerle desteklenmelidir.

Özel Kategori

Cumhuriyetin 100. Yılı İletişim Çalışmaları

Cumhuriyetin 100. yılına özel marka, kurum ya da kuruluşlar için TV, sinema ya da dijital ortamlarda yayınlanmak üzere hazırlanan tüm filmler bu kategoride yarışacak. Bu kategoride yarışan işler Özel Gün Filmleri kategorisine başvuruda bulunamayacak.

En başarılı projelerinizle yarışmaya başvurmak ve başvuru detaylarını öğrenmek için brandverseawards.com adresini ziyaret edebilirsiniz.

İşte Brandverse Awards 2024’ün yenilikleri

Brandverse Awards featured
1 Ne PR kalacak ne de PR’cı! İletişim nereye?..
Ne PR kalacak ne de PR’cı! İletişim nereye?..
2 The Tech Summit 2025: Yapay zeka ile güçlendirilmiş gelecek nasıl olacak?
The Tech Summit 2025: Yapay zeka ile güçlendirilmiş gelecek nasıl olacak?
3 Lahmacun Endeksi Ekim sonuçları açıklandı: Fiyatlar artıyor ama daha yavaş!
Lahmacun Endeksi Ekim sonuçları açıklandı: Fiyatlar artıyor ama daha yavaş!
4 Yapay zeka çağında geleceği tasarlamak: The Tech Summit başlıyor…
Yapay zeka çağında geleceği tasarlamak: The Tech Summit başlıyor…
5 Ekim ayının en çok izlenen gazetecileri
Ekim ayının en çok izlenen gazetecileri
Güncel Haberler
Z kuşağı için "uzaktan çalışmak" yüksek maaştan daha değerli
Z kuşağı için “uzaktan çalışmak” yüksek maaştan daha değerli
Mavi yaka çalışan profili değişiyor: Üniversiteli oranı yükselişte
Mavi yaka çalışan profili değişiyor: Üniversiteli oranı yükselişte
Tüketici artık "fırsat avcısı" değil, "değer koleksiyoncusu"
Tüketici artık “fırsat avcısı” değil, “değer koleksiyoncusu”
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Toplumsal cinsiyet eşitliği alarm veriyor: 2030 hedefleri tehlikede
Haberler
Toplumsal cinsiyet eşitliği alarm veriyor: 2030 hedefleri tehlikede
Nafizcan Önder
16 Eylül 2025
Friends’in efsane kafesi Central Perk, Times Square’e taşındı
Haberler
Friends’in efsane kafesi Central Perk, Times Square’e taşındı
Sena Tufan
18 Eylül 2025
Küresel eğlence ve medya sektörü 2029’da zenginleşecek! Gelir 3,5 trilyon dolara ulaşacak…
Haberler
Küresel eğlence ve medya sektörü 2029’da zenginleşecek! Gelir 3,5 trilyon dolara ulaşacak…
Sena Tufan
6 Eylül 2025
Murat Ülker duyurdu: İstanbul’un ruhunu taşıyan yeni lezzet: “Ülker Çikolata İstanbul”un global lansmanı yapıldı
Haberler
Murat Ülker duyurdu: İstanbul’un ruhunu taşıyan yeni lezzet: “Ülker Çikolata İstanbul”un global lansmanı yapıldı
Ferruh Altun
4 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.