Beko kurutma makineleri evini çamaşırlara kaptırmak istemeyenlerin yanında
Beko, kurutma makineleri için hazırladığı 2 ayrı reklam filmiyle kampanyasına devam ediyor. ‘Kayıp Oda’ ve ‘Hazır mı?’ adını taşıyan reklam filmleri kurutma makinelerinin zaman ve yer kazandırarak hayatı ne kadar kolaylaştırdığını anlatıyor.
Çamaşırlara bir odamızı kaptırmamız ve kuruturken kaybettiğimiz zaman üzerinden yola çıkan filmler tüketicinin her gün yaşadığı problemlere işaret ediyor.
Ayrıca sadece dijitale özel hazırlanan ve kurutmanın 5 ana faydasına odaklanan Youtube Bumper filmleriyle de kurutma makinesi almak isteyen hedef kitleye ulaşmayı hedefliyor.
Çağla Şikel’le Erkek Annesi Olmanın 5 Tatlı Yanı ve Beko Kurutma Makinesinin Çağla’ya Yardımı
Çağla Şikel son yayınlanan videosunda iki erkek çocuk annesi olmanın tatlı yanlarından bahsediyor ve günlük hayatında kurutma makinesinin ona nasıl yardımcı olduğunu bu eğlenceli videoda anlatıyor.
KÜNYE
Reklamveren Arçelik Pazarlama A.Ş/ Beko Türkiye
Reklamveren Temsilcileri Çiğdem Ortaç, Göksu Karaman, Metin Çerasi, Selis Aykan
Reklam Ajansı McCann İstanbul
CCO: Uğur Çakır
Kreatif Direktör: Cenk Öztunalı
Yaratıcı Ekip: Aybars Gürlü, Korcan Yavuz, Engin Ger, Yiğit Zigaloğlu, Özgür Onur
Stratejik Planlama: Zeynep Yağcı Yıldızlı, Gizem Ateş Yalçın
Müşteri İlişkileri: Özlem Milor, Eren Kayserilioğlu, Pelin Toykan, Derya Kartal
Prodüksiyon Ekibi: Zeynep Doğu, Cansu Yılmaz
Prodüksiyon Firması: Shortcut
Yönetmen: Müfit Samık
Medya Planlama Ajansı ZER A.Ş. / Mindshare
Medya Planlama Temsilcileri Gizem Gürbüz Kazak, Ceren Yalı, Merve Erkaya , Olcay Pekuysal, Esra Tugan