30 Haziran Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar
    • Konkur
    • Araştırma
    • Atamalar
    • Dijital
    • Kreatif
    • KSS
    • Medya
    • Pazarlama
    • Sosyal Medya
    • Trend
    • Haberler
    • New Step
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Anadolu “Yeni nesil işler”i konuşacak...
Haberler

Anadolu “Yeni nesil işler”i konuşacak…

Marketing Türkiye
12 Temmuz 2016
2 dk okuma

10 yıldan bu yana aralıksız olarak farklı illerde gerçekleştirilen İnteraktif Pazarlama Zirvesi (İPZ) Anadolu, 21 Temmuz’da Konya’dan 9’cu turuna çıkıyor. Değişen ihtiyaçlar dikkate alınarak içeriği hazırlanan İPZ Anadolu’da bu yıl “Yeni Nesi İşler, Süreçler ve Ürünler” teması işlenecek.

Marketing Türkiye ve Marke­ting&Management Institute tarafından düzenlenen ve Türkiye’nin en kapsam­lı pazarlama etkinliği olan İnteraktif Pazarlama Zirvesi Anadolu (İPZ) bu kez içeriğiyle teknolojinin dayattığı de­ğişim konusunda farkındalık yaratmayı amaçlıyor. Bugüne değin önceden belirle­nen ihtiyaçlar doğrultusunda Kurumsallaş­ma, Pazarlama, Marka, Yaratıcılık ve Mecra Kullanımı, İnovasyon, Dijital dönüşüm ve Uyum konularında konferanslar düzenlen­miş örnek olaylarla vizyon açıcı aktarımlar yapılmıştı. 9’cu turun konusu ise “Yeni Nesi İşler, Süreçler ve Ürünler” olacak. İPZ Ana­dolu 2016, 21 Temmuz’da Konya’dan baş­layarak Bursa ve Kayseri illerinde yapılan konferanslarla devam edecek.

Yeni nesil işler, süreçler ve ürünler tasar­layarak şirketlere katma değer yaratan kuruluşların buluşma platformu olarak ta­nımlanan İPZ Anadolu’da yenidünyanın ge­reklerine uygun iş yapış biçimleri tartışma­ya açılacak. Garenta İPZ Anadolu’16’nın ana destekçisi olarak Konya, Kayseri ve Bursa turunda maliyetleri azaltırken performansın nasıl geliştirilebileceği konusunda kendi iş alanı üzerinde aktarımda bulunacak. Hepsi­burada.com, Yapı Kredi Bankası, AYGAZ ve TAV’ın da içerik desteği destek verdiği kon­ferans dizisinde birlikte iş yapma kültürü de konuşulacak. İPZ Anadolu’16’yı bu yıl farklı kılan bir diğer nokta ise her ilde o ilin ihti­yaçlarına özel içerik hazırlanıyor olması. İl bazında gelişen sektörler ve bu sektörlerin tedarikçilerinin ilgi alanına giren konu ve örneklerle zenginleştirilecek içerikler doğ­rudan fayda odaklı sunulacak.

Marketing Türkiye iddialarını bir araştırma­ya dayandırma geleneğini bu kez de bozmu­yor ve her il için AKADEMETRE araştırma şirketiyle birlikte il ya da bölge bazlı başarılı kurum ve kişileri öne çıkararak ödüllendi­riyor. Her il için özel olarak yapılacak olan araştırmayla ürün ve üretimde öne çıkan şirketlerin tedarikçileri de ana şirketle bir­likte sahnede yerini alacak. Bu yıl yeni bir yaklaşım olarak Boğaziçi Üniversitesi ile amaç birlikteliği yapıldı. Akademi desteği de alan İPZ Anadolu’16’ya katılanlara Boğaziçi Üniversitesi’nin katılım belgesi verilecek.

Neden her defasında farklı bir konu?

Marketing Türkiye Genel Yayın Yönetmeni Günseli Özen Ocakoğlu, il özelinde anlatıl­ması gerekenlerin konferans öncesinde bir araştırmayla belirlendiğini söylüyor. Birebir ilin kanaat önderleriyle yüz yüze yapılan ça­lışmalarda edinilen bilgi belirlenen ihtiyaçlar doğrultusunda içeriğe dönüştürüldüğünü söyleyen Ocakoğlu bu yıl odaklanılacak alan konu değil sektörler diyor. “Megaşehirlerin dünyasına doğru giderken rekabet ulus dev­letlerle değil şehir devletler olacak. Örneğin mobilya sanayimizin İtalyan mobilya sanayi­siyle rekabeti mümkün olmayabilir ama Kay­seri, Bursa/İnegöl, Ankara pek ala Milano, Venezia, Forli’nin rakibi olabilir. İPZ Anado­lu’16’da Olgunlaşmış Sektörlerin ihtiyaçları belirlenecek. Ayrıca rekabette avantaj yarat­mak üzere “semiyotik” yaşam örneğinden yola çıkarak tedarikçilerle birlikte ana şirke­tin nasıl ortak bir yaşam oluşturabileceği tar­tışılacak. Asıl amaç kurumsallaşma, perfor­mans ve verimliliğin artırılması, tasarruf ve karın yükseltilmesi konusuna ağırlıklı olarak değineceğiz” açıklamasında bulunuyor.

 

 

1 sürdürülebilir
Türkiye’de sürdürülebilir moda yükselişte
2 Netflix reklamlı abonelikle ilgili kararını verdi | Son 24 saatin gündemi
Netflix reklamlı abonelikle ilgili kararını verdi | Son 24 saatin gündemi
3 L’Oréal Paris’in yeni güzellik elçisi Pınar Deniz oldu!
L’Oréal Paris’in yeni güzellik elçisi Pınar Deniz oldu!
4 ​PERYÖN İnsana Değer Ödülleri 2022 başvuruları devam ediyor!
​PERYÖN İnsana Değer Ödülleri 2022 başvuruları devam ediyor!
5 İş dünyasında haftanın atamaları
İş dünyasında haftanın atamaları
Güncel Haberler
anahtar kelime
Anahtar kelimelerin trendi değişiyor
Brandverse Awards
Brandverse Awards’ta yılın en iyileri ödüllerine kavuştu
KFC Uçarak Kapında
KFC Türkiye, pilot Uygulaması “Uçarak Parkında” ile parklarda da lezzetseverlerin yanında!
Brandverse Awards metaverse
Brandverse Awards’un metaverse’te gerçekleşecek ödül törenine davetlisiniz…
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Kilo verme süreci araştırma
Haberler
Kilo vermek çocuk sahibi olmaktan daha büyük bir fedakarlık istiyor
Gizem Yıldız
2 hafta önce
Tüketicinin abonelik iştahı artıyor
Haberler
Tüketici aboneliklere doymuyor
Gizem Yıldız
7 gün önce
Ozan Acar: "Gençleri Türkiye'de tutmanın bir yolunu bulmalıyız"
Haberler
Ozan Acar: “Gençleri Türkiye’de tutmanın bir yolunu bulmalıyız”
Berçem Sultan Kaya
4 Nisan 2022
McDonald's'a “reklamlarında hamburgerleri olduğundan büyük gösterdiği için” dava açıldı…
Haberler
McDonald’s’a “reklamlarında hamburgerleri olduğundan büyük gösterdiği için” dava açıldı…
Marketing Türkiye
19 Mayıs 2022
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar

Ortaklar Caddesi Murat Apartmanı No: 29/A
Mecidiyeköy, Şişli/İSTANBUL

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar
    • Konkur
    • Araştırma
    • Atamalar
    • Dijital
    • Kreatif
    • KSS
    • Medya
    • Pazarlama
    • Sosyal Medya
    • Trend
    • Haberler
    • New Step
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.