Bang & Olufsen ve Universal Music’ten stratejik iş birliği
Bang & Olufsen ve Universal Music Grubu, mümkün olan en yüksek kalitede müzik deneyimi yaşatmak için stratejik iş birliğine imza attı. İki devin gerçekleştirdiği bu ortaklık ile Universal Music’in klasik markası Deutsche Grammophon ile Bang & Olufsen’ın yeni markası B&O PLAY bir araya getirildi. Gerçekleşen bu ortaklık sonucunda yüksek ses kalitesinden dijital eğlence ve mobil yaşam tarzı içerisinde taviz vermeyen, ödüllü tasarımlara sahip yeni nesil B&O PLAY ürünleri müzik tutkunlarıyla buluşacak.
Müzik deneyiminde yeni bir dönemi başlatacak olan ortaklığın kendileri için bir ilk olduğunu belirten Bang & Olufsen CEO’su Tue Mantoni; “Kaydedilmiş müzikte mükemmel ses kalitesi için küresel bir lider ile güçlerimizi birleştirmekten gurur duyuyoruz. Universal Music, tüm zamanların en büyük sanatçıları ile çalışıyor ve insanlara gerçeğe en yakın müzik deneyimini sunma misyonumuzu paylaşıyor” açıklamasını yaptı.
Universal Music Group Internatiional Genel Başkanı ve CEO’su Max Hole ise yaptığı açıklamada, “Bang & Olufsen ile bir ekip oluşturmaktan çok memnunuz. Sanatçılarımız müziklerini yaparken mükemmellik anlayışı ile hareket ediyor. Bang & Olufsen ise müzik dinlerken ve müziğin keyfini çıkarırken mükemmeliyeti gösteriyor. Birlikte çalışarak başarabileceklerimiz konusunda çok heyecanlıyız” dedi.
Ortaklık kapsamında 2013 boyunca Avrupa’nın büyük kentlerinde Bang & Olufsen Yellow Lounge etkinlikleri gerçekleştirilecek ve müzik tutkunlarının daha fazla mükemmelliği deneyimlemesi sağlanacak.