15 Haziran Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
"Bayrak Taşıyıcı Marka" olmanın sırrı C Level Club'da konuşuldu
Haberler

“Bayrak Taşıyıcı Marka” olmanın sırrı C Level Club’da konuşuldu

Nafizcan Önder
3 Ekim 2024
2 dk okuma

Ürettiği premium içerikleri 2012 yılından beri özel buluşmalarla C Suite sektör profesyonelleriyle paylaşan Marketing Türkiye C Level Club buluşmaları hız kesmeden devam ediyor. 2 Ekim 2024 akşamı Vestel ve Vestel CMO’su Duygu Badem Uylukçuoğlu’nun ev sahipliğinde Zorlu Eataly Terrazza’da buluşan C Level Club üyeleri gündemi değerlendirdi.

Toplantıda katılımcılar, 25 yıldır sektöründe ihracat şampiyonu olan, 160’tan fazla ülkede tüketicilere teknolojilerini ulaştıran ve Marketing Türkiye tarafından gerçekleştirilen “Bayrak Taşıyan Markalar” araştırmasında ilk akla gelen marka olan Vestel’in “Bayrak Taşıyan Marka Olma” stratejilerini Duygu Badem Uylukçuoğlu’ndan dinledi…

"Bayrak Taşıyıcı Marka" olmanın sırrı C Level Club'da konuşuldu
"Bayrak Taşıyıcı Marka" olmanın sırrı C Level Club'da konuşuldu
"Bayrak Taşıyıcı Marka" olmanın sırrı C Level Club'da konuşuldu
"Bayrak Taşıyıcı Marka" olmanın sırrı C Level Club'da konuşuldu
"Bayrak Taşıyıcı Marka" olmanın sırrı C Level Club'da konuşuldu
"Bayrak Taşıyıcı Marka" olmanın sırrı C Level Club'da konuşuldu
"Bayrak Taşıyıcı Marka" olmanın sırrı C Level Club'da konuşuldu
"Bayrak Taşıyıcı Marka" olmanın sırrı C Level Club'da konuşuldu
"Bayrak Taşıyıcı Marka" olmanın sırrı C Level Club'da konuşuldu

Marketing Türkiye C Level Club katılımcıları:

Günseli Özen, Marketing Türkiye, Genel Yayın Yönetmeni

Duygu Badem Uylukçuoğlu, Vestel, CMO

Burçin Çelik, CarrefourSA, Executive Committee Member / Deputy General Manager

Cem Eroğlu, Adform, Türkiye MEA Central Asia VP

Emre Kurtoğlu, Teknosa, Chief Marketing Officer (CMO) & Digital Commerce Officer

Ferkan Merdan, VakıfBank, Executive Vice President

Gülten Ramazanoğlu, GRU Consulting, Founder/President

Ferruh Altun, Marketing Türkiye Haber Müdürü

Mehmet Uçan, Ülker Kurumsal İletişim Direktörü

Merve Eraslanoğlu, TVEkstra, CEO & Co-Founder

Merve Naz Atmaca, Blutv, CMO

Murat Atay, TVEkstra, Co-Founder

Murat Nur Çolakoğlu, L’Oréal, Chief Digital and Marketing Officer

Mustafa Nazım Erdoğan, Sahibinden.com, CMO

Osman Badur, Vestel Deputy General Manager

Zeynep Özden, Türk Telekom, Pazarlama ve Müşteri Deneyimi Genel Müdür Yardımcısı

Bayrak taşıyıcı markalar

Bayrak taşıyıcı markalar – 2

Bayrak taşıyıcı markalar – 3

c level club featured
1 Online alışverişin 2025 trendleri: Türk tüketiciler nasıl bir deneyim arıyor?
Online alışverişin 2025 trendleri: Türk tüketiciler nasıl bir deneyim arıyor?
2 Instagram, TikTok, YouTube… Sosyal medya yarışında hangi platform önde?
Instagram, TikTok, YouTube… Sosyal medya yarışında hangi platform önde?
3 Burger King, McDonald's'ı Google Haritalar'da hedef aldı
Burger King, McDonald’s’ı Google Haritalar’da hedef aldı
4 Aşkın şifresi burçlarda saklı: En çok eşleşen burçlar açıklandı!
Aşkın şifresi burçlarda saklı: En çok eşleşen burçlar açıklandı!
5 HPV aşısı için müjdeli haber: 2025 sonunda ücretsiz oluyor!
HPV aşısı için müjdeli haber: 2025 sonunda ücretsiz oluyor!
Güncel Haberler
Sürdürülebilirlik artık takım oyunu!
Sürdürülebilirlik artık takım oyunu!
Z kuşağının favori oyunları, 19 milyondan fazla siber saldırı girişiminde yem olarak kullanıldı 
Z kuşağının favori oyunları, 19 milyondan fazla siber saldırı girişiminde yem olarak kullanıldı 
Siber saldırıda rekor: 2024’te saldırılar yüzde 28 arttı!
Siber saldırıda rekor: 2024’te saldırılar yüzde 28 arttı!
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Enflasyon yorgunu tüketici nasıl hayatta kalıyor?
Haberler
Enflasyon yorgunu tüketici nasıl hayatta kalıyor?
Marketing Türkiye
14 Mayıs 2025
Sosyal girişimciler görünmeyen etkiyi görünür kıldı: İşte yılın sosyal girişimleri
Haberler
Sosyal girişimciler görünmeyen etkiyi görünür kıldı: İşte yılın sosyal girişimleri
Marketing Türkiye
2 hafta önce
Kriz yönetiminin yeni kodları
Haberler
Kriz yönetiminin yeni kodları
Sena Tufan
4 gün önce
TikTok'a "dilencilik" eleştirisi!
Haberler
TikTok’a “dilencilik” eleştirisi!
Sena Tufan
8 Nisan 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.