7 Aralık Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
2021’in kalpleri çalan en iyi 25 reklamı
Haberler

2021’in kalpleri çalan en iyi 25 reklamı

Berçem Sultan Kaya
18 Aralık 2021
3 dk okuma

Finale doğru hızla yaklaşırken, 2021’e dönüp bir baktığımızda pek çok iniş çıkışla dolu bir yıl olduğunu görüyoruz. Sadece Türkiye için değil, dünya genelinde yeni normalin ve ufukta bekleyen değişimlerin konuşulduğu bir yıl oldu. Haliyle reklamcıların da -herkes gibi- uyum sağlaması ve değişimlere adapte olması gerekiyordu.

2021 yılında yayınlanan en yaratıcı reklamlara baktığımızda, son 12 ayda hayatımızın ne kadar çok dönemeçten geçtiğini fark ediyoruz. İnovasyon yapmakta zorlanan markalar için bu genel anlamıyla engellerle dolu bir yıldı; ancak risk alan ve yaratıcılığın sınırlarını zorlamaktan çekinmeyenler bu yıl da birbirinden dikkat çekici işler ortaya koydu.

İşte 2021’de yaratıcılığıyla ön plana çıkan reklamlar:

Nike – “Play New”

Doritos – “Nunca Es Tarde Para Ser Quien Eres”

Woojer and Claire’s Place – “Sick Beats”

McDonald’s – “Lights On”

reklam

Le Chocolat des Francais – “Keep the Best of France”

2021’in kalpleri çalan en iyi 25 reklamı

Relief – “A Better Way to Get Out of Debt”

2021’in kalpleri çalan en iyi 25 reklamı

Planters – “Shake It Like Dad”

Reform Alliance – “Technically Illegal”

Spinneys – “The Bread Exam”

Pepsi – “#BetterWithPepsi”

  • 2021’in kalpleri çalan en iyi 25 reklamı
  • 2021’in kalpleri çalan en iyi 25 reklamı
  • 2021’in kalpleri çalan en iyi 25 reklamı
  • 2021’in kalpleri çalan en iyi 25 reklamı

Visit Iceland – “The Icelandverse”

Burberry – “Open Spaces”

Amazon – “Alexa’s Body”

Heinz – “Draw Ketchup”

Change the Ref – “Lost Class”

Heineken – “Shutter Ads”

Anheuser-Busch – “Let’s Grab a Beer”

Axe – “The New Axe Effect”

Sinyi Realty – “In Love We Trust”

NBA – “Welcome to NBA Lane”

BLK – “Vax That Thang Up”

Q1: Unsurprisingly, nostalgia was big, with notable examples like @meetblk’s “Vax That Thing Up” and @Geico’s “Scoop, There It Is.” What other ads powerfully leveraged nostalgia, and how has the use of nostalgia evolved in advertising this year? #AdweekChat pic.twitter.com/k8RUDrw7lT

— Adweek (@Adweek) December 8, 2021

Change.org, Hayata Destek, Amnesty International, Greenpeace, ESHID, Mor Çatı – “Rainbow Hack”

2021’in kalpleri çalan en iyi 25 reklamı

Jimmy John’s – “Meet the King”

Geico – “Scoop, There It Is”

Amadeus – “Writing Amadeus”

2021’in kalpleri çalan en iyi 25 reklamı

Apple 2021’in en iyi uygulamalarını açıkladı

featured
1 The TECH Summit'te kayıtlar devam ediyor! Geleceği deneyimlemeye hazır mısınız?
The TECH Summit’te kayıtlar devam ediyor! Geleceği deneyimlemeye hazır mısınız?
2 3 gün, 58 farklı oturum, 84 konuşmacı ve eşsiz bir deneyim... İşte The TECH Summit 2025'in programı!
3 gün, 58 farklı oturum, 84 konuşmacı ve eşsiz bir deneyim… İşte The TECH Summit 2025’in programı!
3 Müşteri deneyiminin en iyi markaları The TECHX Awards’ta ödüllendirilecek
Müşteri deneyiminin en iyi markaları The TECHX Awards’ta ödüllendirilecek
4 The TECH Summit oturumlarını mobil app'ten seçin!
The TECH Summit oturumlarını mobil app’ten seçin!
5 Müşteri deneyimi yönetimi, rekabetin yeni kaldıracı!
Müşteri deneyimi yönetimi, rekabetin yeni kaldıracı!
Güncel Haberler
Müşteri deneyiminin en iyileri The TECHX Awards'da ödüllendirildi
Müşteri deneyiminin en iyileri The TECHX Awards’da ödüllendirildi
AI devrimi tüm sektörleri sardı: The TECH Summit'te geleceğin iş modelleri konuşuldu
AI devrimi tüm sektörleri sardı: The TECH Summit’te geleceğin iş modelleri konuşuldu
The TECH Summit'in ikinci gününde finans ve ticaretin yapay zekayla dönüşümü masaya yatırıldı
The TECH Summit’in ikinci gününde finans ve ticaretin yapay zekayla dönüşümü masaya yatırıldı
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Google verilerine göre Türkiye sonbaharda spora dönüyor
Haberler
Google verilerine göre Türkiye sonbaharda spora dönüyor
Sena Tufan
27 Ekim 2025
Türkiye'nin hane yapısı değişti: O eski “haneden” eser yok şimdi...
Haberler
Türkiye’nin hane yapısı değişti: O eski “haneden” eser yok şimdi…
Marketing Türkiye
15 Ekim 2025
İş dünyasında haftanın atamaları (25-31 Ekim)
Haberler
İş dünyasında haftanın atamaları (25-31 Ekim)
Nafizcan Önder
31 Ekim 2025
YouTube’un en çok izlenen “çocuk kanalları”
Haberler
YouTube’un en çok izlenen “çocuk kanalları”
Nafizcan Önder
3 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.