Ad Age en iyi Cannes kapağını seçti
Ad Age dergisinin gelenekselleşen Cannes Cover Contest’inin galibi bu yıl Portekiz ve İngiltere’den. Cannes Lions Yaratıcılık Festivali için her yıl olduğu gibi bu yıl da özel bir kapak için yarışma açan Ad Age, dünyanın dört bir yanından art direktörlerin ve ekiplerinin tasarım gücüne ulaşıyor. Advertising Age’in bu yılki Cannes kapağını çizen Ogilvy & Mather Lizbon Art Direktörü Nino Gomes ve AKQA Londra Art Direktörü Pedro Eloi oldu. Kazanan ekip aynı zamanda festivale giriş hakkı kazanırken Ad Age’in Cannes’da düzenleyeceği partide de takdim edilecekler.
Kazanan: Nino Gomes, Pedro Eloi
“Weapons of Mass Creation”
Ogilvy & Mather Lizbon, AKQA Londra
Kısa listede yer alan diğer adaylar:
1. Cassandra Johnson
“A Beautiful Mess”
Publicis Machine, Cape Town, Güney Afrika
2. Verenice Lopez, Devin McGillivary & Dana Kase
“Our Connected Nervous System”
Johannes Leonardo, New York, ABD
3. Shane Walsh
“Thought Full”
Allen & Gerritsen, Philapelphia, ABD