A.L.F.A. Awards Yılın “Customer Brand”lerini seçti

PAYLAŞ

“Müşteri Deneyimini En İyi Yöneten Markalar”ın yarıştığı A.L.F.A. Awards’ta kazananlar 24 Mayıs Perşembe günü, Deneyim Tasarımı & Yönetimi Zirvesi XCO’nun hemen ardından bomontiada’da gerçekleştirilen görkemli bir törenle ödüllerine kavuştu. Bu yıl dördüncüsü gerçekleştirilen, Marketing Türkiye ve AKADEMETRE iş birliğiyle düzenlenen A.L.F.A Awards’ta 37 kategoride deneyimi en iyi yaşatan markalar “Customer Brand” seçilerek ödüllendirildi.

2015 yılından beri “Müşteri Deneyimini En İyi Yöneten Markalar”ın ödüllendi­rildiği A.L.F.A. Awards’un dördüncüsü bu yıl 24 Mayıs Perşembe günü bomontiada’da gerçekleşti. Müşteri deneyimi yönetimindeki başarılarıyla, müşterisiyle sağlıklı ve sürdürülebilir bir ilişki kuran markaların onurlandığı A.L.F.A Awards bu yıl kategori sayısı 37’ye çıkartıldı. Törende bankacılıktan beyaz eşyaya, dijital yayın platformlarından e-ticaret sitelerine, fast food’dan giyim sektörüne kadar müşteri deneyimini en iyi yaşatan markalar ödüllendirildi.

A.L.F.A. AWARDS 2017

A.L.F.A. Awards 2017’nin kazananları:

Akaryakıt: Opet

opet


Atıştırmalık: Eti

eti

Ayakkabı/Çanta/Deri Giyim: Bambi

anadolu hayat

Beyaz Eşya: Arçelik

arçelik 2

Bireysel Emeklilik Sistemleri: Anadolu Hayat Emeklilik

anadolu

Dijital Yayın Platformları: Digiturk

digiturk

E-Ticaret Siteleri: hepsiburada.com

hepsiburada

Elektromarket: Teknosa

teknosa

Fast Food: Mc Donald’s

mc donalds

Gazlı İçecek: Coca-Cola

cocacola

Gazsız İçecek: Cappy

cappy

Giyim: LC Waikiki

lc waikiki

Güvenlik Sistemleri: Kale Güvenlik

kale güvenlik

İklimlendirme: Beko

beko

CAFE: MADO

mado

Kargo: Aras Kargo

aras kargo

Katılım Bankacılığı: Ziraat Katılım Bankası

ziraat katılım

Kozmetik : Avon

avon

Kredi Kartı: Garanti Bonus Card

garanti bonus

Kuruyemiş: Tadım

tadım

Küçük Ev Aletleri: Arçelik

arçelik

Mücevherat: Atasay

atasay

Özel Eğitim Kurumları: Koç Üniversitesi

koc

Restoran: Bay Döner

bay döner

Sadakat Kartları: Migros Money Club

migros money club

Sigorta Şirketleri: Allianz Türkiye

allianz türkiye

Telefon Operatörü: Turkcell

turkcell

Ticari Otomotiv: Volkswagen

volkswagen

Turizm ve Seyahat: ETS Tur

ets tur

Zincir Marketler: Migros

migros

Binek Otomotiv: BMW

bmw

MOTOSİKLET: BMW MOTORRAD

bmw motorrad

Bankacılık: Garanti Bankası

garanti bankası

Kişisel Bakım/Kozmetik Mağazası: Watsons

watsons

 

Süt ve Süt Ürünleri: Sütaş

sütaş 2

Bebek Bakım Ürünleri: Prima

prima

Gıda: Sütaş

sütaş

A.L.F.A. Awards’ın Metodolojisi

  • L.F.A. Awards bu sene AKADEMETRE’nin uluslararası standartlarla oluşturduğu kapsamlı ve özgün metodolojisiyle ölçüldü. Bilindiği üzere A.L.F.A. Awards’ın jürisi tüketiciler. Araştırma kapsamında Türkiye’de ±2,75 hata payına bağlı, rastlantısal olarak belirlenen; İstanbul, Bursa, Balıkesir, İzmir, Ankara, Kayseri, Adana, Gaziantep, Malatya, Samsun, Trabzon, Erzurum illerindeki bin 200 kişiyle yüz yüze görüşmeler gerçekleştirildi.
  • 37 kategoride yapılan araştırmayla “Müşterilerin arzu boyutu” ile “Markayı deneyimleme istekleri”, “İletişim boyutu” ile “Markanın iletişim faaliyetlerinin niteliği” ve “İlişki boyutu” ile “Markanın tüketici nezdinde bilinirliği” gibi müşteride markanın ilk izlenimini oluşturan satış öncesi ilişkiler değerlendirildi.