21 Aralık Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Anadolu Grubu, Sürdürülebilir Kalkınma Hedefleri’ne katkısını raporladı
Haberler

Anadolu Grubu, Sürdürülebilir Kalkınma Hedefleri’ne katkısını raporladı

Marketing Türkiye
17 Temmuz 2019
2 dk okuma

Yarınlara daha yaşanabilir bir dünya bırakma hedefiyle tüm faaliyetlerinde sürdürülebilirliğe odaklanan Anadolu Grubu, grup şirketlerinin hayata geçirdiği proje ve uygulamaların Sürdürülebilir Kalkınma Hedefleri’ne katkısını tespit ettiği “Anadolu’dan Yarınlara Anadolu Grubu Sürdürülebilir Kalkınma Hedefleri Uyumluluk Raporu”nu yayınladı.

Grup şirketlerinin 2015-2018 döneminde sürdürülebilirlik alanında hayata geçirdiği proje ve uygulamalar arasından seçilen 316 çalışmanın envanterini de içeren rapor, Anadolu Grubu’nun, Birleşmiş Milletler Sürdürülebilir Kalkınma Hedefleri’nin gerçekleştirilebilmesi için aktif bir katılımcı olarak çalıştığını ortaya koyuyor. Raporda, Anadolu Grubu’nun sürdürülebilirlik alanında hayata geçirdiği proje ve uygulamalar, ekonomik, çevresel, sosyal etkilerine göre ve Birleşmiş Milletler Sürdürülebilir Kalkınma Hedefleri çerçevesinde bütünsel bir yaklaşım ile ele alındı, durum tespiti ve stratejik analiz yapıldı.

Anadolu Grubu İcra Başkanı Hurşit Zorlu: “Birleşmiş Milletler’in evrensel çağrısı olan Sürdürülebilir Kalkınma Hedefleri, yoksulluğu ortadan kaldırmayı, dünyamızı korumayı ve tüm insanların barış ve refah içinde yaşamasını amaçlıyor. Ortak aklın gücüne her zaman inanan bir Grup olarak, bu hedeflerin gerçekleşmesi için birlikte hareket etmenin ve kolektif bir bilinç yaratmanın olmazsa olmaz olduğunun farkındayız. Kurumsal hedeflerini yerel ve küresel ölçekteki paydaşlarının ve gezegenimizin geleceği ile uyumlu olacak şekilde planlayan Grubumuz, ekonomik, çevresel ve sosyal etkilerini pozitif yönde geliştiren şirketleriyle, sürdürülebilir gelişimi desteklemektedir” ifadelerini kullandı.

316 projenin Birleşmiş Milletler Sürdürülebilir Kalkınma Hedefleri’ne katkısı incelendi

Raporda Anadolu Grubu şirketlerinin ekonomik, çevresel ve sosyal alanlarda etki yaratan toplam 316 proje ve uygulamasının BM Sürdürülebilir Kalkınma Hedefleri ile ilişkisi analiz edildi. Anadolu Grubu şirketlerinin hayata geçirdiği projelerin yüzde 99’unun ekonomik, yüzde 30’unun çevresel ve yüzde 65’inin sosyal hedeflerle ilişkili olduğuna dikkat çekilen rapor, Anadolu Grubu’nun, Birleşmiş Milletler Sürdürülebilir Kalkınma Hedefleri ile doğrudan ilgili ve onları destekleyecek pek çok faaliyet içinde bulunduğunu gösteriyor.

Odaklanılan alanlar küresel şirketlerin öncelikleriyle uyumlu

Raporda değerlendirilen 316 proje ve uygulamanın, ağırlıklı olarak hizmet ettiği hedefler incelendiğinde;

  • %61’inin yani 192’sinin “İnsana Yakışır İş ve Ekonomik Büyüme” (SKH.8),
  • %48’inin yani 151’inin “Sorumlu Tüketim ve Üretim” (SKH.12),
  • %43’ünün yani 135’inin “Hedefler İçin Ortaklıklar” (SKH.17),
  • %26’sının yani 83’ünün “Sanayi, Yenilikçilik ve Altyapı” (SKH.9),
  • %25’inin yani 79’unun “Nitelikli Eğitim” (SKH.4) ve
  • %23’ünün yani 74’ünün “İklim Eylemi” (SKH.13) hedeflerine katkı sağladığı tespit edildi. Değerlendirilen proje ve uygulamaların, bir veya birden çok Sürdürülebilir Kalkınma Hedefi ile ilişkili olduğu görüldü.

Rapor için takılayın

Anadolu Grubu Sürdürülebilirlik
1 CarrefourSA, A101'e mi satılıyor? Sabancı Holding’den açıklama geldi...
CarrefourSA, A101’e mi satılıyor? Sabancı Holding’den açıklama geldi…
2 Duygusal yatırımın en parlak objesi: Takı sektörü altın çağını yaşıyor
Duygusal yatırımın en parlak objesi: Takı sektörü altın çağını yaşıyor
3 YouTube'da son 3 ayın en çok izlenen haber kanalları...
YouTube’da son 3 ayın en çok izlenen haber kanalları…
4 Markalar “AI slop” ve "dijital yorgunluk" çağında çareyi deneyimsel pazarlamada arıyor
Markalar “AI slop” ve “dijital yorgunluk” çağında çareyi deneyimsel pazarlamada arıyor
5 Türkiye’de gıda takviyesi pazarı büyüyor: Peki, sebep sağlıklı yaşam mı yoksa pazarlama sihri mi?
Türkiye’de gıda takviyesi pazarı büyüyor: Peki, sebep sağlıklı yaşam mı yoksa pazarlama sihri mi?
Güncel Haberler
Ekonomik baskı geçici değil, kalıcı: Tasarruf artık yaşam tarzı
Ekonomik baskı geçici değil, kalıcı: Tasarruf artık yaşam tarzı
Çalışma hayatının yeni trendleri...
Çalışma hayatının yeni trendleri…
Deneyimle fark yaratan markalar belli oldu...
Deneyimle fark yaratan markalar belli oldu…
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Stranger Things İstanbul’u ele geçirmeye geliyor!
Haberler
Stranger Things İstanbul’u ele geçirmeye geliyor!
Nafizcan Önder
10 Ekim 2025
ChatGPT’ye erotik içerikler için “yetişkin modu” geliyor
Haberler
ChatGPT’ye erotik içerikler için “yetişkin modu” geliyor
İrem Alimoğlu
15 Ekim 2025
Mama pazarı hızla büyüyor: Kedi sahipleri daha sık, köpek sahipleri daha çok alıyor!
Haberler
Mama pazarı hızla büyüyor: Kedi sahipleri daha sık, köpek sahipleri daha çok alıyor!
İrem Alimoğlu
8 Kasım 2025
Golden Drum 2025 finalistleri belli oldu! Türkiye'den çıkan yaratıcı işler 12 kategoride finale kaldı
Haberler
Golden Drum 2025 finalistleri belli oldu! Türkiye’den çıkan yaratıcı işler 12 kategoride finale kaldı
Nafizcan Önder
1 Ekim 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.