Bosch, tüketici memnuniyetinde birinci sırada yer aldı
Bosch Ev Aletleri, Türkiye Kalite Derneği (KalDer) ve uluslararası araştırma kuruluşu KA Araştırma tarafından yürütülen Türkiye Müşteri Memnuniyeti Endeksi (TMME) 2013 yılı 4. çeyrek sonuçlarında, beyaz eşya sektöründe müşteri memnuniyetine en önem veren kuruluşlar arasında 82 puanla birinci sırayı rakipleriyle paylaştı. 4 yıldır bu başarısını devam ettiren Bosch, “Sürdürülen Başarı” ödülüne de sahip.
81 ilde, 11 bin 564 tüketici ile bilgisayar destekli telefon anketi (CATI) yapılarak ve özel ekonometrik analiz modeli ile hazırlanan çalışmasının sonuçları, Bosch’un müşteri memnuniyetinin beyaz eşya sektöründe liderleri arasında yer aldığını ortaya koydu.
2013 Türkiye Müşteri Memnuniyeti Endeksi’nde birinci sırasında yer alarak kazandıkları başarıdan gurur duyduklarını ifade eden Bosch Ev Aletleri Pazarlama Müdürü Neylan Süer, “Türkiye Müşteri Memnuniyeti Araştırması, ülkemizde bu kadar geniş kapsamda ve nitelikte ve tarafsız olarak yürütülen tek memnuniyet araştırması. Bu nedenle tüm sektörler için çok önemli” dedi. Bosch için, AR-GE’den üretim sürecine, satıştan satış sonrası hizmetlere ve geri dönüşüme kadar “insan” ve “doğa”nın çok önemli olduğunu ifade eden Süer, şöyledevam etti: “Sektöründe dünyanın en büyük firmalarından biri olan Bosch Ev Aletleri, 125 yıldır dünyada ve 100 yılı aşkın süredir de Türkiye’de ‘İnsanların güvenini kaybetmektense, para kaybetmeyi tercih ederim’ ilkesiyle yönetiliyor ve tüm çalışmalarımız bu felsefe altında şekilleniyor. Dolayısıyla tüketicilerimizin memnuniyeti bizim için her şeyden değerli. Onlar da bu memnuniyetlerini, bizi böyle araştırmalarda yukarılara taşıyarak gösteriyorlar. Bize güven duyan, bu güvenini, bizi zirveye taşıyarak gösteren tüm müşterilerimize sonsuz teşekkürler.”