1 Kasım Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
marka-ajans iş birlikleri
Haberler

Haftanın marka-ajans iş birlikleri

Gizem Yıldız
12 Ocak 2023
2 dk okuma

Stay Influence marka portföyünü genişletiyor

Haftanın marka-ajans iş birlikleri

Colin’s, dijital içerik ve influencer marketing çalışmaları için Stay Influence ile anlaştı.

İş birliği kapsamındaki ilk çalışmalarına 2022’nin son günlerinde başlayan Stay Influence, influencer’lar ile yılbaşı konseptine sahip içerikler üreterek yılın en önemli alışveriş dönemlerinden birinde marka iletişimini destekledi.

The Body Shop iletişim ajansını seçti

Haftanın marka-ajans iş birlikleri

The Body Shop, Türkiye’deki iletişim çalışmalarını Pura Vida İletişim’e emanet etti.

Pura Vida İletişim The Body Shop için stratejik planlama, medya ilişkileri, kriz ve gündem yönetimi, sosyal sorumluluk, proje yönetimi ve etkinlik yönetimi dahil tüm stratejik iletişim danışmanlık faaliyetlerini yürütecek.

Kar Spor’un PR süreçleri ON İletişim’e emanet

Haftanın marka-ajans iş birlikleri

Markalara kurumsal iletişim, pazarlama iletişimi, içerik yönetimi ve medya ilişkileri hizmeti ile yaratıcı projeler sunan ON İletişim, yeni dönemde Kar Spor’un iletişim faaliyetlerini yürütecek. 

ON İletişim, Kar Spor ile birlikte Kar Spor İda Ultra, Dynafit, Salewa, Panthzer ve 2AS markaları için kurumsal iletişim, sürdürülebilirlik iletişimi, kurumsal sorumluluk iletişimi, sponsorluk iletişimi, medya ilişkileri, proje yönetimi ve etkinlik iletişimi konularında iletişim danışmanlığı hizmeti verecek. 

Kotex seçimini yaptı

Haftanın marka-ajans iş birlikleri

Hayata geçirdiği tüm ürün yeniliklerini ve iletişim çalışmalarını kadınların gücünden aldığı ilhamla #İsterseYapar diyerek gerçekleştiren Kotex, yeni iletişim ajansını seçti. Yeni dönemde Kotex’in iletişim danışmanlığına Essance İstanbul İletişim Danışmanlığı rehberlik edecek.

Haftanın marka-ajans iş birlikleri

Esas holding bünyesinde yer alan Bonservis, stratejik hamleler yapacağı 2023 yılında kreatif marka yönetimi, kampanya çalışmaları, sosyal medya yönetimi ve dijital strateji çalışmalarını BvgCreative ile birlikte yürütecek.  

BvgCreative , Bonservis’in tüm dijital dönüşüm stratejisini oluşturup iletişim süreçlerinin yönetiminden sorumlu olacak . 

Clubby Media’ya yeni marka

Haftanın marka-ajans iş birlikleri

Türkiye’nin önde gelen moda ve tekstil markalarından SARAR Group, sosyal medya yönetiminde Clubby Media’yı tercih etti.

Önceki haftanın iş birliklerine göz atmak için TIKLAYIN.

Clubby Media Essance İstanbul İletişim Danışmanlığı featured ON İletişim Pura Vida İletişim stay influence
1 Yurdum insanının “koku” tercihleri ve Türkiye’nin “Koku Haritası”
Yurdum insanının “koku” tercihleri ve Türkiye’nin “Koku Haritası”
2 İşte Türk tüketicinin Rossmann'da en sevdiği ürünler...
İşte Türk tüketicinin Rossmann’da en sevdiği ürünler…
3 YouTube'dan müzik endüstrisine 12 ayda 8 milyar dolar ödeme!
YouTube’dan müzik endüstrisine 12 ayda 8 milyar dolar ödeme!
4 adidas Originals, müziğin evrensel diliyle gençlerle buluşuyor
adidas Originals, müziğin evrensel diliyle gençlerle buluşuyor
5 Türk genci işin rotasını değiştiriyor: Artık kâr değil, fayda peşindeler...
Türk genci işin rotasını değiştiriyor: Artık kâr değil, fayda peşindeler…
Güncel Haberler
Z kuşağı, "doomscrolling"i azaltıyor; markalarla gerçek hayatta buluşuyor
Z kuşağı, “doomscrolling”i azaltıyor; markalarla gerçek hayatta buluşuyor
Ayın öne çıkan global kampanyaları (Ekim 2025)
Ayın öne çıkan global kampanyaları (Ekim 2025)
Müziğin ritmi değişiyor: Spotify hala zirvede, YouTube Music yükselişe geçti...
Müziğin ritmi değişiyor: Spotify hala zirvede, YouTube Music yükselişe geçti…
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

TikTok'ta #PerfumeTok rüzgarı: Koku pazarına Z kuşağı yön veriyor...
Haberler
TikTok’ta #PerfumeTok rüzgarı: Koku pazarına Z kuşağı yön veriyor…
İrem Alimoğlu
14 Eylül 2025
Markalar, Z kuşağının 2010'lar nostaljisinden neler öğrenebilir?
Haberler
Markalar, Z kuşağının 2010’lar nostaljisinden neler öğrenebilir?
İrem Alimoğlu
2 hafta önce
Dijital sahnenin yeni ekonomisi: YouTube 4 yılda içerik üreticilerine 100 milyar dolar dağıttı
Haberler
Dijital sahnenin yeni ekonomisi: YouTube 4 yılda içerik üreticilerine 100 milyar dolar dağıttı
İrem Alimoğlu
17 Eylül 2025
OpenAI, 1 trilyon dolarlık halka arz için düğmeye bastı
Haberler
OpenAI, 1 trilyon dolarlık halka arz için düğmeye bastı
İrem Alimoğlu
2 gün önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.