18 Ekim Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Anneler Günü'nün dijital şampiyonları belli oldu!
Haberler

Anneler Günü’nün dijital şampiyonları belli oldu!

Nafizcan Önder
10 Mayıs 2022
2 dk okuma

Bir Anneler Günü’nü daha geride bıraktık. Her yıl Mayıs ayının ikinci pazarında kutlanan Anneler Günü’nde bir yandan annemize hediye alma telaşına düşerken, markalar da boş durmadı ve bu özel gün için çarpıcı video kreatifleriyle boy gösterdi. Black Friday’in ardından yılın en hareketli geçen bu alışveriş döneminde markalar arasında rekabet de elbette had safhadaydı. Peki Anneler Günü’nün GRP şampiyonları kimlerdi? Yanıtlar Gemius‘un 2-8 Mayıs tarihleri arasında markaların dijital dünyadaki reklamlarını incelediği Anneler Günü araştırmasından geliyor…

Çiçeksepeti zirvede

Anneler Günü'nün dijital şampiyonları belli oldu!

Anneler Günü’nden bahsediyorsak elbette çiçek ve birçok hediye seçenekleri aklımıza geliyor. Bu açıdan ÇiçekSepeti öne çıkan isim oldu. Gemius Adreal’in verilerine göre ÇiçekSepeti, hazırladığı video kreatifiyle YouTube üzerinden potansiyel müşterilerine ulaştı. “Anneler için en özel hediye setleri Çiçeksepeti’nde” mesajıyla dikkat çeken şirket, rakiplerini geride bırakarak 13 GRP’ye ulaştı.

Karaca sıkı takipte

Anneler Günü'nün dijital şampiyonları belli oldu!

Mutfak ve küçük ev aletleriyle yakından tanıdığımız Karaca, Anneler Günü’nde dikkat çeken bir diğer marka oldu. 10 GRP’ye ulaşan şirket, “Anneler Günü’nde Annem Kalp Karaca” mesajıyla YouTube’da geniş kitlelere ulaştı.

Günün “Kraliçe”si Arçelik!

Anneler Günü'nün dijital şampiyonları belli oldu!

Arzum’un sesi Instagram’da yükseliyor

Anneler Günü'nün dijital şampiyonları belli oldu!

Elektrikli ev aletleri pazarının önde gelen isimlerinden Arzum, 7.2 GRP ile Anneler Günü’nde öne çıkan bir diğer marka oldu. Şirket, “Anneler Gününüz Kutlu Olsun” diyerek Instagram’da kullanıcıların karşısına çıktı.

“Anneler ve yıprattığımız kıyafetleri” ses getirdi…

Anneler Günü'nün dijital şampiyonları belli oldu!

Giyim sektörünün önemli isimlerinden LC Waikiki de “Anneler ve yıprattığımız kıyafetleri” temalı video kreatifiyle öne çıktı ve YouTube üzerinden 6.3 GRP’ye ulaştı.

Annelerin ilham verdiği reklamlar

featured
1 Yapay zekanın geleceğinde yerini Al: Sınırlı kontenjanlı AI LAB eğitimleri için hemen kayıt ol! Eğitimler 24 Ekim'de başlıyor!
Yapay zekanın geleceğinde yerini Al: Sınırlı kontenjanlı AI LAB eğitimleri için hemen kayıt ol! Eğitimler 24 Ekim’de başlıyor!
2 İletişimde anlam ekonomisi: Görünür olmak mı, görülmeye değer olmak mı?
İletişimde anlam ekonomisi: Görünür olmak mı, görülmeye değer olmak mı?
3 Murat Ülker duyurdu: İstanbul’un ruhunu taşıyan yeni lezzet: “Ülker Çikolata İstanbul”un global lansmanı yapıldı
Murat Ülker duyurdu: İstanbul’un ruhunu taşıyan yeni lezzet: “Ülker Çikolata İstanbul”un global lansmanı yapıldı
4 Sosyal medyada alkollü içki paylaşımlarına Reklam Kurulu’ndan durdurma cezası
Sosyal medyada alkollü içki paylaşımlarına Reklam Kurulu’ndan durdurma cezası
5 Ekran başına davet: En çok izlenen dizi-film tavsiye kanalları “Marketing Türkiye YouTube Rating Report”ta!
Ekran başına davet: En çok izlenen dizi-film tavsiye kanalları “Marketing Türkiye YouTube Rating Report”ta!
Güncel Haberler
Türkiye'nin keyif markaları
Türkiye’nin keyif markaları
Ev dışı tüketimde içeceksiz sipariş ve lokanta tercihi öne çıkıyor
Ev dışı tüketimde içeceksiz sipariş ve lokanta tercihi öne çıkıyor
CEO’lar için belirsizlik yeni normal: Dönüşümün rotası yeniden çiziliyor
CEO’lar için belirsizlik yeni normal: Dönüşümün rotası yeniden çiziliyor
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Z kuşağı seçimini yaptı: İşte dünyanın en iyi şehirleri...
Haberler
Z kuşağı seçimini yaptı: İşte dünyanın en iyi şehirleri…
İrem Alimoğlu
14 Ağustos 2025
Markalı perakendede indirimler çare olmadı: Satışlarda kan kaybı sürüyor
Haberler
Markalı perakendede indirimler çare olmadı: Satışlarda kan kaybı sürüyor
İrem Alimoğlu
19 Ağustos 2025
WhatsApp'tan dolandırıcılığa darbe: Yaklaşık 7 milyon hesap silindi
Haberler
WhatsApp’tan dolandırıcılığa darbe: Yaklaşık 7 milyon hesap silindi
İrem Alimoğlu
8 Ağustos 2025
Teşebbüsler Rekabet Kurumu'na taahhüt verirken, bin düşünüp bir adım atmalı
Haberler
Teşebbüsler Rekabet Kurumu’na taahhüt verirken, bin düşünüp bir adım atmalı
Marketing Türkiye
8 Eylül 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.