17 Kasım Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Haberler

Bir haftada 1 milyon tık!

Marketing Türkiye
7 Temmuz 2014
2 dk okuma

Sıcak yaz aylarında tatile gittiğiniz ve serinlemek için deniz keyfi yaptığınız sırada evinize hırsız girerse ne yaparsınız? Pronet’in internette fırtına estiren yeni viral kampanyası bu soruya cevap arıyor. Eğlenceli sözleri ve müziğiyle dikkat çeken daha altıncı günden 1 milyondan fazla kişinin izlediği kampanya, tıklanma rekoruna koşuyor.

Haber: Sercan Meriç [email protected]

Kumsalların, güneşin ve deni­zin tadını çıkarmak için yazı iple çekenler sadece sizler değilsiniz… Tatil yörelerine gidenlerin boş evlerine göz diken hırsızlar da yazın gelmesini dört gözle bekleyenlerden. Yaz aylarında hırsızlık va­kalarındaki artış ise bunun bir göstergesi. Peki, geride bırakılan evlerin çok uzağında huzurlu bir tatil geçirdiğimizi düşünürken, evimize kimlerin girdiğini nasıl bilebiliriz? Bu soru kafamızı karıştırmaya başladığında rahat bir tatil geçirilemeyeceği aşikâr. Tatil­ciler de çoğu zaman başlarına bir “müsibet” geldiğinde bir takım önlemlere başvuruyor. İşte bu öngörüden yola çıkılarak hazırlanan yeni bir viral kampanya, şu günlerde inter­nette fırtına estiriyor. Grey İstanbul ve Ba­tesmotelpro tarafından güvenlik çözümleri sağlayıcısı Pronet için hazırlanan viralde, Musibet adındaki hırsız üçlüsü, sahipleri tatilde olan bir eve giriyor ve ortalığı bir­birine katıyor. Hırsızlar yalnızca evdeki eş­yaları çalmakla kalmıyor, 3D TV’de keyifle film izliyor, dolaptaki kıyafetleri tek tek de­niyor, ev sahibinin özel fotoğraflarına bakı­yor. Normal şartlarda ev sahiplerini çileden çıkaracak bu görüntüler, kullanıcılara tem­po tutturacak eğlenceli bir rap performansı eşliğinde sunuluyor.

“Tatlı tatlı uyarmak istedik”

“Tatildeyken aklınız evde kalmasın, evini­ze Pronet baksın” mesajını veren viral vi­deo, #AklımEvdeKalır hashtag’i üzerinden kampanyanın sosyal medyada da kullanıcı­ları şaşırtmaya devam edeceğinin ipucunu veriyor. Grey İstanbul Kreatif Proje Lideri Görkem Yeğin ve Pronet Satış Geliştirme ve Pazarlama Genel Müdür Yardımcısı Yi­ğit Yiğiter’le bu başarılı kampanyanın do­ğuş sürecini konuştuk…

Görkem Yeğin, kampanya için Pronet’ten yaratıcılığı teşvik eden bir brief aldıklarını söyleyerek söze başlıyor. Pronet’in yaz sü­resince bilinirliliğini ve abone sayısını ar­tırmayı hedeflediğini anlatan Yeğin, Grey İstanbul olarak brief’in en iyi çözümünün dijitalde olduğunu düşündüklerini söylü­yor. Brief’i aldıktan sonra ajans olarak “Ya­zın hırsızlıklar artar” içgörüsüyle harekete geçtiklerini anlatan Yeğin, paylaşım değeri olan eğlenceli bir kampanyayla tatil planı yapan herkesi “tatlı tatlı” uyarmak istedik­lerinin altını çiziyor. “Hırsızlık kadar sıkıcı bir olayı Cem Yılmaz stand-up’ı kadar eğ­lenceli şekilde anlatmayı istedik” diyen Ye­ğin, “Pronet söylediğinde sıkıcı olabilecek her şeyi onlar, kendi dillerinde eğlenceli bir tonda söyleyebilirlerdi. Ayrıca ‘Mükem­mel anti-karakterler’i iş üzerinde göster­mek istedik” yorumunu yapıyor.

“Projeye aşık olduk”

İnsanların ancak kendilerinin ya da yakın çevresinde birilerinin başına tatsız bir olay geldiğinde güvenlik önlemlerine başvurdu­ğunu belirten Yiğit Yiğiter, “Pronet olarak, tatlı bir şekilde proaktif bilinç oluşturacak bir yaz kampanyası yapmayı hedefledik” diyor ve ekliyor: “Pronet’in pazarlama stra­tejisi bilinçlendirici bilgi ve yayınlarla hiz­metimizin önemini ve markayı anlatmak odaklı. En fazla online mecrayı seviyoruz. Tam olarak bize ulaşan kitleyi net olarak bildiğimiz, kişilere dokunabildiğimiz bir yer internet.” Grey İstanbul’a hırsızlıkların arttığı bir dönem olan yaz aylarında hep hatırlanacak ve kişileri önlem almaya yö­neltecek bir viral kampanya briefi verdik­lerini kaydeden Yiğiter, “Kampanyamızın korkutucu olmasını değil, tatlı bir uyarıcı olmasını istedik. Grey’in dijital ekibi, bu briefi çok güzel bir şekilde projeye çevir­di. Öyle ki sundukları ilk andan itibaren hepimiz projeye, fikre ve içeriğe aşık ol­duk” diyor. Müzik için ilk baştan beri, rap ve Anadolu ezgilerinin bulunduğu bir tarz düşündüklerini ifade ediyor Yiğiter.

Devamı, 1 Temmuz sayılı Marketing Türkiye’de…

1 The Tech Summit 2025: Yapay zeka ile güçlendirilmiş gelecek nasıl olacak?
The Tech Summit 2025: Yapay zeka ile güçlendirilmiş gelecek nasıl olacak?
2 Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
3 NOW TV’de yeni gelişme: Türk Patent ve Marka Kurumu tescili iptal etti!
NOW TV’de yeni gelişme: Türk Patent ve Marka Kurumu tescili iptal etti!
4 13. HbbTV Symposium & Awards 2025, Tvekstra eş ev sahipliğinde gerçekleşecek
13. HbbTV Symposium & Awards 2025, Tvekstra eş ev sahipliğinde gerçekleşecek
5 Türkiye'nin en sevilen temizlik markaları...
Türkiye’nin en sevilen temizlik markaları…
Güncel Haberler
The TECH Summit'e kayıtlar başladı! Geleceği deneyimlemeye hazır mısınız?
The TECH Summit’e kayıtlar başladı! Geleceği deneyimlemeye hazır mısınız?
Kadınların yüzde 61'ine göre başarının anahtarı "finansal bağımsızlık"
Kadınların yüzde 61’ine göre başarının anahtarı “finansal bağımsızlık”
Bursa kestane şekeri ve İpsala pirinci AB’den coğrafi işaret aldı
Bursa kestane şekeri ve İpsala pirinci AB’den coğrafi işaret aldı
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Sosyal medyanın en başarılı markaları açıklandı!
Haberler
Sosyal medyanın en başarılı markaları açıklandı!
Marketing Türkiye
2 hafta önce
İzlenebilir bir platformdan, yaşanabilir bir deneyime: Netflix House açılıyor!
Haberler
İzlenebilir bir platformdan, yaşanabilir bir deneyime: Netflix House açılıyor!
Nafizcan Önder
2 Eylül 2025
Sigortam.net, Türkiye'de bir ilke imza atarak "kuş pisliği haritası"nı yayımladı
Haberler
Sigortam.net, Türkiye’de bir ilke imza atarak “kuş pisliği haritası”nı yayımladı
İrem Alimoğlu
16 Eylül 2025
CEO’lar için belirsizlik yeni normal: Dönüşümün rotası yeniden çiziliyor
Haberler
CEO’lar için belirsizlik yeni normal: Dönüşümün rotası yeniden çiziliyor
Nafizcan Önder
1 ay önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.