9 Mayıs Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
3 milyon kişi Trendyol Yemek uygulamasıyla tanıştı
Haberler

3 milyon kişi Trendyol Yemek uygulamasıyla tanıştı

Marketing Türkiye
18 Eylül 2023
2 dk okuma

Trendyol Yemek, yüzde 80 VCR ile tamamlanan video kampanyasıyla marka bilinirliğini artırırken, RTB House’un kampanyasıyla milyonlarca yeni ziyaretçiye ulaştı.

Kullanıcılara bulundukları konuma en yakın restoranlardan sevdikleri yemeklere ulaşma imkanı sunan, Türkiye’nin ve dünyanın önde gelen e-ticaret platformlarından Trendyol’un online yemek sipariş hizmeti Trendyol Yemek, marka bilinirliğini artırmak için RTB House’un yeni nesil video reklamlarını kullandı. Başarıyla yürütülen kampanyada; yüzde 80 görüntülenebilirlik elde edilirken, yüzde 80 video gösterimi tamamlamanın yanı sıra 3 milyondan fazla yeni ziyaretçiye ulaşmayı başardı.

3 milyon kişi Trendyol Yemek uygulamasıyla tanıştı

RTB House, markanın ulaşmak istediği doğru kitle için Derin Öğrenme teknolojisi ve ContextAI özelliğini kullanarak markanın hedefi olan marka bilinirliği ve farkındalığı artırmak için sıcak teslimat vurgusuyla video reklam kampanyası stratejisini oluşturdu. Kampanya sürecinde kendi kendine öğrenen algoritmalar, kullanıcıların tercihlerine uygun modelleri göstererek optimizasyonu sağladı. Ayrıca göze çarpma olasılığı, kitle segmentasyonu ve etkinliği ölçmek için brand lift ile video reklamları stratejisiyle RTB House, ana videonun potansiyel izleyici gruplarında kısa videolarla segmentlere ayırarak ContextAI teknolojisiyle kampanya sürecini tamamladı. Yeni nesil videolarla gerçekleşen kampanya bitiminde ise marka hedeflerinin üstünde etkileyici sonuçlar elde etmeyi başardı.

Derin öğrenme teknolojisiyle gerçekleştirilen video reklam kampanyası ile;

  • Yüzde 80 VCR ve
  • Yüzde 80 görüntülenebilirlik,
  • 3 milyondan fazla ilk ziyaretçiye ulaşarak etkileyici sonuçlar elde etti.
3 milyon kişi Trendyol Yemek uygulamasıyla tanıştı

Gücünü derin öğrenme teknolojisinden alan RTB House ile birlikte yaptıkları benzersiz kampanyanın sonuçlarını değerlendiren Trendyol Yemek Dijital Pazarlama Lideri Sinan İçer, “RTB House’un derin öğrenme algoritmalarından gücünü alan yeni nesil video reklamları ile beklentimizin üzerinde kampanya çıktıları elde ettik. Kampanya sürecinde brand lift çalışmaları ile desteklenen marka farkındalığını artırma hedeflerine ulaşmanın heyecanını yaşıyoruz. Müşteri hizmetlerinin eşsiz kalitesinin yanı sıra pazarlama çözümleri ve çalıştırma konusundaki uzmanlıkları ile ekipler çok iyi iş çıkardı. Kampanya bitiminde elde ettiğimiz başarı güçlü iş birliğimizin kanıtı olarak bizleri çok mutlu etti” dedi.

Derin Öğrenme video reklamların başarısını artırıyor

3 milyon kişi Trendyol Yemek uygulamasıyla tanıştı

Derin Öğrenme teknolojisinin faydalarından yararlanan RTB House, özellikle marka bilinirlik kampanyası KPI’larında elde edilen sonuçlarla markanın hedeflerini aşmayı başarıyor. Gelişen teknolojinin sunduğu fırsatlarla birlikte günümüzde daha da önemli hale gelen dijital pazarlamada video içerikler, pazarlama mesajlarına odaklanma ve müşteri etkileşimini geliştirmenin yanı sıra marka imajını desteklemeye de yardımcı oluyor.

Marka bilinci oluşturmada önemli bir etken olan video ile bu etkiyi artırmak için çalışmalar yapan RTB House “Streaming Video Ads” ile sektörü bir adım ileriye taşıyor. Reklamverenlerin markalarına özel stratejilerini yürütmelerine imkân sunma hedefiyle sürekli olarak çözümlerini güncelleyen RTB House, sektörün büyümesine de katkıda bulunuyor.

Kampanya modeli ve detaylar hakkında daha fazla bilgi için rtbhouse.com/offer/branding adresini ziyaret edebilirsiniz…

featured
1 Influencer Rating Report yayında: İşte sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer'ları
Influencer Rating Report yayında: İşte sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları
2 2025'in ilk çeyreğinde en çok ziyaret edilen dijital platformlar belli oldu!
2025’in ilk çeyreğinde en çok ziyaret edilen dijital platformlar belli oldu!
3 Tüketiciler harcamalarının yüzde 74’ünü giyime ayırdı!
Tüketiciler harcamalarının yüzde 74’ünü giyime ayırdı!
4 Boykot ediyorum, öyleyse varım!
Boykot ediyorum, öyleyse varım!
5 Nisan ayının reyting şampiyonu gazetecileri
Nisan ayının reyting şampiyonu gazetecileri
Güncel Haberler
Marketing Türkiye C Level Club araştırmaların değişen işlevini Trakya Baharı’nda konuştu…
Marketing Türkiye C Level Club araştırmaların değişen işlevini Trakya Baharı’nda konuştu…
Espressolab, "boykot çağrılarına dava açtı" iddialarına karşı açıklama yaptı
Espressolab, “boykot çağrılarına dava açtı” iddialarına karşı açıklama yaptı
Girişimcilikte yeni dönem: Yapay zeka yükseliyor, yatırımlar hızlanıyor
Girişimcilikte yeni dönem: Yapay zeka yükseliyor, yatırımlar hızlanıyor
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Yeni yasa yolda: Teknoloji devleri denetim altına alınacak!
Haberler
Yeni yasa yolda: Teknoloji devleri denetim altına alınacak!
Sena Tufan
18 Mart 2025
Küresel çapta, akıllı saatlerin satışları ilk kez düştü!
Haberler
Küresel çapta, akıllı saatlerin satışları ilk kez düştü!
Sena Tufan
12 Mart 2025
İş dünyasında haftanın atamaları (19-25 Nisan)
Haberler
İş dünyasında haftanın atamaları (19-25 Nisan)
Nafizcan Önder
2 hafta önce
Haftanın marka-ajans iş birlikleri (28 Şubat-6 Mart)
Haberler
Haftanın marka-ajans iş birlikleri (28 Şubat-6 Mart)
Sena Tufan
6 Mart 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.