22 Aralık Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
akıllı
Haberler

Tüketici mekanların da “akıllı” olmasını istiyor

Seda Başpınar
28 Ağustos 2022
1 dk okuma

Günlük ihtiyaçlarımızı karşılamak için kullandığımız teknolojik aletlerin “akıllı” olmayan versiyonu neredeyse kalmadı. Hal böyle olunca her alanda hayattan akıllı bir misyon bekliyoruz, hatta mekanlardan bile… me&u tarafından YouGov, Red Havas ve Havas Labs ile ortaklaşa hazırlanan araştırma, müşteri perspektifinden restoran, kafe, otel gibi mekanlarla ilgili değişikliklere derinlemesine bir bakış sunuyor ve işletmecilerin önümüzdeki on yıl boyunca benimseyecekleri yeni tutumları ortaya koyuyor.

18-65 yaşları arasındaki 2 bin 296 Amerikalı ile yapılan araştırmanın öne çıkan bulgularına göre, ABD halkının yüzde 80’i konaklama mekanlarından kendilerine akıllı teknolojiler sunmasını bekliyor… Öne çıkan diğer veriler ise şöyle sıralanıyor:

  • Amerikalıların yüzde 66’sı, faturayı arkadaşlarıyla kolayca paylaşabilmelerini sağlayan bir yemek servisi uygulaması kullanmak istediğini söylüyor.
  • Amerikalıların üçte biri (yüzde 33) tüm bar ve restoranların çok çeşitli alkolsüz içecekler sunmasını bekliyor.
  • Millennials’ın yüzde 52’si, metaverse’de yeni bir mekanı gerçek hayatta ziyaret etmeden önce nasıl olduğunu görmek için denemek istiyor.
  • Amerikalıların yüzde 80’i, her bütçeye hitap eden ve parasının karşılığını veren seçenekler sunan barları ve restoranları tercih ettiklerini ifade ediyor.
  • Müşterilerin dörtte üçü (yüzde 76) tüm bar ve restoranların fiziksel veya zihinsel engelliler için erişilebilir ve misafirperver olması gerektiğini kabul ederek, restoran ve barların çeşitlilik ve kapsayıcılığı desteklemesini bekliyor.
  • Amerikalıların yüzde 80’i, tüm personele iyi davranıldığını bildikleri bar ve restoranları ziyaret etmeyi tercih ettiklerini söylüyor.

Artık tatilleri de dijital uygulamalar planlıyor

Kaynak: me&u

featured
1 CarrefourSA, A101'e mi satılıyor? Sabancı Holding’den açıklama geldi...
CarrefourSA, A101’e mi satılıyor? Sabancı Holding’den açıklama geldi…
2 Duygusal yatırımın en parlak objesi: Takı sektörü altın çağını yaşıyor
Duygusal yatırımın en parlak objesi: Takı sektörü altın çağını yaşıyor
3 YouTube'da son 3 ayın en çok izlenen haber kanalları...
YouTube’da son 3 ayın en çok izlenen haber kanalları…
4 Türkiye’de gıda takviyesi pazarı büyüyor: Peki, sebep sağlıklı yaşam mı yoksa pazarlama sihri mi?
Türkiye’de gıda takviyesi pazarı büyüyor: Peki, sebep sağlıklı yaşam mı yoksa pazarlama sihri mi?
5 LinkedIn CEO’su Roslansky’den kariyer uyarısı: Beş yıllık plan dönemi kapandı!
LinkedIn CEO’su Roslansky’den kariyer uyarısı: Beş yıllık plan dönemi kapandı!
Güncel Haberler
Bir metnin yapay zeka tarafından yazıldığı nasıl anlaşılır?
Bir metnin yapay zeka tarafından yazıldığı nasıl anlaşılır?
Yılbaşı hediyelerinde "değer" dönemi: Tüketici artık kontrollü harcıyor
Yılbaşı hediyelerinde “değer” dönemi: Tüketici artık kontrollü harcıyor
Envato, 2026’nın yaratıcılık trendlerini açıkladı: Kusursuzluktan özgürlüğe geçiliyor
Envato, 2026’nın yaratıcılık trendlerini açıkladı: Kusursuzluktan özgürlüğe geçiliyor
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

İş dünyasında haftanın atamaları (11-17 Ekim)
Haberler
İş dünyasında haftanın atamaları (11-17 Ekim)
Nafizcan Önder
17 Ekim 2025
İK departmanlarının dikkatine: Yapay zeka ile özgeçmiş elemesi, nitelikli adayları kaybettirebilir
Haberler
İK departmanlarının dikkatine: Yapay zeka ile özgeçmiş elemesi, nitelikli adayları kaybettirebilir
Sena Tufan
13 Ekim 2025
Reboom, influencer marketing sahnesine giriş yaptı
Haberler
Reboom, influencer marketing sahnesine giriş yaptı
Nafizcan Önder
6 Ekim 2025
Duygusal yatırımın en parlak objesi: Takı sektörü altın çağını yaşıyor
Haberler
Duygusal yatırımın en parlak objesi: Takı sektörü altın çağını yaşıyor
Sena Tufan
5 gün önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.