1 Temmuz Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Oyun satışları yüzde 17 arttı! Peki, en çok hangi oyunlar ilgi gördü?
Araştırma

Oyun satışları yüzde 17 arttı! Peki, en çok hangi oyunlar ilgi gördü?

Nafizcan Önder
15 Mart 2025
2 dk okuma

Oyunfor, Şubat 2025’e ilişkin oyun satış verilerini paylaştı. Buna göre, Şubat ayında oyun satışları Ocak 2025’e kıyasla yüzde 3, 2024’ün aynı dönemine göre ise yüzde 17 oranında arttı. Son üç aylık periyoda göre veriler incelendiğinde en yüksek artış PC oyunlarında gözlemlenirken, Mobil’de yaşanan yüzde 4’lük kayıpsa dikkat çekiyor. Peki en çok oyun içi satış yapılan oyunlar hangileri? Kadınlar mı yoksa erkekler mi daha çok oyun içi harcama yapıyor? Hepsi ve daha fazlasının yanıtları Oyunfor’un Şubat verilerinden geliyor…

Oyunun yeni adresi: PC

PLATFORMARALIK 2024OCAK 2025ŞUBAT 2025
PC%37%38%40
Konsol%25%24%26
Mobil%38%38%34

Geçtiğimiz aya kıyasla hem PC hem de hem de konsol oyunlarının satışlarında yükseliş sürüyor. Pastadan en büyük payı bilgisayar oyunları alırken Aralık ve Ocak aylarında oyun harcamalarının yüzde 38’ine sahip olan Mobil’in yüzde 34’e gerilemiş olması dikkat çekiyor.

En çok oyun içi satış yapılan 10 oyun

Oyun satışları yüzde 17 arttı! Peki, en çok hangi oyunlar ilgi gördü?
  1. Counter-Strike 2: FPS türünün öncülerinden biri olan oyun, rekabetçi oyun deneyimlerine olan talebin ne kadar yüksek olduğunu gösteriyor. Counter-Strike serisinin devamı olarak, oyunculara yüksek tempolu ve stratejik bir deneyim sunuyor.
  2. Valorant: Riot Games’in FPS türündeki oyunu, hem rekabetçi yapısı hem de stratejik derinliğiyle oyuncular arasında popülerliğini sürdürüyor.
  3. PUBG Mobile: Battle Royale türünün popüler oyunlarından biri olarak, mobil platformda da geniş bir oyuncu kitlesine hitap etmeye devam ediyor.
  4. Garena Free Fire: Mobil oyunlar arasında büyük bir popülariteye sahip olan Free Fire, önceki aylara göre satışlarını artırarak mobil oyun pazarında güçlü bir varlık gösterdi.
  5. League of Legends: Uzun süredir popülerliğini koruyan bu MOBA oyunu, oyunculara derinlemesine bir strateji deneyimi sunuyor ve e-spor arenasında da son derece etkin bir yere sahip.
  6. World of Warcraft: MMORPG türündeki bu oyun, yıllardır oyuncuları etkileyen geniş bir dünyaya ve zengin bir içeriğe sahip.
  7. Metin 2: Türkiye’de oldukça tanınmış olan bu MMORPG oyunu, yerel pazarın güçlü temsilcilerinden biri.
  8. Mobile Legends: Mobil MOBA oyunları arasında kendine sağlam bir yer edinmiş olan Mobile Legends, geniş bir oyuncu kitlesine hitap ediyor.
  9. Honor of Kings: MOBA türünde bir oyun olan Honor of Kings, özellikle Asya pazarında büyük bir başarı yakalıyor.
  10. Lords Mobile: Strateji ile şehir kurmayı yan yana getiren, başarılı bir mobil oyun.

En çok satılan hediye kartları

Oyun satışları yüzde 17 arttı! Peki, en çok hangi oyunlar ilgi gördü?

      1. App Store & iTunes Hediye Kartı
      2. Steam Cüzdan Kodu Hediye Kartı 
      3. Sony PSN Hediye Kartı
      4. Xbox Hediye Kartı
      5. Google Play Hediye Kartı 

İllere göre dağılım

Oyun alışverişlerinde Şubat ayında en çok alışveriş İstanbul’da gerçekleşti. İstanbul’u; Ankara, İzmir, Antalya ve Bursa takip etti.

Yaş aralığına göre dağılım

Şubat ayında toplam oyun alışverişlerinin önemli bir kısmı 30 yaş üstündeki oyuncular tarafından yapıldı.

YAŞOCAK 2025ŞUBAT 2025
18-21%5%4
21-30%42%42
30+%53%54

Cinsiyete göre dağılım

CİNSİYETOCAK 2025ŞUBAT 2025
KADIN%32%34
ERKEK%68%66

featured
1 ÖTV düzenlemesi Meclis'ten geçti: Hangi değişiklikler geliyor?
ÖTV düzenlemesi Meclis’ten geçti: Hangi değişiklikler geliyor?
2 Araştırma: Elektrikli mi yoksa hibrit mi almalı? Kararsızlar buraya!
Araştırma: Elektrikli mi yoksa hibrit mi almalı? Kararsızlar buraya!
3 Amazon’un mısır tarlasındaki AI üssü 1 milyon hane kadar elektrik tüketecek!
Amazon’un mısır tarlasındaki AI üssü 1 milyon hane kadar elektrik tüketecek!
4 Ünlüler sosyal medyada çaresiz: "Sussan olmuyor susmasan olmaz..."
Ünlüler sosyal medyada çaresiz: “Sussan olmuyor susmasan olmaz…”
5 Sinem Sandıkçı Gökçen, 25 Avrupa ülkesinin bağlı olduğu bölgede tüketici ürünleri bölümünü yönetecek
Sinem Sandıkçı Gökçen, 25 Avrupa ülkesinin bağlı olduğu bölgede tüketici ürünleri bölümünü yönetecek
Güncel Haberler
Marketing Türkiye’nin “Pure Italian” rüzgarı İstanbul İtalya Başkonsolosluğu’nda esti
Marketing Türkiye’nin “Pure Italian” rüzgarı İstanbul İtalya Başkonsolosluğu’nda esti
Şerife Kırımlı, Reklamcılar Derneği Genel Müdürü oldu
Şerife Kırımlı, Reklamcılar Derneği Genel Müdürü oldu
Enerjinin geleceği Maxxen ev sahipliğinde konuşuldu
Enerjinin geleceği Maxxen ev sahipliğinde konuşuldu
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Markalar için Alfa kuşağını anlama rehberi...
Haberler
Markalar için Alfa kuşağını anlama rehberi…
İrem Alimoğlu
31 Mayıs 2025
Bumerang gençler: Yuvaya dönenlerin sayısı artıyor
Haberler
Bumerang gençler: Yuvaya dönenlerin sayısı artıyor
İrem Alimoğlu
3 hafta önce
SharkNinja teknoloji ve inovasyon alanlarında iki ödüle uzandı!
Haberler
SharkNinja teknoloji ve inovasyon alanlarında iki ödüle uzandı!
Advertorial
21 Mayıs 2025
KFC Türkiye’de yeni dönem: HD Holding ile güç birliği
Haberler
KFC Türkiye’de yeni dönem: HD Holding ile güç birliği
Marketing Türkiye
4 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.