Abdi İbrahim, OTC alanında ilk markasını pazara sundu

Abdi İbrahim, 2012’de önemli bir ürünü piyasaya sundu. Abdi İbrahim, sektörün gelişimine OTC alanında yarattığı ilk markası Bruno ile destek olmayı hedefliyor. Türkiye’nin ilaç üssü olma hedefine yaratılacak Türk markaları ile ulaşılabileceğini dile getiren Abdi İbrahim CEO’su Candan Karabağlı “100. yılımızda OTC alanına Bruno markamız ile giriş yaptık. Bebeklerin burun tıkanıklığına son veren serum fizyolojik markamız Bruno’yu yüz yıllık tecrübemizin yarattığı güven duygusuyla annelerin kullanımına sunuyoruz. Önümüzdeki dönemde OTC alanında farklı segmentlerde ürünlerimizi piyasaya sunmaya devam edeceğiz” diye konuştu. 

Bruno’nun ilk ürünü bebekler için

Tek kullanımlık flakonlarda, steril ve izotonik içeriği ile Bruno, bebeklerde günlük burun temizliğine yardımcı olmakla beraber burun tıkanıklığı görülen bütün durumlarda burnun rahatlatılmasına yardımcı oluyor. Yüzde 0,9 oranında tuz (sodyum klorür) içeren bir serum fizyolojik ürün olan Bruno tek dozluk kullanım için hazırlanması nedeniyle hijyenik olma özelliği de taşıyor.

İLGİLİ HABERLER