
Brandverse Awards kazananları nasıl belirleniyor?
Marketing Türkiye & BoomSonar iş birliğiyle hayata geçirilen, Reklam ve Pazarlama İletişimi Derneği’nin (REPİD) de destek verdiği Brandverse Awards’da kazananlar 18 Haziran Pazartesi günü Hilton İstanbul Bomonti’de gerçekleşen törenle ödüllerine kavuştu.
Değerlendirme süreçlerine Deloitte Türkiye’nin uzmanlığıyla katkı sağladığı, 137 pazarlama ve pazarlama iletişimi liderinden oluşan yetkin jürisiyle öne çıkan Brandverse Awards’da jüri değerlendirmesi sonucunda Altın, Gümüş ve Bronz ödüller sahiplerini buldu. 6 çalışma ve 1 marka ise jüri tarafından Grand Prix ile ödüllendirildi… Peki Brandverse Awards’un kazananları nasıl belirlendi?
Brandverse Awards’da başvuran işler K A R P A T Founder & Creative Chairman’i Demir Karpat Polat Jüri Başkanlığında, sektörün önde gelen isimlerinden oluşan jüri üyeleri tarafından titizlikle değerlendirildi. Yarışmada kısa listeye kalan çalışmalar titizlikle incelendi ve jürinin değerlendirmeleri sonucunda Altın, Gümüş ve Bronz ödüller sahiplerini buldu.
Jüri üyeleri, gelecek yıl gerçekleşecek Brandverse Awards için farkındalık yaratmanın bir adım ötesine geçerek sosyal etkiyi ve faydayı görmek istedikleri mesajını belirtti ve bu yıl öne çıkan projelerin bu alandaki işler olduğunu ifade ettiler.