8 Kasım Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Amazon’da satılan ürünler için AI da inceleme yazacak | Son 24 saatin gündemi
Haberler

Amazon’da satılan ürünler için AI da inceleme yazacak | Son 24 saatin gündemi

Marketing Türkiye
21 Ağustos 2023
3 dk okuma
Amazon’da satılan ürünler için AI da inceleme yazacak | Son 24 saatin gündemi

Amazon müşterileri artık bir ürünün özelliklerini anlamak için yüzlerce veya binlerce incelemeyi gözden geçirmek zorunda kalmayacak. E-ticaret devi yapay zeka aracılığıyla müşteri incelemelerini özetleyecek.
Yapılan tüm yorumların üzerinde görünecek olan bu AI değerlendirmesinde müşteri yorumları kaynak gösterilerek “yapay zeka tarafından oluşturulmuştur” ibaresi yer alacak. Yani olası bir sorunda Amazon sorumluluğu kolaylıkla gerçek kullanıcılara atabilecek.

Elbette bu yeni özelliğin bazı riskleri var. Yapay zeka tarafından oluşturulan özetler, titizlikle oluşturulmazsa yanlış anlamalara yol açabilir ve bir satıcının itibarına haksız yere zarar verebilir.

Kaynak: Search Engine Jornal

Snapchat’in yapay zekası korkuttu

Snapchat geçtiğimiz aylarda yapay zeka destekli chat bot’u “My AI”ı kullanıma sunmuştu. Dileyen kullanıcıların sohbet edebildiği My AI hikayesinde paylaştığı görselle kullanıcıları korkuttu.

Anyone else’s Snapchat My AI post to their story??? pic.twitter.com/8DNAKe1JXI

— Landon Reinhardt (@landonian87) August 16, 2023

Görsel birbirine geçmiş iki rengi gösteriyordu, öyle ki birçok kişi bunun bir duvar ve tavan resmi olduğunu düşündü. Twitter’da kimi kullanıcılar, fotoğrafın kendi duvarlarını tasvir ettiği korkusuyla paniğe kapıldıklarını bile söylediler.

Görsel yayınlandıktan çok kısa bir süre sonra kaldırıldı ve Snapchat’in My AI’ı daha sonra çevrimdışı oldu ve onunla konuşmaya çalışan kullanıcılar “teknik bir sorun” yaşadığını belirten bir hata mesajı aldı.

Bir süre sonra özellik tekrar kullanılabilir hale geldi ve kullanıcılar yaşanan bu durumu yapay zekya sorduklarında yapay zekâ bunun “işleri karıştırmanın eğlenceli bir yolu” olduğunu söyledi ve ardından “herhangi bir endişeye neden olduysam özür dilerim” dedi.

PwC Türkiye Galataport İstanbul Ofisleri’ne taşındı

Amazon’da satılan ürünler için AI da inceleme yazacak | Son 24 saatin gündemi

PwC çatısı altındaki PwC Türkiye’nin İstanbul’daki yeni ofisi Eylül ayı itibariyle Galataport İstanbul olacak.

Galataport İstanbul’un PwC Türkiye’ye ev sahipliği yapması hakkında konuşan Galataport İstanbul Varlık Yönetimi ve Kiralama Genel Müdür Yardımcısı İrem Yücel Kaymak konuyla ilgili şunları söyledi: “İstanbul’un en özel konumlarından birinde 41 bin metrekareye yayılan kiralanabilir ofis alanlarımızda, farklı ihtiyaçlara göre değişebilen esnek mimarisi ve benzersiz sosyal olanakları ile Galataport İstanbul Ofisleri’ni hayata geçirdik. Zengin bir ulaşım ağının merkezinde yer alan ofis alanlarımızda; dünyada danışmanlık, denetim ve vergi hizmetleri alanının en büyüklerinden PwC’nin Türkiye ofisine ev sahipliği yapmaktan büyük mutluluk duyuyoruz. PwC Türkiye’nin, çalışanları ve paydaşları ile birlikte Galataport İstanbul’un ilham veren deneyim odaklı kültürünü zenginleştirecek çok kıymetli bir kurum olduğunu düşünüyoruz.”

Galataport İstanbul’da çalışmalarını sürdürecek olan PwC Türkiye Ülke Kıdemli Ortağı Cenk Ulu şunları söyledi: “Galataport İstanbul Türkiye için imza bir proje ve Tarihi Yarımada karşısında çok özel bir konuma sahip. Biz yeni ofis alanımız için farklı lokasyonlara bakarken önceliğimiz, PwC Türkiye’nin uzun yıllar yer aldığı bölgedeki gibi bir mahalle kültürünü sunabilecek, yeni çalışma trendlerine uygun olarak çalışma arkadaşlarımızın sosyalleşebilecekleri, her sabah işe motive bir ruh hali ile gelecekleri bir ofis alanı bulmaktı. Çalışma arkadaşlarımızın ve müşterilerimizin ofise kolay erişimi de bizler için öncelikli konuların başındaydı. Galataport İstanbul, ülkemiz için çok prestijli bir proje olması, çalışanlara sunduğu sosyal olanaklar ve deniz ulaşımının merkezinde olmasıyla PwC Türkiye’nin yeni adresi oldu. Yeni ofisimizde müşterilerimizle ve paydaşlarımızla buluşacak olmaktan büyük heyecan duyuyoruz.”

Şampiyonluğa uzanan markalar

Amazon’da satılan ürünler için AI da inceleme yazacak | Son 24 saatin gündemi

“Tanrı’nın eli”nden Jordan’ın son sayısına, Usain Bolt’un 100 metreyi koştuğu 9,69 saniyeden Mete Gazoz’un hepimizi gururlandırdığı ana dek tarihin ikonik tüm spor karelerinde izleyiciler kadar “markalar”ın da o ana tanıklık ettiğini görüyoruz. Pazarlama evreni ve spor arasında kurulan bu bağ elbette tüketicilerin zihninde de yer ediyor ve her yeni sezonda takımlarla birlikte sponsorları da şampiyonluğa uzanıyor… Spor pazarlamasını ve iletişimini WON Ajans Başkan Yardımcısı Neyire Katipoğlu öncülüğünde mercek altına aldık.

Şampiyonluğa uzanan markalar dosyasını okumak için TIKLAYIN!

Tüketicinin “Sen bana iyi geliyorsun” dediği markalar…

Amazon’da satılan ürünler için AI da inceleme yazacak | Son 24 saatin gündemi

Pandemi döneminde yükselen bir trend olan “wellbeing” kavramı bugünün tüketicisi için alışverişlerinde artık temel bir beklentiye dönüşmüş durumda. Öyle ki tüketiciler kendilerine “iyi gelen” markaların ve ürünlerin keşfine çıkarken tıpkı bir marka savunucusu gibi “iyi gelenleri” de tavsiye etmekten geri durmuyor. Peki, Türk toplumu “kendisine iyi gelen markaları” nasıl tanımlıyor? İyi hissetiren ürünleri nasıl keşfediyor? Hangi ürün gruplarında kendisine iyi gelen markalar için daha fazla ödeme yapmayı kabul ediyor? Yanıtlar Sia Insight’ın Marketing Türkiye için gerçekleştirdiği “Bize İyi Gelen Markalar” araştırmasından geliyor.

“Bize İyi Gelen Markalar” araştırmasını okumak için TIKLAYIN!

featured
1 Z kuşağı, "doomscrolling"i azaltıyor; markalarla gerçek hayatta buluşuyor
Z kuşağı, “doomscrolling”i azaltıyor; markalarla gerçek hayatta buluşuyor
2 Ne PR kalacak ne de PR’cı! İletişim nereye?..
Ne PR kalacak ne de PR’cı! İletişim nereye?..
3 Sektörün dilemması: Yapay zeka mı, insan dokunuşu mu?
Sektörün dilemması: Yapay zeka mı, insan dokunuşu mu?
4 Müziğin ritmi değişiyor: Spotify hala zirvede, YouTube Music yükselişe geçti...
Müziğin ritmi değişiyor: Spotify hala zirvede, YouTube Music yükselişe geçti…
5 Ayın öne çıkan global kampanyaları (Ekim 2025)
Ayın öne çıkan global kampanyaları (Ekim 2025)
Güncel Haberler
Asgari ücret 2026'da ne kadar olacak?
Asgari ücret 2026’da ne kadar olacak?
LÖSEV, lösemi farkındalığına müzik ve dansın gücüyle dikkat çekti
LÖSEV, lösemi farkındalığına müzik ve dansın gücüyle dikkat çekti
İş dünyasında haftanın atamaları (1-7 Kasım)
İş dünyasında haftanın atamaları (1-7 Kasım)
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

"Influencer Rating Report" 13 milyon etkileşimle dijital dünyanın nabzını tutuyor!
Haberler
“Influencer Rating Report” 13 milyon etkileşimle dijital dünyanın nabzını tutuyor!
Nafizcan Önder
13 Eylül 2025
James Dyson, Berlin’de Dyson'ın 11 yeni teknolojisini tanıttı
Haberler
James Dyson, Berlin’de Dyson’ın 11 yeni teknolojisini tanıttı
İrem Alimoğlu
5 Eylül 2025
Meta Connect 2025’te strateji net: Sürekli bağlılık dönemi başlıyor
Haberler
Meta Connect 2025’te strateji net: Sürekli bağlılık dönemi başlıyor
Nafizcan Önder
18 Eylül 2025
Ayın öne çıkan global kampanyaları (Ağustos 2025)
Haberler
Ayın öne çıkan global kampanyaları (Ağustos 2025)
Sena Tufan
7 Eylül 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.