13 Aralık Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Branchsight: Çok lokasyonlu markalar için dijital pazarlamada oyun değiştiren platform
Haberler

Branchsight: Çok lokasyonlu markalar için dijital pazarlamada oyun değiştiren platform

Advertorial
16 Aralık 2024
1 dk okuma

Dijital pazarlama dünyasında çok lokasyonlu markalar için çözüm üreten Branchsight, sektöre yeni bir soluk getiriyor. Bayi ve mağazaların yerel bilinirliklerini artırmayı hedefleyen Branchsight, iki modülüyle dikkat çekiyor: Dijital Bayim ve Dinamik Lokasyon Reklamları.

Branchsight, çok lokasyonlu markaların dijital pazarlama süreçlerini tek merkezden yönetmelerini sağlayan yenilikçi bir platform sunuyor. Bayiler ve mağazalar, yerel bilinirliklerini artırmak için özel reklam çözümleriyle destekleniyor. İki ana modül ile öne çıkan platform, Dijital Bayim ile bayi reklam yönetimini kolaylaştırırken, Dinamik Lokasyon Reklamları sayesinde mikro lokasyon hedeflemesiyle güçlü performans sağlıyor.

Dijital Bayim: Bayiler için özelleştirilmiş dijital reklam yönetimi

Dijital Bayim, bayilerin dijital reklamlarını eksiksiz, hızlı ve genel müdürlük kontrolünde yönetmelerini sağlayan bir modüldür. Bayilere, markanın gücünü kullanarak yerel bilinirliklerini artırma fırsatı sunar. Genel müdürlük tarafından belirlenen görseller ve hedef kitle, her bayi için özel olarak hazırlanır. Bu sayede, markanın görsel bütünlüğü korunurken, bayilerin lokal pazarlama ihtiyaçları da karşılanır.

Dinamik Lokasyon Reklamları: Mikro lokasyon hedeflemesi ile güçlü performans

Dinamik Lokasyon Reklamları, her satış noktası için mikro lokasyon ve ilgi alanı hedeflemesi yaparak, mağazaların bilinirliğini artırır. Tek bir panel üzerinden yüzlerce bayi için farklı reklam kampanyaları oluşturulabilir. Bu sayede markalar, hızlı ve verimli bir reklam yönetimi süreci gerçekleştirebilirler.

Gelecek Planları: Üretken yapay zeka ile yenilikçi çözümler

Branchsight, Google ve Meta’nın sağladığı veri temelli optimizasyon yeteneklerinden faydalanarak, reklam süreçlerindeki manuel müdahaleyi minimuma indirmeyi hedefliyor. Bu süreçte odak nokta, sahip olduğu büyük veri ve yapay zeka teknolojileriyle hem genel müdürlük hem de bayiler için yüksek performanslı görseller üretmek olacak.

Branchsight featured
1 Sosyal medyanın zirvesindeki markalar
Sosyal medyanın zirvesindeki markalar
2 Apple'da son yılların en büyük yönetim depremi yaşanıyor...
Apple’da son yılların en büyük yönetim depremi yaşanıyor…
3 İş dünyasının 2026 asgari ücret beklentisi belli oldu!
İş dünyasının 2026 asgari ücret beklentisi belli oldu!
4 Chanel, New York metrosunu podyuma çevirdi
Chanel, New York metrosunu podyuma çevirdi
5 IMDb, 2025’in en popüler dizilerini açıkladı: İşte yılın ilk 10’u
IMDb, 2025’in en popüler dizilerini açıkladı: İşte yılın ilk 10’u
Güncel Haberler
SES güncellendi: Türkiye’de sosyo-ekonomik statü tanımı yeniden yapıldı
SES güncellendi: Türkiye’de sosyo-ekonomik statü tanımı yeniden yapıldı
İş dünyasında haftanın atamaları (6-12 Aralık)
İş dünyasında haftanın atamaları (6-12 Aralık)
Disney–OpenAI ortaklığı, eğlence sektöründe yeni bir oyun alanı açıyor
Disney–OpenAI ortaklığı, eğlence sektöründe yeni bir oyun alanı açıyor
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Ayhancan Güven, DTM’de tarih yazdı!
Haberler
Ayhancan Güven, DTM’de tarih yazdı!
Nafizcan Önder
6 Ekim 2025
Cumhuriyet vurgusu dijitalde artıyor, geleneksel medyada geriliyor!
Haberler
Cumhuriyet vurgusu dijitalde artıyor, geleneksel medyada geriliyor!
Sena Tufan
29 Ekim 2025
Pompadan sepete: Akaryakıt istasyonlarında market savaşları kızışıyor!
Haberler
Pompadan sepete: Akaryakıt istasyonlarında market savaşları kızışıyor!
İrem Alimoğlu
1 hafta önce
Sektörün dilemması: Yapay zeka mı, insan dokunuşu mu?
Haberler
Sektörün dilemması: Yapay zeka mı, insan dokunuşu mu?
Nafizcan Önder
1 Kasım 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.