19 Kasım Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Autorola 28 yıl sonra logosunu ve görsel kimliğini yeniliyor
Haberler

Autorola 28 yıl sonra logosunu ve görsel kimliğini yeniliyor

Marketing Türkiye
11 Şubat 2025
2 dk okuma

Autorola Group, 28 yıl aradan sonra logosunu ve kurumsal kimliğini yenileyerek marka tarihinde önemli bir dönüm noktasına imza attı. Şirketin yeni görsel kimliği vizyonunu, inovasyona verdiği önemi ve global ölçekteki büyümesini daha güçlü bir şekilde yansıtıyor.

1996 yılında Danimarka’da online araç açık artırmalarında öncü bir girişim olarak kurulan Autorola, bugün 20’den fazla ülkede ve beş kıtada faaliyet gösteren kullanılmış araç yeniden pazarlama, filo yönetimi ve otomotiv yazılım çözümleri alanlarında lider bir global marka konumunda bulunuyor. Teknoloji ve dijital dönüşüm odaklı yapısıyla sektörün geleceğine yön veren şirket, yeni marka kimliğiyle bu dönüşümü daha da ileriye taşımayı hedefliyor.

Autorola’nın orijinal logosunda yer alan ve köpekbalığı yüzgecini andıran ikonik kırmızı ‘R’ harfi, şirketin Avrupa pazarını fethetme hedefini simgeliyordu. Yeni tasarım ise şirketin Danimarka’da online araç açık artırmalarında öncü bir girişimden, otomotiv sektörünün farklı iş alanlarında yenilikçi dijital çözümler sunan küresel bir lidere dönüşümünü yansıtıyor.

Yeni görsel kimlik, 5 Şubat 2025 tarihinde Autorola’nın dijital platformlarında resmi olarak lanse edildi ve önümüzdeki aylarda tüm temas noktalarında kademeli olarak uygulanacak.

2025’te Autorola’yı yansıtan bir görsel kimlik

Autorola 28 yıl sonra logosunu ve görsel kimliğini yeniliyor
Oğuzhan Saygı
Autorola Türkiye Genel Müdürü

Autorola Türkiye Genel Müdürü Oğuzhan Saygı, bu değişimin şirketin geleceğe yönelik vizyonuyla örtüştüğünü belirterek şu ifadeleri kullandı:

“Autorola, inovasyon ve dijital çözümlerle otomotiv sektörüne değer katmaya devam ediyor. Yeni logomuz ve görsel kimliğimiz, şirketimizin bugünkü konumunu ve geleceğe yönelik hedeflerini daha güçlü bir şekilde temsil ediyor. Türkiye’de de müşterilerimize sunduğumuz yenilikçi çözümlerle sektördeki dönüşümün öncüsü ve pazar yapıcısı olmaya devam edeceğiz.”

Bu değişim, Autorola’nın üç ana iş birimi olan Marketplace, Solutions ve Indicata arasındaki bağı  daha da güçlendirmeyi ve ana markayı daha modern, profesyonel ve küresel ölçekte tanınabilir hale getirmeyi hedefliyor.

Autorola featured
1 Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
2 NOW TV’de yeni gelişme: Türk Patent ve Marka Kurumu tescili iptal etti!
NOW TV’de yeni gelişme: Türk Patent ve Marka Kurumu tescili iptal etti!
3 TELE1’den ayrılan ekipten yeni girişim: TELE2 Haber yola çıkıyor
TELE1’den ayrılan ekipten yeni girişim: TELE2 Haber yola çıkıyor
4 Türkiye'nin en sevilen temizlik markaları...
Türkiye’nin en sevilen temizlik markaları…
5 Apple, moda ile teknolojiyi "iPhone Pocket" da buluşturdu
Apple, moda ile teknolojiyi “iPhone Pocket” da buluşturdu
Güncel Haberler
Passo, yenilenen platformu ve e-ticaret hizmeti ile kullanıcı deneyimini genişletiyor
Passo, yenilenen platformu ve e-ticaret hizmeti ile kullanıcı deneyimini genişletiyor
Nadir hastalık farkındalığında dijital inovasyon: Alexion’a “Sağlıkta Farkındalık” Ödülü
Nadir hastalık farkındalığında dijital inovasyon: Alexion’a “Sağlıkta Farkındalık” Ödülü
Türkiye’nin en itibarlı iş ortakları B2B Excellence Awards’da ödüllendirilecek
Türkiye’nin en itibarlı iş ortakları B2B Excellence Awards’da ödüllendirilecek
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Dijital dünyada stres artıyor: Her 10 yetişkinden 7’si internetteyken stres yaşıyor
Haberler
Dijital dünyada stres artıyor: Her 10 yetişkinden 7’si internetteyken stres yaşıyor
Marketing Türkiye
13 Eylül 2025
İşte Türk tüketicinin Rossmann'da en sevdiği ürünler...
Haberler
İşte Türk tüketicinin Rossmann’da en sevdiği ürünler…
İrem Alimoğlu
3 hafta önce
The Tech Summit 2025: Yapay zeka ile güçlendirilmiş gelecek nasıl olacak?
Haberler
The Tech Summit 2025: Yapay zeka ile güçlendirilmiş gelecek nasıl olacak?
Marketing Türkiye
1 hafta önce
"Çocuk kozmetik markaları"nın sayısı artıyor. Sektörün yenisi: Yes Day
Haberler
“Çocuk kozmetik markaları”nın sayısı artıyor. Sektörün yenisi: Yes Day
Sena Tufan
23 Eylül 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.