15 Temmuz Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
B2B-SUMMIT-KONUSMACILARI
Haberler

Çalışan deneyiminin yeni gerçekleri B2B Marketing & Management Summit’te gün yüzüne çıkacak!

Seda Başpınar
17 Mayıs 2023
2 dk okuma

Marketing Türkiye liderliğinde Deloitte Digital ve Kuantum Araştırma uzmanlığıyla tasarlanan B2B Marketing & Management Summit “Değer Zincirinde Yeni Açılımlar” ana temasıyla bu yıl 24 Mayıs Çarşamba günü Divan Kuruçeşme’de gerçekleştirilecek. Zirvede, B2B sektörlerdeki yönetim ve pazarlamaya ilişkin güncel gelişmeler ayrıntılarıyla paylaşılacak.

B2B’nin tüm değişim ve dönüşümü “B2B Marketing & Management Summit”te sekiz ana başlık altında ele alınacak. Metodolojisi Marketing Türkiye ve Kuantum Araştırma tarafından tasarlanan zirvenin “EX: Şirketlerin Odağına Çalışanları Yerleşti” ana başlıklı oturumu Ticket Restaurant Edenred sponsorluğunda gerçekleştirilecek.

EX: Şirketlerin odağına çalışanları yerleşti

İç ve dış müşteri kavramı pandemi döneminde hem ayrıştı hem farkındalıkları arttı. Kurumlar bugüne değin odaklarına tüketici memnuniyetini alırken çalışanlarının ürün ve hizmetlerini nasıl algıladığıyla daha çok ilgilenmeye başladı; çalışma düzeninden nerede çalışacaklarına kadar her aşamada maksimum memnuniyeti sağlamaya odaklandı. İşverenin takdirine bağlı opsiyonel kabul edilen yan haklar temel haklara dönüşürken, kurumların çalışanları işe alma sürecinden başlayarak tüm alanları optimize etmesi hem iş dünyasının genel işleyişini hem de “çalışan” kavramını kökünden değiştirdi. İş gücünde öngörülemez değişimi bugünden öngörmek ve geleceğe hazırlanmak şimdi her zamankinden daha önemli.

Çalışan deneyiminin yeni gerçekleri B2B Marketing & Management Summit’te gün yüzüne çıkacak!

B2B Marketing & Management Summit’tin odağına çalışan deneyiminin yeni gerçeklerini alan oturumunda; Edenred CHRO’su İpek Baylav “2023’e Damgasını Vuracak EX Trendleri”, Edenred CMO’su Zeynep Ege Dura “Mükemmel CX’e Giden Yol Mükemmel EX’ten Geçer”, SabancıDx Satış ve Pazarlama Genel Müdür Yardımcısı & Teknosa Yönetim Kurulu Üyesi Özlem Kalkan ve Studio Dx Ticari İş Birimleri Lideri İrem Cantaş Aygün “Yeni Dünya, Yeni Çalışan Deneyini: Esneklik ve Dayanıklılık Çağında Dijitalleşme”, Stellantis Türkiye CCO’su Ayça Furth ise “İnsan Kaynağı ve Yeni İstihdam Modelleri” başlıklı sunumuyla yer alacak.

B2B Marketing & Management Summit’23’e katılmak için aşağıdaki kayıt formunu doldurmanız yeterli…

featured
1 Yapay zeka Grok'a erişim engeli getirildi
Yapay zeka Grok’a erişim engeli getirildi
2 Ekonomik tsunami tüketiciyi nasıl etkiliyor?
Ekonomik tsunami tüketiciyi nasıl etkiliyor?
3 Yazlıklara talep yok, kapanın değil satanın elinde kalıyor
Yazlıklara talep yok, kapanın değil satanın elinde kalıyor
4 Hakkında soruşturma başlatılan Spotify, Türkiye'den çekilmeyi değerlendiriyor
Hakkında soruşturma başlatılan Spotify, Türkiye’den çekilmeyi değerlendiriyor
5 Temsiliyet önemlidir: Barbie, tip 1 diyabetli ilk bebeğini piyasaya sürdü
Temsiliyet önemlidir: Barbie, tip 1 diyabetli ilk bebeğini piyasaya sürdü
Güncel Haberler
İyi ama eksik
İyi ama eksik
Otomobil ilanlarında dönüşüm: Genç, benzinli ve otomatik araçlar öne çıkıyor
Otomobil ilanlarında dönüşüm: Genç, benzinli ve otomatik araçlar öne çıkıyor
Yapay zeka terapist mi, tehlike mi?
Yapay zeka terapist mi, tehlike mi?
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Nisan ayının reyting şampiyonu gazetecileri
Haberler
Nisan ayının reyting şampiyonu gazetecileri
Nafizcan Önder
7 Mayıs 2025
Gizli müşteri uyarıyor: "Hizmet kalitesi eriyor, sadakat tehlikede!"
Haberler
Gizli müşteri uyarıyor: “Hizmet kalitesi eriyor, sadakat tehlikede!”
Nafizcan Önder
31 Mayıs 2025
"Küçük lüksler" teorisinin mimarı, Estée Lauder’ın sahibi Leonard Lauder hayatını kaybetti
Haberler
“Küçük lüksler” teorisinin mimarı, Estée Lauder’ın sahibi Leonard Lauder hayatını kaybetti
İrem Alimoğlu
4 hafta önce
RepMan ve FutureBright'tan stratejik iş birliği: İtibar araştırmalarında yeni dönem...
Haberler
RepMan ve FutureBright’tan stratejik iş birliği: İtibar araştırmalarında yeni dönem…
İrem Alimoğlu
20 Mayıs 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.