19 Mayıs Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Anneler hediye beklentilerini açıkladı!
Haberler

Anneler hediye beklentilerini açıkladı!

Marketing Türkiye
10 Mayıs 2018
2 dk okuma

Hitay Holding firmalarından, online araştırma şirketi DORinsight tarafından gerçekleştirilen “Anneler Günü Araştırması”, annelerin; kendi anneleri için seçtikleri hediye tercihlerine, kendilerine alınacak hediyeler için beklentilerine ve hediye bütçelerine ışık tuttu.

Online araştırma şirketi DORinsight’ın; Türkiye temsili, ABC1C2DE sosyo-ekonomik segmente mensup 300 anne ile online olarak gerçekleştirdiği araştırma, bu yılın Anneler Günü hediye tercihlerine, beklentilerine ve bütçelerine ilişkin veriler ortaya koydu.

Araştırma kapsamında katılımcılara “Anneler Günü hediyesi için bütçeniz nedir?” diye sorulduğunda;yüzde 9’u “10-50 TL”, yüzde 31’i “50-100 TL”, yüzde 34’ü “100-200 TL” yüzde 13’ü “200 – 500 TL” ve yüzde 6’sı “500 TL ve üzeri”fiyat aralığında bütçe ayırdığını, katılımcıların yüzde 8’i ise hediye almayacağını belirtti.

Ayrıca katılımcıların yüzde 23’ü kendileri için bir hediye beklentisi içinde olmadığını, yüzde 44’ü ise kendi annesine kıyafet veya ayakkabı alacağını belirtirken; “Hangi hediyeyi almak istemezsiniz?” sorusuna katılımcıların yüzde 27’si “küçük ev aleti veya beyaz eşya” cevabını verdi.

DORinsight’ın “Anneler Günü Araştırması”nın detayları ise şu şekilde:

Araştırma kapsamında katılımcılara “Anneler Günü’nde annenize hangi hediyeyi almayı düşünüyorsunuz?” diye sorulduğunda katılımcıların yüzde 44’ü “Kıyafet / Ayakkabı”, yüzde 15’i “Küçük Ev Aletleri / Beyaz Eşya”, yüzde 13’ü “Takı / Mücevher”, yüzde 11’i “Çiçek”, yüzde 10’u “Annemi yemeğe götüreceğim”, yüzde 4’ü “Kendim bir hediye hazırlayacağım” ve yüzde 2’si “Tatil / Seyahat” hediye alacağını bildirdi.

Araştırma kapsamında katılımcılara “Anneler Günü’nde size gelmesini istediğiniz hediye nedir?” diye sorulduğunda katılımcıların yüzde 23’ü “Hediye beklentim yok”, yüzde 19’u “Takı / Mücevher”, yüzde 19’u “Kıyafet / Ayakkabı” , yüzde 15’i “Çiçek” , yüzde 13’ü “Tatil / Seyahat” , yüzde 11’i “Küçük Ev Aletleri / Beyaz Eşya” hediyesi beklediklerini belirtmişler.

Araştırma kapsamında katılımcılara “Anneler Günü’nde size alınmasını istemediğiniz hediye nedir?” diye sorulduğunda katılımcıların yüzde 27’si “Küçük Ev Aletleri / Beyaz esya”, yüzde 24’ü “Takı / Mücevher”, yüzde 21’i “Çiçek” , yüzde 15’i “Kitap”, yüzde 14’ü “Kıyafet / Ayakkabı” hediye edilmesini istemediğini bildirdi.

1 KFC ve Pizza Hut, Türkiye pazarına geri dönüyor
KFC ve Pizza Hut, Türkiye pazarına geri dönüyor
2 Google 10 yıl sonra logosunu değiştirdi
Google 10 yıl sonra logosunu değiştirdi
3 YouTube'un zirvesine "kamp kuranlar" belli oldu
YouTube’un zirvesine “kamp kuranlar” belli oldu
4 Türkiye’nin kültür-sanat anatomisi...
Türkiye’nin kültür-sanat anatomisi…
5 Lacoste, ikonlarıyla "oynuyor"
Lacoste, ikonlarıyla “oynuyor”
Güncel Haberler
19 Mayıs ruhunu yansıtan kampanyalar
19 Mayıs ruhunu yansıtan kampanyalar
Reklam dünyası "tükenmişlik sendromu"nun pençesinde!
Reklam dünyası “tükenmişlik sendromu”nun pençesinde!
Kültür-sanat sürdürülebilirliğin eylem aracıdır
Kültür-sanat sürdürülebilirliğin eylem aracıdır
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

TurkNet'e siber saldırı gerçekleştirildi! Kişisel veriler ele geçirildi...
Haberler
TurkNet’e siber saldırı gerçekleştirildi! Kişisel veriler ele geçirildi…
Sena Tufan
13 Mart 2025
Sabancı Holding Yönetim Kurulu Başkanı Güler Sabancı görevinden ayrılıyor
Haberler
Sabancı Holding Yönetim Kurulu Başkanı Güler Sabancı görevinden ayrılıyor
Sena Tufan
25 Mart 2025
Sensodyne Klinik Beyazlık serisinin yeni reklam filmi, marka yüzü Gökçe Bahadır ile tanıtıldı
Haberler
Sensodyne Klinik Beyazlık serisinin yeni reklam filmi, marka yüzü Gökçe Bahadır ile tanıtıldı
Advertorial
3 Mart 2025
Turizmde yeni yaklaşım: "Pozitif Travma"
Haberler
Turizmde yeni yaklaşım: “Pozitif Travma”
Günseli ÖZEN
6 gün önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.