2018’in Twitter’da en çok ses getiren kampanyaları
Bir yıl daha geride kalırken 2018’de de markaların hedef kitleleriyle buluşmak üzere en çok tercih ettiği mecraların başında Twitter geldi. Dünyanın her yerinden milyonlarca insanı aynı konu etrafında birleştiren Twitter’da markalar her yıl olduğu gibi bu yıl da kampanyalarını milyonlarla paylaşıp etkileşim yakalamayı başardı. Yıl içinde Twitter kullanıcılarını en fazla etkileyen, en fazla etkileşim yaratan kampanyalar içinde Kiğılı’nın 10 Kasım Atatürk’ün ölüm yıldönümü için hazırladığı film unutulmaz arasında yer alırken Filli Boya’nın 8 Mart Dünya Kadınlar Günü için hazırlamış olduğu reklam ise çok konuşuldu.
İşte en ses getiren kampanyalardan bazıları:
Bazı insanlar vardır ki önünde düğme iliklenir!
Markası ne olursa olsun düğmesi sökülmüş ya da kopmuş ceketlerinizi 9 Kasım’da mağazalarımıza getirin.
10 Kasım’da önümüzü birlikte ilikleyelim. #AynıGünAynıDakika #10Kasım #Atatürk pic.twitter.com/6HVoVlBF8D— Kiğılı (@KigiliGiyimAS) November 8, 2018
Birlikte, huzur içinde yaşayabilmek için hepimiz birer mucizeyiz. 8 Mart Dünya Kadınlar Günü filmimiz yayında. #Mucizemsin #8MartDünyaKadınlarGünü pic.twitter.com/NuwnlbOOWd
— Filli Boya (@filliboya) March 7, 2018
#SeniSevmekNeGüzel pic.twitter.com/I7faRTft7y
— Koç Holding (@kocholding) November 9, 2018
HIV uzun mesafeler katedebilir. Sen de #GeçmişinRiskiniAlma, korun. Bu tweeti paylaş ve farkındalık yarat. #1AralıkDünyaAidsGünü
— Club Okey (@clubokey) November 30, 2018
Felix, engelli dostları için #SenDePatile diyor!
3 farklı barınakta yaşayan minik dostlarımız için yürüteç desteği sağlıyoruz. #SenDePatile etiketiyle tweet at, farkındalık yaratmamıza destek ol!— Felix Türkiye (@FelixTurkiye) September 28, 2018
https://twitter.com/KadirYalman09/status/979006055857483776