Ariş Pırlanta, medya ajansını seçti Ariş Pırlanta, medya planlama ajansı Bona Digital ve Bona Media ile çalışma kararı aldı.Özel günler için iletişim çalışmalarına başlayan Ariş Pırlanta, medya planlama ve satın alma ajansı olarak Bona Digital ve Bona Media’yı seçti. 1 Decathlon, Microsoft’un mavi ekranını açık hava kampanyasına dönüştürdü: “Kesinti mi? Dışarı çıkın…” 2 Birleşmiş Markalar Derneği isim vermeden Temu’yu işaret etti: “Tüm ticareti tehdit ediyor” 3 Üsküp FK Atatürk’ün süveterini formaya dönüştürdü! 4 X kuşağı oyuna geri dönüyor: Kuşak rekabeti değil ekip ruhu kazanacak! 5 Islak havlu pazarı yeni boyutlara taşındı!Güncel Haberler İş dünyasında haftanın atamaları Türünün tek örneği olan ağaca yapay zeka ile eş aranıyor Sabancı Üniversitesi Yönetici Geliştirme Birimi, EDU Financial Times Kuruma Özel Programlar 2024 Dünya sıralamasında 34’üncülüğe yerleştiSosyal Medya FACEBOOK TWITTER LINKEDIN INSTAGRAM YOUTUBE