Adventure “yaratıcı dalgınlık” bekliyor
Boğaziçi Universitesi İşletme ve Ekonomi Kulübü tarafından her yıl düzenlenen Adventure Reklamcılık Yarışması, bu yıl “en yaratıcı dalgınlık anı” brief’i üzerinden ilerliyor.
Bu yıl 12.si düzenlenen Adventure Reklamcılık Yarışması, Nescafe “3’ü 1 arada”nın ana sponsorluğunda, katılımcılarından maksimum 30 saniye sürecek bir video bekliyor. İki aşamalı yarışma sürecinde, “En yaratıcı dalgınlık anı” brief’ine uygun video çeken katılımcılar videolarını www.facebook.com/ikboun adresi aracılığı ile değerlendirme kurulu ile paylaşacak, ardından değerlendirme kurulunun yapacağı eleme kararı ile belirlenen 10 grup finale kalacak. Yarışmanın ilk aşamasına katılım 20 Nisan 2014 tarihinde sona eriyor.
Çeşitli eğitimler ve workshopların yapılacağı final etabında ise yarışmacılar, sponsor firmanın verdiği brief doğrultusunda reklam kampanyaları hazırlayacak. 9-10-11 Mayıs tarihlerinde yapılacak final etabı ile ADventure; yaratıcılık, prodüksyon ve strateji gibi reklamcılığın temel noktalarına da odaklanacak. Jürinin değerlendirmesinin ardından yapılacak ödül töreni ile kazanan yarışmacılar açıklanacak ve ilk üçe ödül verilecek.