
Audi, “Car Couture” kampanyasında moda ve yolları buluşturdu
Audi, otomotiv reklamcılığında alışılmış kalıpları yıkan yeni kampanyası “Car Couture” ile podyum estetiğini yollara taşıyor. BBH imzası taşıyan ve moda dünyasının en önemli dönemlerinden London Fashion Week ile eş zamanlı olarak hayata geçirilen kampanya, geleneksel otomobil görselleri yerine modaya göz kırpan yaratıcı bir yaklaşım sunuyor.

Kampanyada Audi parçaları, bir elbise kalıbı gibi yeniden tasarlanarak düz bir desen formunda sergileniyor. Bu sıra dışı anlatım dili, markanın tasarım gücünü öne çıkarırken usta işçilik, yenilikçilik ve performans gibi temel değerlerini de vurguluyor. İlustratör James Carey ve profesyonel bir kalıp tasarımcısının iş birliğiyle hayata geçirilen çalışma, Audi’nin yalnızca otomotiv sektöründe değil, kültürel alanlarda da nasıl fark yaratabileceğinin güçlü bir örneği niteliğinde.
Lüks ve tasarıma önem veren bir hedef kitleye seslenen kampanya, markaya olan arzu ve ilgiyi artırmayı, aynı zamanda Audi’nin “Vorsprung durch Technik” felsefesini pekiştirmeyi amaçlıyor.
Audi’nin yaratıcı direktörü Uche Ezugwu, kampanyaya dair yaptığı değerlendirmede şunları söyledi:
“Audi ve moda birçok ortak noktaya sahip. Bunlardan biri de harika tasarım. Bu kampanyayla, Audi’yi tamamen beklenmedik bir biçimde sunmak ve mühendislikteki hassasiyet ile işçiliği moda dünyasına taşımak istedik.”
“Car Couture” kampanyası, Londra’da dijital açık hava reklamları üzerinden moda haftasıyla eş zamanlı olarak gösterime girecek. Kampanyanın medya planlaması ise PHD tarafından yürütüldü.
Kaynak: LBB Online
Friends’in efsane kafesi Central Perk, Times Square’e taşındı