22 Haziran Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Brandverse Awards PR
Etkinlikler

En etkili PR çalışmaları Brandverse Awards’da yarışacak

Gizem Yıldız
24 Mart 2023
2 dk okuma

Brandverse Awards PR bölümü en etkili PR çalışmalarının başvurularını bekliyor! İş birlikleri, kurumsal imaj ve itibar yönetimi çalışmaları, düzenlenen lansmanlar ve sponsorluk çalışmaları, sosyal sorumluluk projeleri, sürdürülebilir iş stratejileri ve tüm PR içeriklerinin PR bölümü altında yarışacağı Brandverse Awards’un başvuru süreci 6 Nisan’da sona erecek…

BoomSonar ve Marketing Türkiye iş birliğiyle hayata geçirilen ve Social Media Awards Turkey’nin de geçtiğimiz yıl dahil olduğu Brandverse Awards’da kanaat önderleri ve influencerların yer aldığı kampanyalar önceki yıl Sosyal Medya ve Dijital bölüm altında değerlendirilirken bu yıl PR bölümü altında “Influencer ve Influencer ve Kanaat Önderi İş Birliği” kategorinde yarışacak.

PR içeriklerinde kıyasıya rekabet başlıyor

Markanın itibarını geliştirmek, markanın/ürünün hedef kitlesiyle arasında bağ kurmak güçlendirmek adına yaptığı tüm yaratıcı işlere ev sahipliği yapacak PR bölümü. “Etkinlik İçerik Üretimi”nden Kurum İçi İletişime ve hatta Sponsorluk Çalışmalarına dek pek çok başlıkta kıyasıya rekabete şahit olacağız.

  • Etkili İçerik Üretimi: Marka kimliğine ve mesajına uygun, hedef kitleyi bilgilendirmek, eğlendirmek ve ilham vermek, etkileşim yaratmak için oluşturulan yaratıcı tüm PR içerikleri bu kategoride yarışır.
  • Etkinlik Çalışmaları: Markanın PR stratejisi doğrultusunda tüketicileriyle bir araya geldiği tüm yaratıcı online ve offline etkinlik projeleri bu kategoriye başvurabilir.
  • Influencer ve Kanaat Önderi İş Birliği: Bu kategoride bir PR kampanyasında fikir önderlerinin ve/ veya influencerların etkili kullanımları yarışır. Katılımcılar, PR stratejisinin bir parçası olarak bir fikir önderi veya influencerın konumundan nasıl yararlanıldığını, içerik ve sunumun markanın ve kampanyanın genel stratejisine nasıl uygun olduğunu ve ilgili fikir önderi/influencerların dahil olmasıyla kampanyanın başarısını nasıl etkilendiği detaylarıyla belirtmeli.
  • Kurum İçi İletişim: Bu kategoriye kuruluş içerisinde çalışanların motivasyonunu arttırmaya ve kurum kimliğini benimsetmeye yönelik yapılan iç iletişim faaliyetleriyle başvuru yapılabilir. Başvurular, yapılan çalışmanın çalışanlar üzerindeki etkisine dair sonuçları göstermelidir.
  • Sponsorluk Çalışmaları: Markanın iş ve PR hedeflerini karşılamak ya da belli bir konuda farkındalık yaratmak için marka kimliğine ve hedef kitlesine uygun olarak gerçekleştirdiği tüm sponsorluk çalışmaları veya ortaklık programları bu kategoride yarışır.
  • Lansman/Relansman İletişimi: Marka, ürün ya da hizmet için düzenlenen lansman veya relansman çalışmaları bu kategoriye başvuruda bulunabilir.
  • Kurumsal İmaj ve İtibar Yönetimi: Bu kategoride kurum ya da markaların doğrudan satış ya da herhangi bir somut dönüş beklentisi olmadan markanın/kurumun itibarını yükseltmeyi ve imajına katkı sağlamayı amaçlayan çalışmalar yarışır. Kategori sponsorluk, PR projeleri, iç iletişim, halka arz ve imaj vb. çalışmaları kapsar.
  • Kurumsal Sosyal Sorumluluk: Kurum veya kuruluşların etik ve sorumlu davranarak topluma ve çevreye katkı sağlamak için ürettiği tüm kampanyalar ve iletişim çalışmaları bu kategoride yarışabilir.
  • Kurumsal Sürdürülebilirlik Yönetimi: Sürdürülebilir bir gelecek için kurum ve kuruluşların ekonomik, sosyal ve çevresel açıdan sürdürülebilir iş stratejileri geliştirerek buna yönelik yürüttükleri iletişim çalışmaları bu kategoride yarışabilir.

Brandverse Awards’ta başvuru süreci devam ediyor…

Brandverse Awards featured
1 Veri kaybı yaşayan şirketlerin ömrü en fazla 2 yıl!
Veri kaybı yaşayan şirketlerin ömrü en fazla 2 yıl!
2 Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
3 Z kuşağı daha az alkol tüketiyor! Peki neden?
Z kuşağı daha az alkol tüketiyor! Peki neden?
4 TEMU Türkiye pazarında!: “1 günde teslimat” dönemi başlıyor
TEMU Türkiye pazarında!: “1 günde teslimat” dönemi başlıyor
5 37. Kristal Elma’da ödüller sahiplerini buldu!  
37. Kristal Elma’da ödüller sahiplerini buldu!  
Güncel Haberler
Mayıs ayının dijital medya şampiyonları
Mayıs ayının dijital medya şampiyonları
2025 yazında markalar dijitalde parlıyor! İşte fark yaratan dijital stratejiler...
2025 yazında markalar dijitalde parlıyor! İşte fark yaratan dijital stratejiler…
Şirketlerin yüzde 90’ı üretken yapay zeka uzmanı arıyor
Şirketlerin yüzde 90’ı üretken yapay zeka uzmanı arıyor
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Aşkın şifresi burçlarda saklı: En çok eşleşen burçlar açıklandı!
Haberler
Aşkın şifresi burçlarda saklı: En çok eşleşen burçlar açıklandı!
İrem Alimoğlu
1 hafta önce
Siemens CEO'su ve ailesi helikopter kazasında hayatını kaybetti
Haberler
Siemens CEO’su ve ailesi helikopter kazasında hayatını kaybetti
İrem Alimoğlu
11 Nisan 2025
Influencer’ların büyük karnesi yarın açıklanıyor!
Haberler
Influencer’ların büyük karnesi yarın açıklanıyor!
Nafizcan Önder
5 gün önce
OpenAI’den yeni nesil yapay zeka: GPT-4.1 sahneye çıktı
Haberler
OpenAI’den yeni nesil yapay zeka: GPT-4.1 sahneye çıktı
Nafizcan Önder
15 Nisan 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.