24 Mayıs Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Amazon fiziksel mağazalarını kapatacağını açıkladı | Son 24 saatin gündemi
Haberler

Amazon fiziksel mağazalarını kapatacağını açıkladı | Son 24 saatin gündemi

Marketing Türkiye
3 Mart 2022
4 dk okuma

Twitter’ın podcast testi yaptığı ortaya çıktı

Twitter'da en çok konuşulan markalar ve kampanyalar

Blog Yazarı Jane Manchun Wong tarafından keşfedilen yeni özelliğiyle ses getirecek. Halihazırda podcast testi yaptığı keşfedilen Twitter, kullanıcılarının beğendiği podcastleri kaydederek arkadaşlarıyla paylaşmasına olanak sağlayacak bir yenilik üzerinde çalışıyor.

Twitter’da son dönemde başka yenilikler de dikkat çekiyor. Wong’un keşfine göre platforma “Makaleler” özelliğinin gelmesi de yakın.

Amazon fiziksel mağazalarını kapatacağını açıkladı

Amazon fiziksel mağazalarını kapatacağını açıkladı | Son 24 saatin gündemi

E-ticaret devi Amazon, ABD ve Birleşik Krallık’ta bulunan tüm fiziksel mağazalarını kapatacağını açıkladı. Söz konusu ülkelerde 68 fiziki mağazası bulunan şirket, bu mağazaları 2015 yılında şirketin gelirleri ve müşteri ilişkileri için bir deney olarak hayata geçirmişti. Şimdi ise deneyin sonuna gelindi ve mağazaların kapatılacağı açıklandı. Amazon, kapatmaların ne zaman gerçekleşeceğinin henüz belli olmadığını, detaylar netleştikçe şubelere yerleştirilecek pankartlarla müşterilerin bilgilendirileceğini söyledi. Ancak şirket, bu hamleyle fiziksel perakendecilikten tamamen vazgeçmiyor. Amazon’un gelecek dönemler için yeni fiziksel şube planlarının olduğu biliniyor.

Açıklamada ayrıca bu mağazalarda çalışan işçilerin haklarının korunacağı da belirtildi. Açıklamaya göre dileyen işçiler farklı birimlere yönlendirecek, dileyenlerse kıdem tazminatlarını alıp Amazon’dan tamamen ayrılabilecek. Şirket, bu konudaki tercihi tamamen çalışanlara bıraktığını belirtiyor.

Netflix oyun sektörüne yatırımını sürdürüyor!

Amazon fiziksel mağazalarını kapatacağını açıkladı | Son 24 saatin gündemi

Netflix, son dönemde yatırımlarını artırdığı oyun sektöründe satın alımlara hız kesmeden devam ediyor. Geçtiğimiz yıl sonunda Netflix’in oyun tarafına ilgisini netleştiren önemli bir gelişme gündeme yansımış ve firmanın Mike Verdu‘yu bünyesine kattığı açıklanmıştı. Bu satın alımla birlikte Netflix uygulaması içerisine gerçek anlamda oyunlar geleceği aktarılmış ve bu da gerçeğe dönüştürülmüştü. Bu gelişmelerin üzerine firma önemli bir adım daha atmış ve Night School Studio oyun firmasını bünyesine kattıklarını duyurmuştu.

Tüm bu satın alımlara bir yenisini daha ekleyen Netflix, Stranger Things: Puzzle Tales mobil oyununu hazırlayan Next Games firmasını, 72 milyon dolarlık anlaşma ile bünyesine kattı.

Şimdilik oyunlar ana Netflix aboneliğine tanımlanıyor ve bunun ileride de değişmesi beklenmiyor. Ana uygulaması içerisinde oyun kütüphanesini geçtiğimiz yıl sonundaki çıkıştan sonra büyüten şirket, oyun konusunda gelecekte çok daha büyük adımlar atabilir, ayrı olarak büyük oyunlar da satışa sunabilir…

Unilever sessizliği bozmak için harekete geçti

Unilever sessizliği bozmak için harekete geçti

Unilever, çalışanlarının ev içi şiddet mağduru olması durumunda ihtiyaç duydukları psikolojik ve hukuksal desteği alabilmeleri için, Türkiye Kadın Dernekleri Federasyonu ile protokol imzaladı. Şirket, çalışanları için güvenli ve kapsayıcı bir iş yeri yaratırken, Unilever dışındaki mağdurların da sesinin duyulmasına yardımcı olmayı amaçlıyor.

Pandemiden önce küresel olarak her 3 kadından 1’i, çoğunlukla birlikte olduğu partneri tarafından fiziksel veya cinsel şiddete maruz kalıyordu. Bu tablo pandemi döneminde ağırlaşırken, her 2 kadından 1’i doğrudan veya dolaylı şiddet görüyor. UN Women verilerine göre yaklaşık 10 kadından 7’si, pandemi sırasında aile içi şiddetin arttığını söylüyor. Üstelik şiddet gören kadınlar, çoğu zaman çekindikleri için dışarıdan yardım da aramıyorlar.

Bu sessizliği bozmakta kararlı olan Unilever, iki yıl önce, Ev İçi Şiddet ve İstismara Yönelik İş Yeri Politikası’nı açıklayarak, çalışanlarının güven duyarak yardım isteyebildiği; bir çalışma arkadaşının risk altında olduğunu hisseden herkesin de duruma gerektiği şekilde müdahale edebilecek temel eğitime sahip olduğu bir çalışma kültürü yaratmaya odaklandı. Geçen yıl Dünya Kadınlar Gününde bir ilki gerçekleştirerek ‘Sessizliği Boz’ kampanyasını hayata geçiren şirket, bu yıl çalışmalarını bir adım öteye taşıyarak, çalışanları arasında ev içi şiddet hakkında farkındalığı artırmak ve bu bilinci ekosistemine de yaymak amacıyla Türkiye Kadın Dernekleri Federasyonu (TKDF) ile bir protokol imzaladı. Şirket bu protokolle; ev içi şiddetin insanda oluşturduğu fiziksel ve psikolojik sağlık problemlerinin iş hayatına etki edeceğinin farkında olacağını; şiddete uğrayan çalışanların ve/veya çalışma arkadaşlarının şiddete uğradığını veya şiddet uyguladığını öğrenen çalışanların, çekinmeden paylaşacakları bir ortamı sağlamak için gerekli tüm tedbirleri alacağını taahhüt etti.

İş dünyası ikiye bölündü sanal mı hibrit mi?

Amazon fiziksel mağazalarını kapatacağını açıkladı | Son 24 saatin gündemi

COVID-19’la birlikte dijitalleşmenin hız kazanması ve sanal platformların hayatımıza daha fazla nüfuz etmesiyle, fiziksel görüşme ve aktiviteler yerini sanal etkinliklere bırakıyor.

  • Statista’nın yayınladığı verilere göre, pazarlamacıların yüzde 40’ı 2022’de etkinliklerin sanal olmasını beklerken, yüzde 35’i ise hibrit etkinlikleri işaret ediyor.
  • Sanal etkinlik platformu JakoMeet’in Kurucusu A. Seçkin Canan konuya dair açıklama yaparak, “Dünya genelindeki markaların yüzde 45’i etkinliklere katılımı yükseltmek, yüzde 19’u ise marka bilinirliğini artırmak için sanal etkinlikleri tercih ediyor” diyor.

LinkedIn tarafından pazarlama yöneticileri arasında yapılan araştırmaya göre, şirket etkinliklerinin yüzde 90 ila 100’ünün sanal etkinlik platformları aracılığıyla gerçekleştirildiğine dikkat çeken Canan, “Sanal etkinlikler şirketlerin ana iletişim araçlarından biri haline geliyor. Pazarlamada etkinlikleri kullananların  yüzde 80‘i, 2-5 yıl önceki aktivitelere göre online etkinliklerden daha anlamlı sonuçlar elde ettiklerini söylüyor. Bu yüzden şirketlerin birçoğu artık ürün lansmanlarını da sanal platformlar aracılığıyla gerçekleştiriyor” ifadelerini kullanıyor.

Sanal ve hibrit etkinliklerin 2022 yılında da en çok tercih edilen pazarlama yöntemleri olacağının altını çizen Canan, “Yüz yüze etkinliklere kıyasla sanal etkinliklerin sunduğu fırsatlar birçok şirket için katma değere dönüşüyor. Bu durumun en gözle görülür unsurları arasında ise daha az maliyetle daha büyük kitlelere hitap edebilmek yer alıyor” diyor.

Dün neler konuşuldu? (Twitter Trending Topics)

1İsviçre
2Hakkari Çukurca
3Mürsel Sunal
4#Ukriane
5#salı
6#Mart
7Gerçekler Gizleniyor
8J. Uzm
9Berisha
10Bu 6

Dünün en çok arananları neler oldu? (Google Trends)

1Şebnem Dönmez
2Trabzonspor – Antalyaspor
3Trabzonspor
4AÖL
5Vakum bombası
6İsak Vural
7Selena Gomez
8Seda Ocak
9Yasak Elma son bölüm full izle FOX TV
10Ziraat Türkiye Kupası

Dünün en çok izlenenleri hangi videolar oldu? (YouTube Trends)

1Dünya Rekoru Kıran Yayın: Rusya-Ukrayna ve Ekonomi
2SON DAKİKA! Putin ve Zelenski’den Peş Peşe Açıklamalar! Rusya-Ukrayna Savaşında Sıcak Saatler
3CANLI I Rusya – Ukrayna Savaşında 6. Gün! Putin’den Nükleer Silah Tehdidi
4Camdaki Kız 33. Bölüm Fragmanı | “Sedat ve Cana’nın İlişkisi”
5Arda Kural ve Yıldız Asyalı Yeniden Bir Arada! | Müge ve Gülşen’le 2. Sayfa
6Brawl Stars: Brawl Talk – Flying Brawler, Game Modes, and MORE!
7КАСТОМ КЛАВЫ: #27 Часть(PAC-MAN)
8Zelenski ve Putin Masaya Oturuyor! Rusya-Ukrayna Savaşında Son Dakika Gelişmesi
9Üç Kız Kardeş 2. Bölüm Ön İzleme
10CANLI I Açıklamalar peş peşe geldi! Rusya Ukrayna Savaşı’nda Sıcak Saatler
featured
1 Yeni nesil sekülerler: Seküler yaşayıp dindar ölmek!
Yeni nesil sekülerler: Seküler yaşayıp dindar ölmek!
2 Türkiye’nin gençlik markaları
Türkiye’nin gençlik markaları
3 Yapay zeka ile hazırlanan reklam filmleri ne kadar başarılı?
Yapay zeka ile hazırlanan reklam filmleri ne kadar başarılı?
4 Tavsiye şampiyonu markalar!
Tavsiye şampiyonu markalar!
5 adidas, müşterilerin verilerinin çalındığını açıkladı
adidas, müşterilerin verilerinin çalındığını açıkladı
Güncel Haberler
Her 10 teknoloji liderinden 8'i FOMO yaşıyor!
Her 10 teknoloji liderinden 8’i FOMO yaşıyor!
Üretken yapay zeka, ajan yapay zeka ve silahlandırılmış yapay zeka: Aradaki fark ne? 
Üretken yapay zeka, ajan yapay zeka ve silahlandırılmış yapay zeka: Aradaki fark ne? 
"Peşin ödeme yapan" pazarlamacıların sayısı azalıyor!
“Peşin ödeme yapan” pazarlamacıların sayısı azalıyor!
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Usta oyuncu Filiz Akın hayatını kaybetti
Haberler
Usta oyuncu Filiz Akın hayatını kaybetti
Marketing Türkiye
22 Mart 2025
Microsoft ve OpenAI iş birliği yeni bir döneme giriyor
Haberler
Microsoft ve OpenAI iş birliği yeni bir döneme giriyor
İrem Alimoğlu
2 hafta önce
Trump yeni gümrük vergileriyle ilgili net konuştu: "Kimse paçayı kurtaramayacak!"
Haberler
Trump yeni gümrük vergileriyle ilgili net konuştu: “Kimse paçayı kurtaramayacak!”
Sena Tufan
14 Nisan 2025
LinkedIn'e göre 2025'te en çok talep görecek 15 yetenek
Haberler
LinkedIn’e göre 2025’te en çok talep görecek 15 yetenek
İrem Alimoğlu
31 Mart 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.