16 Ekim Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
1 nisan
Haberler

Markaların “1 Nisan Şaka Günü” kampanyaları…

Seda Başpınar
3 Nisan 2023
2 dk okuma

1 Nisan Şaka günü, markalara ufak tefek komiklikler yapmak için de fırsat veriyor… İşte bu yıl mizah yapma fırsatını kaçırmayan markaların öne çıkan çıkan kampanyaları…

Tinder, balık avcılarını gönül işlerinden men etti…

Markaların "1 Nisan Şaka Günü" kampanyaları...

Tinder, platformda balık avlarken çekilen fotoğraflarla boy gösteren bekarların yüzde 92’sinin potansiyel eşleşmelerini kaçırdıklarına dair bir istatistik yayınlayarak, kullanıcılarını şaşırttı. Bu istatistikten yolan çıkan Tinder, 1 Nisan’dan itibaren platformdaki tüm “balıkçı” fotoğraflarının kaldırılacağını duyuran bir basın açıklaması yayınladı. Kullanıcıları tabiri caizse şaşkına çeviren Tinder, açıklamanın sonuna “1 Nisan Şaka Günü kutlu olsun!” notu düşerek istatistiğin şaka amaçlı “uydurulduğunu” belirtti…

Vegan marka La Vie, et pazarına çıktı…

Vegan et markası La Vie, 1 Nisan’da domuz pastırması üreteceğini duyurarak “Bitkisel et mi olur?” diyenleri tiye aldı.  Duyuruyu yapmak için kamere karşısına geçen La Vie CEO’su Nicolas Schweitzer “Rakamlara bakın; bugün tüketilen etin yüzde 99’u hayvansal kökenli. Hal böyle olunca vegan et üretmek hiç mantıklı değil” diyor ve izleyicileri et üretim tesisinde gezintiye çıkarıyor…

Bekarlar birbirinin dilinden anlar mı?

Bekarların hepsi aynı dili mi konuşur? Bu soruya “Hayır” cevabı veren dil öğrenme uygulaması Duolingo, 1 Nisan kampanyasında ana dili farklı olan aşıkları bir araya getirdi… Yayın hizmeti Peacock ile “Love Language” adlı sahte bir flört programı kurarak iş birliği yapan Duolingo, aşıkları iletişim kurabilmeleri için uygulamayı kullanmaya davet etti…

Enerjin gözlerinizden okunsun…

https://twitter.com/SneakEnergy/status/1642059521182011394

Özellikle gamer’lar arasında popüler olan enerji içeceği Sneak Energy, 1 Nisan Şakası Günü’nde dünyanın ilk enerji göz damlası olduğunu öne sürdüğü sahte bir ürün duyurdu… “Enerji içeceği içmeye vaktiniz olmadığında göz damlasını doğrudan gözbebeklerinize damlatıp ayılabilirsiniz” şeklinde tanıtılan ürün sahte olmasına rağmen marka, şakaya kananlara indirim yaptığını söylüyor ve ürünü sepete eklemelerine izin verdi…

Sevdiklerinizin yüzünü dilimlemek ister misiniz?

Markaların "1 Nisan Şaka Günü" kampanyaları...

Domino’s Singapur, bu 1 Nisan’da sevdiklerini lezzetli bir şekilde şakalamak isteyenler için kişiye özel baskılı pizzalar pişirdii. Pizza zinciri, tıpkı doğum günü pastalarında olduğu gibi sevdiklerinin yüzünü dilimlemek isteyen müşterilerinin pizzaların üzerine portreler bastı…

HyperX, yeni oyun kulaklığıyla gamer’ların susuzluğuna çare oluyor…

Markaların "1 Nisan Şaka Günü" kampanyaları...

İflah olmaz bir oyun bağımlısıysanız susuzluk baş ağrısına ve yorgunluğa neden olarak en sevdiğiniz yapımları oynarken, sizi oyun alanınızdan uzaklaştırabilir… Tam da buradan yola çıkan HyperX, 1 Nisan’da gamer’lara “Su içmeyi unutmayın” hatırlatması yapan bir şaka yaptı… Marka, önce üzerindeki hazneden istenilen içeceğe hızlıca ulaşabilmesine olanak sağlayan “Cloud2O” adlı bir oyun kulaklığı piyasa süreceğini duyurdu. Ardından bu su harikası ürün için henüz fiyatlandırma ve çıkış dönemi belirlenmediğini açıklayan marka, ürünün aslında şakadan ibaret olduğunu belli etti…

featured
1 Yapay zekanın geleceğinde yerini Al: Sınırlı kontenjanlı AI LAB eğitimleri için hemen kayıt ol! Eğitimler 24 Ekim'de başlıyor!
Yapay zekanın geleceğinde yerini Al: Sınırlı kontenjanlı AI LAB eğitimleri için hemen kayıt ol! Eğitimler 24 Ekim’de başlıyor!
2 Stranger Things İstanbul’u ele geçirmeye geliyor!
Stranger Things İstanbul’u ele geçirmeye geliyor!
3 İletişimde anlam ekonomisi: Görünür olmak mı, görülmeye değer olmak mı?
İletişimde anlam ekonomisi: Görünür olmak mı, görülmeye değer olmak mı?
4 Çalışanlar yorgun olduğu için değil, görülmediği için tükeniyor!
Çalışanlar yorgun olduğu için değil, görülmediği için tükeniyor!
5 Adgager, Marketing Türkiye için araştırdı: İlk 6 ayın en başarılı reklam filmleri…
Adgager, Marketing Türkiye için araştırdı: İlk 6 ayın en başarılı reklam filmleri…
Güncel Haberler
İngiltere'de binlerce kişi Johnson & Johnson'a "kanser riski" sebebiyle dava açtı
İngiltere’de binlerce kişi Johnson & Johnson’a “kanser riski” sebebiyle dava açtı
Haftanın marka ajans iş birlikleri (10-16 Ekim)
Haftanın marka ajans iş birlikleri (10-16 Ekim)
5G frekans ihalesi tamamlandı! 2026'da kullanıcılarla buluşacak...
5G frekans ihalesi tamamlandı! 2026’da kullanıcılarla buluşacak…
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Time, Fatih Altaylı’nın “boş koltuğunu” Marketing Türkiye YouTube Rating Report'u kaynak göstererek haberleştirdi…
Haberler
Time, Fatih Altaylı’nın “boş koltuğunu” Marketing Türkiye YouTube Rating Report’u kaynak göstererek haberleştirdi…
Nafizcan Önder
1 hafta önce
YouTube Rating Report Z Raporu: Reyting Şampiyonu Gazeteciler!
Haberler
YouTube Rating Report Z Raporu: Reyting Şampiyonu Gazeteciler!
Nafizcan Önder
4 hafta önce
ChatGPT'den reklam hamlesi: Sohbetten alışverişe giden yol
Pazarlama
ChatGPT’den reklam hamlesi: Sohbetten alışverişe giden yol
Nafizcan Önder
18 Ağustos 2025
Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
Haberler
Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
Nafizcan Önder
20 Ağustos 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.