2 Ağustos Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Beymen’den sıra dışı bir adım…
Haberler

Beymen’den sıra dışı bir adım…

Marketing Türkiye
23 Mayıs 2022
2 dk okuma

E-ticaretin katlanarak artan büyümesi hemen her sektörde bu alana yönelik yeni stratejiler geliştirmeyi zorunlu kılıyor. Örneğin geçtiğimiz aylarda Teknosa oldukça önemli bir adım atmış ve pazar yerine dönüştüğünü duyurmuştu. Bugün ilginç bir açıklama da Beymen’den geldi. Marka, “Türkiye’nin Tek Dijital Lüks Platformu” olarak tanımladığı Beymen.com’u, alışveriş ve yaşam alışkanlıklarındaki değişimden hareketle, yenilediğini duyurdu. Beymen’in açıklaması lüks devinin gelecek konumlamasına dair de ipuçları barındırıyor…

Beymen.com’daki yenilikleri markanın “moda-kozmetik” odaklı yapısının gelecek dönemde değişeceği yönünde okumak da mümkün. Markadan yapılan açıklamada “Beymen.com, bildiğiniz ayrıcalıklı alışveriş deneyimini bilmediğiniz ürünlerle zenginleştiriyor ve lüks yaşam platformu haline getiriyor” denilirken moda ve kozmetiğin yanı sıra ev & mobilya, anne & bebek, teknoloji, spor & outdoor, yaşam gibi yeni kategorilerin de sitede yerini aldığı vurgulanıyor.

Bahçe mobilyalarından müzik aletlerine, dağ bisikletlerinden tekneye, evcil hayvan ürünlerinden küçük ev aletlerine, teknolojiden oyuncak ve bebek ürünlerine 200’e yakın marka ve 7000’e yakın yeni ürün, artık Beymen.com’dden satın alınabilecek.

Türkiye’nin tek dijital lüks platformu!

Beymen.com’un yenilenen kimliğiyle ilgili açıklamalar yapan ve Beymen’in “moda otoritesi” kimliğini yepyeni bir boyuta taşıdıklarını belirten BEYMEN Group CEO’su Elif Çapçı, “Beymen.com, modanın yanı sıra müşterilerimizin farklı yaşam alanlarındaki ihtiyaçlarına hitap eden ve mağazacılık seçkimizin çok ötesine geçen, sadece Beymen.com’a özel yeni kategori ve markalarla artık ‘Türkiye’nin tek dijital lüks platformu’ olarak hizmet verecek. Beymen’de görmeye alışkın olmadığımız moda ve kozmetik dışındaki Ev & Mobilya, Anne & Bebek, Teknoloji, Spor & Outdoor, Yaşam gibi hayatın farklı alanlarını kapsayan lüks yaşam kategorilerini artık beymen.com aracılığıyla müşterilerimizle buluşturuyoruz. 7000’e yakın yeni ürünle güncellenen Beymen.com’un en iyilerden oluşan ürün seçkisi, önümüzdeki günlerde yeni kategoriler ve ürünlerle büyümeye devam edecek” dedi. Beymen Group olarak artan şekilde dijitale yatırım yaptıklarını söyleyen Elif Çapçı, “Geçen sene yüzde 63’lük bir büyüme ile Beymen.com’un, Beymen toplam cirosundaki payı yüzde 21 olarak gerçekleşti. 2021 boyunca Beymen.com 100 milyondan fazla ziyaretçi, 1 milyon APP indirimi, 700 bin sipariş ve 1.3 milyon adet ürün satışı gibi çok ciddi sayısal başarılara imza attı. Bu yıl da çok daha büyük başarılara imza atacağımıza inanıyoruz” dedi. 

Beymen COVID-19 mücadelesi için toplam 5 milyon TL destekte bulundu

featured
1 Havalimanında Labubu operasyonu! 132 oyuncağa el konuldu
Havalimanında Labubu operasyonu! 132 oyuncağa el konuldu
2 Influencer'ların etkileşim oranları düşüyor. Peki neden?
Influencer’ların etkileşim oranları düşüyor. Peki neden?
3 OpenAI CEO'su Sam Altman uyardı: ChatGPT'ye dert anlatanlar, dikkat!
OpenAI CEO’su Sam Altman uyardı: ChatGPT’ye dert anlatanlar, dikkat!
4 Moda dünyasında "AI" krizi! Vogue'un Guess reklamı tartışma yarattı
Moda dünyasında “AI” krizi! Vogue’un Guess reklamı tartışma yarattı
5 Pazarlamanın dili, gerçekle bağını nasıl kopardı?
Pazarlamanın dili, gerçekle bağını nasıl kopardı?
Güncel Haberler
İş dünyasında haftanın atamaları (26 Temmuz-1 Ağustos)
İş dünyasında haftanın atamaları (26 Temmuz-1 Ağustos)
Golden Drum’un Hall of Fame’ine yeni bir isim: Marcin Sosiński
Golden Drum’un Hall of Fame’ine yeni bir isim: Marcin Sosiński
Çalışma hayatında kurallar değişti: Maaş yetmiyor, değer gerek
Çalışma hayatında kurallar değişti: Maaş yetmiyor, değer gerek
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Edenred Türkiye ve Humm Organic’ten çalışan mutluluğuna ortak adım
Haberler
Edenred Türkiye ve Humm Organic’ten çalışan mutluluğuna ortak adım
Marketing Türkiye
20 Haziran 2025
37. Kristal Elma’da ödüller sahiplerini buldu!  
Etkinlikler
37. Kristal Elma’da ödüller sahiplerini buldu!  
Marketing Türkiye
16 Haziran 2025
Endüstriyel üretim sektörü yapay zekada çıtayı yükseltti!
Haberler
Endüstriyel üretim sektörü yapay zekada çıtayı yükseltti!
Sena Tufan
22 Haziran 2025
Formula 1’de LEGO sürprizi: Kupalar LEGO'dan yapıldı!
Haberler
Formula 1’de LEGO sürprizi: Kupalar LEGO’dan yapıldı!
Sena Tufan
4 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.