17 Kasım Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Youth Talks, 1 Temmuz'da gençleri umut ve çözüm için bir araya getirecek
Etkinlikler

Youth Talks, 1 Temmuz’da gençleri umut ve çözüm için bir araya getirecek

Marketing Türkiye
28 Haziran 2021
4 dk okuma

2019 yılında “Umut Dolu Gelecek” sloganıyla başlatılan Youth Talks, gençlik destekçileri VakıfBank, Vestel ve Ülker’in katkılarıyla yeni phygital formatıyla yola devam ediyor. Günümüz koşullarında yalnızca umudun yeterli olmadığı farkındalığından hareketle Marketing Türkiye gençlik buluşmalarından biri olarak hayata geçirilen Youth Talks 2021, 1 Temmuz’da gençlerin karşısına “umut” ve “çözüm” kavramlarını birleştirerek çıkacak.

Pandemi, dijitalleşme, ekonomik koşulların değişimi… Geleceğini planlamaya çalışan gençler için artık işler eskisi gibi değil. Gençleri ümitsizliğe sürükleyebilecek bu değişimlerden hareketle, geçtiğimiz aylarda gençlerle bir araya gelen Marketing Türkiye, çözüme katkı sağlamak amacıyla çalışmalarına başladı. Bu süreçte üniversite kulüpleri tarafından düzenlenen pek çok etkinliğe medya desteği sağladı, 23 üniversitede öğretim görevlilerine ve 150’den fazla gence arşivlerini açtı. Şimdi ise sırada bu yıl ikincisi gerçekleştirilecek olan Youth Talks 2021 zirvesi var… İçeriği güncel koşullar gözetilerek planlanan, üniversite çağındaki gençlerin ve çalışma hayatına yeni atılmış genç profesyonellerin katılımını hedefleyen Youth Talks 2021, 1 Temmuz Perşembe günü VakıfBank, Vestel ve Ülker’in destekleriyle gerçekleşecek.

Tam günlük bir etkinlik olarak planlanan zirvede, gençleri yeni dönemde bekleyen fırsatlar, problemler ve geleceğe dair önü açık alanlar, üç ana başlıkta ele alınacak. Ana oturumların yanı sıra, “Spor Okuryazarlığı”, “Bir Kariyer Yolculuğu Olarak Müzik” ve “Oyun Tasarımı” panellerinde gençlerin yoğun ilgi gösterdiği farklı kariyer rotaları konuşulacak. Youth Talks 2021’in sınırlı sayıda kişinin katılımıyla, pandemi kuralları çerçevesinde fiziksel buluşmaları da gerçekleşecek. İşte umut dolu bir gelecek için çözüm üretmeyi hedefleyen Youth Talks 2021’in ana başlıkları…

Genç Ekonomisi

Bu temada, gençlerin finansal okuryazarlıktan kişisel birikimlerini yönetmeye, dijital para kavramından siber güvenliğe kadar pek çok konuda bilgilendirme amaçlıyor.

Katma Değer 101

Kısa vadede hızlı kazanç getireceğine inanılan işler yerine, uzun vadeli ve sürdürülebilir bir başarının sırrı olan katma değer üretim odaklı çalışmaların değeri konuşulacak; hayatını katma değer üretmeye adamış farklı sektörlerden profesyoneller, işlerinin püf noktalarını gençlerle paylaşacak.

Dijital Kariyer ve Start-up Ekosistemi

“Yüksek oranda dijitalleşmiş ve fiziksel sınırlardan bağımsız bir ekonomik sisteme gençlerimiz nasıl dahil olabilirler?”, “Yeni nesil meslekler neler olacak?”, “İyi bir fikir nasıl bir işe dönüşür?” “Start-up nedir, nasıl kurulur?” soruları ve daha fazlası bu bölümde ele alınacak.

Sıra Dışı Kariyer Rotaları

“Skor ve Spor Okuryazarlığı” oturumunda günümüzde skor odaklı bir yarışa dönüşen spor, rekabet odağında gençlerle beraber yeniden değerlendirilirken, “Bir Kariyer Yolculuğu Olarak Müzik” oturumunda, hayatını müzik odağında şekillendiren profesyoneller tecrübelerini paylaşacak. Takipçileriyle başarılı bir etkileşim kurarak kitlelerin beğenisini kazanan influencer’lar Alper Rende, Barkın Özdemir ve Damla Altun da hem gün içerisinde devam edecek online canlı yayında hem de fiziksel buluşma alanında yerlerini alacak.

Gençler Zorlu PSM’de buluşacak

Dijitalde gün boyu devam edecek etkinliklere ek olarak, Youth Talks 2021’de pandemi koşulları doğrultusunda tüm önlemler alınarak, sınırlı sayıda katılımcıyla “fiziki” bir buluşma da gerçekleşecek. Başvurularını marketingturkiye.com.tr web sitesi üzerinden gerçekleştiren gençler, Zorlu Performans Sanatları Merkezi’nde gerçekleşecek fiziksel buluşmada yerlerini alacak. Fiziksel oturumun katılımcılarını markaların insan kaynakları profesyonelleriyle açık oturumlar, influencer’lar, müzisyen ve sporcularla söyleşiler ile gençlerin hayallerini süsleyen markaların insan kaynakları profesyonelleriyle görüşme fırsatı bekliyor.

Zorlu PSM Vestel Amfi’de gerçekleşecek fiziki buluşma Alper Rende, Damla Altun ve Barkın Özdemir katılacağı “Bir Kariyer Olarak Influencer’lık” paneliyle başlayacak. Ardından Sosyalben Vakfı Kurucusu Ece Çiftçi günümüzde giderek önem kazanan gönüllülük kariyerine ışık tutacak. PERYÖN İnsana Değer Ödülleri’nin kazanan şirketlerinin CHRO’larının deneyimlerini paylaşacağı “İnsana Değer” panelinde Abdi İbrahim CHRO’su Hakan Önel ve Renault CHRO’su Tolga Görgülü’ye Human Group Kurucusu & PERYÖN Yönetim Kurulu Üyesi Gaye Özcan eşlik ederken panelin moderatörlüğünü PERYÖN Genç Yönetim Kurulu Üyesi Şebnem Aktan üstlenecek. Alışılmışın dışında kariyer yolculuklarının ele alınacağı Youth Talks 2021 offline kısmında gün; Capital Sports Media Türkiye CEO’su Mustafa Turgun, Galatasaray Erkek Basketbol Takımı Koçu Ekrem Memnun ve Futbolist. CO Kurucusu Sinan Dursunoğlu’nun katılımıyla gerçekleştirilen “Skor ve Spor Okuryazarlığı” paneliyle sonlanacak.

“Gençler için umudu çözümle birleştirmek üzere yola çıktık”

  • youth talks günseli özen

“Bugün toplum araştırmaları hepimize çok önemli bir mesaj veriyor. Gençlerin geleceğe dair umutlarında, kariyer oluşturma yönünde planlar yapma heveslerinde gözle görülür bir azalma var. Buradan hareketle, 2019 yılında ‘Umut Dolu Gelecek” diyerek yola çıktığımız Youth Talks’u günümüz koşullarına adapte ederek ‘phygital’ konseptiyle yeniledik. Gençlik destekçileri VakıfBank ve Vestel ve Ülker’in gücünü de arkamıza alarak, umudu çözümle birleştirmek için kolları sıvadık. Youth Talks 2021’i, ivmesini gençlerle yakalayan bir etkinlik olarak planladık. Etkinliğin, hem geleceğe umutla bakmak isteyen gençlere yol göstermesini hem de gençleri duymak ve sorunlarına tecrübeleriyle katkıda bulunmak isteyenlere bir fırsat oluşturmasını istiyoruz.”

Youth Talks 2021 Destekçileri

VakıfBank, Vestel, Ülker, Monster, Sephora, P&G, Red Bull, Burger King, Kahve Dünyası Algötür, Riot Games, Pulpo AR, Armut, Akustikhane, Capital Sports Media, Kaspersky, PERYÖN, TÜHİD, StarterHUB, Karnaval Medya, Bundle, Inflow, Milyon TV

Youth Talks, 1 Temmuz'da gençleri umut ve çözüm için bir araya getirecek
Youth Talks, 1 Temmuz'da gençleri umut ve çözüm için bir araya getirecek
Youth Talks, 1 Temmuz'da gençleri umut ve çözüm için bir araya getirecek

Youth Talks’un Zorlu PSM’de gerçekleşecek fiziksel buluşmasına kayıt olmak için TIKLAYIN.

Sandy Hook Promise: Gençler iyi değil!

dünya vatandaşlığı featured Genş ekonomisi Gig ekonomisi katma değer sıra dışı kariyer rotaları VakıfBank Vestel youth talks zorlu psm
1 The Tech Summit 2025: Yapay zeka ile güçlendirilmiş gelecek nasıl olacak?
The Tech Summit 2025: Yapay zeka ile güçlendirilmiş gelecek nasıl olacak?
2 Restoranlardan dijital platformlara rest: “Komisyon oranlarına çözüm bulunmazsa kendi platformumuzu kurarız!”
Restoranlardan dijital platformlara rest: “Komisyon oranlarına çözüm bulunmazsa kendi platformumuzu kurarız!”
3 Coca-Cola’dan beş yıl sonra gelen yeni yıl lezzeti: Holiday Creamy Vanilla
Coca-Cola’dan beş yıl sonra gelen yeni yıl lezzeti: Holiday Creamy Vanilla
4 Yılın en iyi 50 girişimi belli oldu!
Yılın en iyi 50 girişimi belli oldu!
5 Markalardan Ata’ya saygı duruşu: İşte yılın öne çıkan 10 Kasım filmleri...
Markalardan Ata’ya saygı duruşu: İşte yılın öne çıkan 10 Kasım filmleri…
Güncel Haberler
Antep Baklavası, Malatya Kayısısı, Adana Kebap, Antep Fıstığı… Akla ilk gelen "Coğrafi işaret” hangisi?
Antep Baklavası, Malatya Kayısısı, Adana Kebap, Antep Fıstığı… Akla ilk gelen “Coğrafi işaret” hangisi?
AI pazarlama jargonuna dikkat! Markalar bu terimlerin peşine takılmamalı...
AI pazarlama jargonuna dikkat! Markalar bu terimlerin peşine takılmamalı…
2026 seyahat trendleri belli oldu: "Lüks kaçamaklar" popülerleşiyor
2026 seyahat trendleri belli oldu: “Lüks kaçamaklar” popülerleşiyor
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Türkiye’nin beslenme karnesi: Her 3 kişiden 2’si yeme düzeninden memnun değil...
Haberler
Türkiye’nin beslenme karnesi: Her 3 kişiden 2’si yeme düzeninden memnun değil…
İrem Alimoğlu
5 Ekim 2025
Apple Music’te çalma listesi ve şarkı aktarma dönemi başladı
Haberler
Apple Music’te çalma listesi ve şarkı aktarma dönemi başladı
İrem Alimoğlu
18 Eylül 2025
Etkileşim rekabetinde yeni dönem: X en çok etkileşim yatanlara “Certified Bangers” rozeti verecek
Haberler
Etkileşim rekabetinde yeni dönem: X en çok etkileşim yatanlara “Certified Bangers” rozeti verecek
Nafizcan Önder
4 gün önce
TOGO, BETA Ayakkabı'nın marka haklarını satın aldı
Haberler
TOGO, BETA Ayakkabı’nın marka haklarını satın aldı
Sena Tufan
2 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.