Barbie bebeklerden profesyonele dönüşen kız çocukları
Barbie, kız çocuklarının gözdesi ve 1959 yılından bu yana vazgeçilemeyen bir marka oldu. Minik kız çocukları da büyünce onun gibi olmak, onun giydiklerini giyebilmek hatta onun gibi sarışın ve mavi gözlü olmak isterler. Zira Barbie markadan çok idol haline gelmiştir kız çocukları için…
Barbie bebeklerin Kaliforniya menşeili üretim şirketi Mattel, çocukların Barbie bebeklerle oynarken başarılı, güçlü kadınlar olduklarını hayal ettiklerini iddia eden bir kampanya filmi hazırladı. BBDO imzalı kampanya filmi, ebeveynlerin, Barbie’nin kız çocuklarının hayatındaki rolü ve önemini tekrar gözden geçirmelerini istiyor. Kız çocuklarının içindeki sınırsız potansiyelin açığa çıkmasına yardımcı olduğunu anlatan film aynı zamanda çocukların oyunculuk yetenekleri ile büyülüyor.
Mattel, özellikle Barbie’nin son yıllarda Barbie’nin vücut ölçüleri ile gerçekçi olmayan bir vücut imajı yarattığı ve genç kızları anoreksik olmaya özendirdiği eleştirilerine cevaben kampanya filmini hazırladı.