3 Temmuz Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Autorola 28 yıl sonra logosunu ve görsel kimliğini yeniliyor
Haberler

Autorola 28 yıl sonra logosunu ve görsel kimliğini yeniliyor

Marketing Türkiye
11 Şubat 2025
2 dk okuma

Autorola Group, 28 yıl aradan sonra logosunu ve kurumsal kimliğini yenileyerek marka tarihinde önemli bir dönüm noktasına imza attı. Şirketin yeni görsel kimliği vizyonunu, inovasyona verdiği önemi ve global ölçekteki büyümesini daha güçlü bir şekilde yansıtıyor.

1996 yılında Danimarka’da online araç açık artırmalarında öncü bir girişim olarak kurulan Autorola, bugün 20’den fazla ülkede ve beş kıtada faaliyet gösteren kullanılmış araç yeniden pazarlama, filo yönetimi ve otomotiv yazılım çözümleri alanlarında lider bir global marka konumunda bulunuyor. Teknoloji ve dijital dönüşüm odaklı yapısıyla sektörün geleceğine yön veren şirket, yeni marka kimliğiyle bu dönüşümü daha da ileriye taşımayı hedefliyor.

Autorola’nın orijinal logosunda yer alan ve köpekbalığı yüzgecini andıran ikonik kırmızı ‘R’ harfi, şirketin Avrupa pazarını fethetme hedefini simgeliyordu. Yeni tasarım ise şirketin Danimarka’da online araç açık artırmalarında öncü bir girişimden, otomotiv sektörünün farklı iş alanlarında yenilikçi dijital çözümler sunan küresel bir lidere dönüşümünü yansıtıyor.

Yeni görsel kimlik, 5 Şubat 2025 tarihinde Autorola’nın dijital platformlarında resmi olarak lanse edildi ve önümüzdeki aylarda tüm temas noktalarında kademeli olarak uygulanacak.

2025’te Autorola’yı yansıtan bir görsel kimlik

Autorola 28 yıl sonra logosunu ve görsel kimliğini yeniliyor
Oğuzhan Saygı
Autorola Türkiye Genel Müdürü

Autorola Türkiye Genel Müdürü Oğuzhan Saygı, bu değişimin şirketin geleceğe yönelik vizyonuyla örtüştüğünü belirterek şu ifadeleri kullandı:

“Autorola, inovasyon ve dijital çözümlerle otomotiv sektörüne değer katmaya devam ediyor. Yeni logomuz ve görsel kimliğimiz, şirketimizin bugünkü konumunu ve geleceğe yönelik hedeflerini daha güçlü bir şekilde temsil ediyor. Türkiye’de de müşterilerimize sunduğumuz yenilikçi çözümlerle sektördeki dönüşümün öncüsü ve pazar yapıcısı olmaya devam edeceğiz.”

Bu değişim, Autorola’nın üç ana iş birimi olan Marketplace, Solutions ve Indicata arasındaki bağı  daha da güçlendirmeyi ve ana markayı daha modern, profesyonel ve küresel ölçekte tanınabilir hale getirmeyi hedefliyor.

Autorola featured
1 Spotify, 2025 yazına damga vuracak şarkıları açıkladı
Spotify, 2025 yazına damga vuracak şarkıları açıkladı
2 UV kalkanı artık günlük rutin: L’Oréal Paris’ten dört mevsim güneş koruması
UV kalkanı artık günlük rutin: L’Oréal Paris’ten dört mevsim güneş koruması
3 Genç kuşak çalışanların gözünden en iyi iş yerleri!
Genç kuşak çalışanların gözünden en iyi iş yerleri!
4 Bir dönem bitiyor: Anna Wintour, 37 yıl sonra Vogue Genel Yayın Yönetmenliği görevinden ayrılıyor
Bir dönem bitiyor: Anna Wintour, 37 yıl sonra Vogue Genel Yayın Yönetmenliği görevinden ayrılıyor
5 Türk popunun Minik Serçesi’nden 5 yıl sonra gelen albüm: “Paşa Gönül Şarkıları”
Türk popunun Minik Serçesi’nden 5 yıl sonra gelen albüm: “Paşa Gönül Şarkıları”
Güncel Haberler
Patronlar Dünyası artık yazılı basında da var!
Patronlar Dünyası artık yazılı basında da var!
Unilever, dondurma kategorisini ayırdı, The Magnum Ice Cream Company resmen kuruldu
Unilever, dondurma kategorisini ayırdı, The Magnum Ice Cream Company resmen kuruldu
Türk sinema tarihinde ilk kez tamamı yapay zeka ile üretilen uzun metrajlı belgesel vizyona giriyor
Türk sinema tarihinde ilk kez tamamı yapay zeka ile üretilen uzun metrajlı belgesel vizyona giriyor
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

İş dünyasında haftanın atamaları (2-6 Haziran)
Haberler
İş dünyasında haftanın atamaları (2-6 Haziran)
Nafizcan Önder
4 hafta önce
UV kalkanı artık günlük rutin: L’Oréal Paris’ten dört mevsim güneş koruması
Haberler
UV kalkanı artık günlük rutin: L’Oréal Paris’ten dört mevsim güneş koruması
Advertorial
6 gün önce
Gerety Awards 2025 kısa listeleri açıklandı!
Haberler
Gerety Awards 2025 kısa listeleri açıklandı!
Sena Tufan
3 hafta önce
Türk sanatçılar 2024’te Spotify'dan 2 milyar TL telif geliri elde etti 
Haberler
Türk sanatçılar 2024’te Spotify’dan 2 milyar TL telif geliri elde etti 
Sena Tufan
1 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.