15 Temmuz Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
123 yıllık kamp şirketi Herzog Freizeit iflas başvurusunda bulundu
Haberler

123 yıllık kamp şirketi Herzog Freizeit iflas başvurusunda bulundu

İrem Alimoğlu
3 hafta önce
1 dk okuma

Pandemi sonrası değişen piyasa koşulları ve tedarik zinciri krizleri, köklü markaları derinden etkilemeye devam ediyor. Kamp ve karavan dünyasının saygın isimlerinden Herzog Freizeit, bir asrı aşkın geçmişine rağmen ekonomik zorluklara yenik düştü.

Alman kamp endüstrisinin önemli oyuncularından Herzog Freizeit, 1902 yılında Friedrich Herzog tarafından mütevazı bir at battaniyesi üreticisi olarak kurulmuştu. Zaman içinde ürün gamını genişleten şirket, özellikle karavan ön tente sistemleri konusunda sektörde çığır açıcı yeniliklerle adını duyurmuş, küresel pazarda kendine sağlam bir yer edinmişti. Türkiye’de de doğa ve kamp tutkunlarının yakından tanıdığı marka, Baden-Württemberg merkezli operasyonlarıyla Avrupa çapında saygınlık kazanmıştı.

Pandeminin gölgesinde ekonomik darboğaz

Herzog Freizeit’ın yaşadığı mali kriz, pandemi sonrası dönemde kendini gösterdi. Sektörde yaşanan değişimler markanın direncini kırdı. Üretim maliyetlerinde yaşanan keskin artışlar, üresel tedarik zincirinde yaşanan aksaklıklar ve kamp ve karavan ürünlerine olan talepte görülen düşüş, şirketi geri dönüşü olmayan bir ekonomik darboğaza sürükledi.

Herzog yönetimi, iflas başvurusunun bir yeniden yapılanma stratejisi kapsamında gerçekleştiğini vurguladı. Şirket yetkililerinin açıklamalarına göre üretim ve satış faaliyetleri kesintisiz devam edecek ve çalışanların maaşları iflas fonu tarafından en az üç ay süreyle garanti altına alınacak.

Herzog’un sektördeki altın çağı, 1958’de üçüncü kuşak lider Erich Herzog’un vizyoner yaklaşımıyla başlamıştı. Karavanlara özel çadır sistemleri geliştiren firma, bu alandaki uzmanlığıyla uluslararası pazarda saygın bir konum elde etmişti.

Şimdi ise markanın geleceği belirsizliğini koruyor. Kamp ve outdoor ekipman pazarı son yıllarda Decathlon gibi büyük oyuncuların agresif fiyatlandırma stratejileri ve e-ticaret odaklı yaklaşımlarıyla yeniden şekillenirken, köklü ve geleneksel üreticilerin bu dönüşüme ayak uydurması giderek zorlaşıyor.

Kaynak: Patronlar Dünyası

İkinci el araç fiyatları yükselişe geçti. Peki ortalama fiyatlar ne kadar oldu?

featured Herzog Freizeit
1 Yapay zeka Grok'a erişim engeli getirildi
Yapay zeka Grok’a erişim engeli getirildi
2 Ekonomik tsunami tüketiciyi nasıl etkiliyor?
Ekonomik tsunami tüketiciyi nasıl etkiliyor?
3 Hakkında soruşturma başlatılan Spotify, Türkiye'den çekilmeyi değerlendiriyor
Hakkında soruşturma başlatılan Spotify, Türkiye’den çekilmeyi değerlendiriyor
4 Yazlıklara talep yok, kapanın değil satanın elinde kalıyor
Yazlıklara talep yok, kapanın değil satanın elinde kalıyor
5 Temsiliyet önemlidir: Barbie, tip 1 diyabetli ilk bebeğini piyasaya sürdü
Temsiliyet önemlidir: Barbie, tip 1 diyabetli ilk bebeğini piyasaya sürdü
Güncel Haberler
İyi ama eksik
İyi ama eksik
Otomobil ilanlarında dönüşüm: Genç, benzinli ve otomatik araçlar öne çıkıyor
Otomobil ilanlarında dönüşüm: Genç, benzinli ve otomatik araçlar öne çıkıyor
Yapay zeka terapist mi, tehlike mi?
Yapay zeka terapist mi, tehlike mi?
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Bosch Ev Aletleri, üst üste dördüncü kez Effie'ye layık görüldü
Haberler
Bosch Ev Aletleri, üst üste dördüncü kez Effie’ye layık görüldü
Advertorial
16 Mayıs 2025
Babalar Günü'nü kutlayan markalar!
Haberler
Babalar Günü’nü kutlayan markalar!
Sena Tufan
15 Haziran 2025
Amazon CEO'su açıkladı: Binlerce kişi işten çıkarılacak
Haberler
Amazon CEO’su açıkladı: Binlerce kişi işten çıkarılacak
İrem Alimoğlu
4 hafta önce
Burger King, McDonald's'ı Google Haritalar'da hedef aldı
Haberler
Burger King, McDonald’s’ı Google Haritalar’da hedef aldı
Marketing Türkiye
10 Haziran 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.