2 Aralık Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Amerikalı Oreo'ya ÇAYKUR'dan sıcak karşılama
Haberler

Amerikalı Oreo’ya ÇAYKUR’dan sıcak karşılama

Marketing Türkiye
20 Mart 2015
1 dk okuma

Oreo, Şubat ayı başında Türkiye organizasyonunu devreye aldığını, VivaKi Creative‘in hazırladığı #Oreo Türkiye’de kampanyasıyla Twitter‘da 8 tweet’le haber vermişti. Bu tweet’ler sonrası ise Türkiye’nin en önemli çay markalarından ÇAYKUR, Oreo‘yu Twitter’dan sıcak bir kampanyayla karşıladı.

Kamu İktisadi Teşebbüsü olan ÇAYKUR‘un Twitter’dan “Çay lav yu” diyen Oreo’ya “Çay lav yu tu” ile başlayan kampanyası üzerine çalışma bir anda sosyal medyanın gündemine oturdu. Ardından birçok marka da bu sıcak karşılamaya katkıda bulundu.

ÇAYKUR’un Twitter ve diğer sosyal platformlar üzerinden çarpıcı stratejiler ile gerçekleştirdiği çalışmalar; sadece diğer devlet kurumlarına değil, bu platformları kullanan tüm markalar için adeta bir ders niteliğindeydi.

Oreo’nun ilk tweet’i:

Amerikalı Oreo'ya ÇAYKUR'dan sıcak karşılama

ÇAYKUR’un cevabı:

Amerikalı Oreo'ya ÇAYKUR'dan sıcak karşılama

ÇAYKUR‘un sosyal medya ajansı Alafortanfoni‘den aldığımız verilere göre ÇAYKUR, Oreo‘ya “hoş geldin” dediği bu sıcak kampanyayla 323 bin 728 izlenme sayısına ulaştı. Ayrıca ÇAYKUR attığı tek bir tweet’le 39 bin 493 etkileşime ulaşmayı başardı. Marka bu çalışmasıyla 149 takipçi kazanıp, 861 favori ve 296 retweet aldı.

1 AnadoluJet, adını da logosunu da değiştirdi | Son 24 saatin gündemi
AnadoluJet, adını da logosunu da değiştirdi | Son 24 saatin gündemi
2 İK’nın DNA’sı teknolojiyle değişiyor mu?
İK’nın DNA’sı teknolojiyle değişiyor mu?
3 Rafın şampiyonu hangi antibakteriyel sabun markası?
Rafın şampiyonu hangi antibakteriyel sabun markası?
4 Black Friday'de sepetler büyüdü!
Black Friday’de sepetler büyüdü!
5 Orta sınıf eriyor mu?
Orta sınıf eriyor mu?
Güncel Haberler
Eyüp Sabri Tuncer “Yüzyıllık Buluşma Sergisi” Turing Yüzyıllık Markalar Hafızaevi’nde açıldı!
Eyüp Sabri Tuncer “Yüzyıllık Buluşma Sergisi” Turing Yüzyıllık Markalar Hafızaevi’nde açıldı!
İş dünyasında haftanın atamaları
İş dünyasında haftanın atamaları
Türkiye'nin sofra sırları Marketing Türkiye Aralık sayısında…
Türkiye’nin sofra sırları Marketing Türkiye Aralık sayısında…
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

İş dünyasında haftanın atamaları
Haberler
İş dünyasında haftanın atamaları
Nafizcan Önder
4 hafta önce
ekim küresel kampanyalar
Haberler
Ayın öne çıkan küresel kampanyaları
Gizem Yıldız
4 hafta önce
Z kuşağı mobil ticareti yeniden dizayn ediyor
Haberler
Z kuşağı mobil ticareti yeniden dizayn ediyor
Nafizcan Önder
12 Ekim 2023
kahve
Haberler
Büyük challenge: Türk kahvesi mi, filtre kahve mi?
Gizem Yıldız
8 Ekim 2023
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.