1 Aralık Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Haberler

18. Londra Türk Filmleri Festivali Vodafone Red sponsorluğunda başlıyor

Marketing Türkiye
19 Şubat 2013
1 dk okuma

Londra Türk Filmleri Festivali, bu yıl 18. kez Vodafone Red sponsorluğunda 21 Şubat – 3 Mart tarihleri arasında gerçekleştirilecek. Festivalin açılışı, Yılmaz Erdoğan’ın yönettiği, Kıvanç Tatlıtuğ, Belçim Bilgin ve Mert Fırat’ın başrollerinde oynadığı “Kelebeğin Rüyası” filminin galasıyla yapılacak. 11 gün sürecek 18. Londra Türk Filmleri Festivali kapsamında Türk sinemasından yeni ve seçkin örnekler, belgesel filmler, kısa filmler gösterilecek, söyleşiler ve workshop’lar düzenlenecek. Festivalin 21 Şubat akşamı düzenlenecek galasında usta oyuncu Kadir İnanır’a “Yaşam Boyu Başarı Ödülü” verilecek. Vodafone olarak, ülkemizde sürdürülebilir büyümenin sadece ticari yatırımlarla olmayacağı bilinciyle hareket ettiklerini ve kültür-sanat alanına yatırımı önemsediklerini ifade eden Vodafone Türkiye Pazarlama Direktörü Fatih Uysal, şunları söyledi: “Vodafone Türkiye olarak, teknolojik yatırımlarımızı sürdürürken, bir yandan da sinema, tiyatro, müzik gibi kültür-sanatın farklı alanlarına yatırımı da önceliklendiriyoruz. 5 kıtada 30’u aşkın ülkede faaliyet gösteren global bir marka olarak, kültür-sanata yaptığımız yatırımlarla bir yandan kültür-sanat aktivitelerinin ülkemizde daha geniş kitlelere ulaşmasına katkıda bulunurken, bir yandan da Türk sanatının uluslararası arenada tanıtımını destekliyoruz. Bu hedef doğrultusunda şimdi de 18 yıldan bu yana Türk sinemasının en güzel örneklerini, dünyada kültür-sanatın başkentlerinden Londra’da sinemaseverlerle buluşturan Londra Türk Filmleri Festivali’ne Vodafone Red markamızla destek sunuyoruz. Bu festivale desteğimiz, Londra merkezli bir şirket olarak bizler için daha da değerli.”

1 The TECH Summit'te kayıtlar devam ediyor! Geleceği deneyimlemeye hazır mısınız?
The TECH Summit’te kayıtlar devam ediyor! Geleceği deneyimlemeye hazır mısınız?
2 3 gün, 58 farklı oturum, 84 konuşmacı ve eşsiz bir deneyim... İşte The TECH Summit 2025'in programı!
3 gün, 58 farklı oturum, 84 konuşmacı ve eşsiz bir deneyim… İşte The TECH Summit 2025’in programı!
3 Müşteri deneyiminin en iyi markaları The TECHX Awards’ta ödüllendirilecek
Müşteri deneyiminin en iyi markaları The TECHX Awards’ta ödüllendirilecek
4 B2B Excellence Awards, The TECH Summit’te sahiplerini buluyor
B2B Excellence Awards, The TECH Summit’te sahiplerini buluyor
5 Getir Yemek, Uber Eats'e satıldı
Getir Yemek, Uber Eats’e satıldı
Güncel Haberler
The TECH Summit oturumlarını mobil app'ten seçin!
The TECH Summit oturumlarını mobil app’ten seçin!
The TECH Summit katılımcıları, MG International Fragrance Company ile koku dünyasında keşfe çıkacak...
The TECH Summit katılımcıları, MG International Fragrance Company ile koku dünyasında keşfe çıkacak…
PRİDA İletişim Ödülleri’nde başvuru süreci başladı
PRİDA İletişim Ödülleri’nde başvuru süreci başladı
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Time, Fatih Altaylı’nın “boş koltuğunu” Marketing Türkiye YouTube Rating Report'u kaynak göstererek haberleştirdi…
Haberler
Time, Fatih Altaylı’nın “boş koltuğunu” Marketing Türkiye YouTube Rating Report’u kaynak göstererek haberleştirdi…
Nafizcan Önder
8 Ekim 2025
Google, 2025’in “Holiday 100” listesini açıkladı: Bu yılın en çok aranan hediye trendleri belli oldu!
Haberler
Google, 2025’in “Holiday 100” listesini açıkladı: Bu yılın en çok aranan hediye trendleri belli oldu!
İrem Alimoğlu
4 hafta önce
The TECH Summit katılımcıları, MG International Fragrance Company ile koku dünyasında keşfe çıkacak...
Haberler
The TECH Summit katılımcıları, MG International Fragrance Company ile koku dünyasında keşfe çıkacak…
Sena Tufan
9 saat önce
"Clean Girl" trendi, kozmetik sektörünü nasıl dönüştürdü?
Haberler
“Clean Girl” trendi, kozmetik sektörünü nasıl dönüştürdü?
İrem Alimoğlu
25 Ekim 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.