28 Haziran Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar
    • Konkur
    • Araştırma
    • Atamalar
    • Dijital
    • Kreatif
    • KSS
    • Medya
    • Pazarlama
    • Sosyal Medya
    • Trend
    • Haberler
    • New Step
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Haberler

BKM Mutfak ekibinden Vodafone’lulara Fasl-ı Muhabbet

Marketing Türkiye
19 Ağustos 2012
1 dk okuma

Vodafone, iletişim yüzü BKM Mutfak oyuncuları ile abonelerine hoş bir bayram sürprizi yaptı.  15 – 17 Ağustos tarihleri arasında Cemil Topuzlu Harbiye Açıkhava Tiyatrosu’nda sahnelenen “Vodafone ile Fasl-ı Muhabbet” gösterisinde BKM oyuncuları izleyenlere kahkaha dolu bir bayram şenliği yaşattı. Vodafone’un, tüm Türkiye’nin severek izlediği iletişim yüzü BKM oyuncularıyla gerçekleştirdiği Fasl-ı Muhabbet gösterisine Vodafone’luların ilgisi büyüktü. 
 
 
Vodafone Türkiye Bireysel Müşterilerden Sorumlu İcra Kurulu Başkan Yardımcısı Gökhan Öğüt, şunları söyledi: “Vodafone Türkiye olarak odağına müşteri memnuniyetini yerleştirdiğimiz tüm faaliyetlerimizde, Türkiye’nin dört bir yanında abonelerimizin beklentilerini izleyerek, daha öne karşılanmamış ihtiyaçlarına yanıt vermek, bu ihtiyaçları onlardan önce öngörerek hayatlarını kolaylaştırmak için çalışıyoruz. Hedefimiz, Türkiye’nin en çok tercih edilen, güvenilen markası olmak. Ancak özellikle son bir yıllık süre zarfında yaptığımız araştırmalar sonucu, sektörümüzde sunulan ve hizmet ve iletişim modelinin, teknolojiyi karmaşık hale getirdiğini görüyoruz. Örneğin faturalı müşterilerin %75’i, faturasız müşterilerin ise %45’i’i hangi tarifeye sahip olduğunu bilmiyor. Tüketici kanadındaki bu karışıklığı ihtiyaç odaklı, kolaylaştırılmış hizmetlerle çözümlemeyi hedeflediğimiz yeni dönemimizde, BKM Mutfak oyuncularının da yarattığı sinerjiyle, tüketici odaklı vizyonumuzu bir adım ileri taşıyor; “teknoloji müşterilerimizin kafasını karıştırmamalı, hayatını kolaylaştırmalı” diyerek, ürün ve servislerimizi abonelerimize dokunabildiğimiz her noktada daha kolay anlaşılır ve erişilebilir kılmayı hedefliyoruz.”
 
 
BKM Mutfak oyuncularının, mobil iletişim alanındaki tüm bu yeniliklerin birer tüketicisi olarak, aynı zamanda kitlelere dokunabilen profilleri dolayısıyla Vodafone markasıyla birebir örtüştüğünün altını çizen Öğüt, şunları söyledi: “BKM oyuncuları ülkenin demografisini çok iyi gören, farklı yaş gruplarına hitap eden ve bunu güldürerek yapabilen bir profil çiziyor. Bu, Türkiye’nin dört bir yanında 18.4 milyon abonesi olan bizim gibi bir operatör için çok önemli bir avantaj. Hep altını çizdiğimiz gibi, Vodafone Türkiye olarak asıl hedefimiz Türkiye’de herkesi kapsamak ve bu duyguyu abonelerimize anlamlı bir şekilde aktarabilmek. BKM Mutfak oyuncularıyla bu anlamda başarılı bir işbirliği gerçekleştirdiğimizi düşünüyoruz”.

1 Erkekler arasında hızla yayılan trend: Dantelli Boxer
Erkekler arasında hızla yayılan trend: Dantelli boxer
2 sürdürülebilir
Türkiye’de sürdürülebilir moda yükselişte
3 Reklam Kurulu’ndan tüketiciyi yanıltan markalara ceza yağmuru | Son 24 saatin gündemi
Reklam Kurulu’ndan tüketiciyi yanıltan markalara ceza yağmuru | Son 24 saatin gündemi
4 sanal alem
Sanal alemin yeni çalışanları: Altın ve yeşil yakalılar
5 IKEA eski mobilyaları hack'leyip yerine yenisini koyuyor | Son 24 saatin gündemi
IKEA eski mobilyaları hack’leyip yerine yenisini koyuyor | Son 24 saatin gündemi
Güncel Haberler
anahtar kelime
Anahtar kelimelerin trendi değişiyor
ekonomi
Dünya ekonomisindeki canlanma maaşlara yansımadı
OkCupid LGBT+ Onur Yürüyüşü
OkCupid: “Biz de buradayız aşkım”
Arda Öztaşkın yazdı: Parlak yeşil yalanlar!
Arda Öztaşkın yazdı: Parlak yeşil yalanlar!
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Yaşlanıyoruz
Haberler
Yaşlanıyoruz
Hüseyin Tapınç
6 Nisan 2022
Haftanın marka-ajans iş birlikleri
Haberler
Haftanın iş birlikleri
Gizem Yıldız
3 hafta önce
Geçtiğimiz ayın en çok konuşulan global kampanyaları
Haberler
Geçtiğimiz ayın en çok konuşulan global kampanyaları
Berçem Sultan Kaya
24 Nisan 2022
Siyasi tweetler
Haberler
Twitter profiliniz ne kadar siyasi?
Gizem Yıldız
17 Mayıs 2022
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar

Ortaklar Caddesi Murat Apartmanı No: 29/A
Mecidiyeköy, Şişli/İSTANBUL

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar
    • Konkur
    • Araştırma
    • Atamalar
    • Dijital
    • Kreatif
    • KSS
    • Medya
    • Pazarlama
    • Sosyal Medya
    • Trend
    • Haberler
    • New Step
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.