Bitki bazlı beslenme revaçta... Peki neden?

Bitki bazlı beslenme revaçta… Peki neden?

Son yıllarda bitki bazlı ürünler, hem sağlık hem de çevresel sürdürülebilirlik açısından artan bir ilgiyle…

Beyaz yaka çalışanlar ofise dönüş hakkında ne düşünüyor?

Beyaz yaka çalışanlar ofise dönüş hakkında ne düşünüyor?

Yaz dönemi boyunca tamamen uzaktan çalıştıktan sonra ofise dönen beyaz yakalılar, yeni çalışma koşullarına uyum…

Marka sadakati enflasyon sınavında

Marka sadakati enflasyon sınavında

Enflasyonla birlikte artan fiyatlar, tüketici alışkanlıklarını ve marka sadakatini derinden etkiliyor. Alışverişlerinde sadık kaldıkları markaları…

Yunanistan'a gitmeyen kaldı mı?

Yunanistan’a gitmeyen kaldı mı?

Türk tatilciler arasında son yıllarda popülerlik kazanan bir destinasyon var: Yunanistan… Tarihi zenginlikleri ve doğal…

Yerel halk turistler hakkında ne düşünüyor?

Yerel halk turistler hakkında ne düşünüyor?

Turizm, ülkelerin ekonomik kalkınmasında önemli bir rol oynarken, aynı zamanda toplumsal ve çevresel dengeyi de…

Enflasyon günlükleri: "Yaşamıyoruz, ayakta kalmaya çalışıyoruz"

Enflasyon günlükleri: “Yaşamıyoruz, ayakta kalmaya çalışıyoruz”

Günlük hayatın her alanında ekonomik zorlukların etkisi artarken tüketicilerin harcama alışkanlıkları da derin bir dönüşümden…

Döner Almanya'yı fethetti: Almanlar haftada en az 1 kez döner yiyor!

Döner Almanya’yı fethetti: Almanlar haftada en az 1 kez döner yiyor!

Twentify’ın yapay zeka destekli araştırma platformu Quals.ai, dönerin Almanya’da nasıl bir tutkuya dönüştüğünü bir araştırmayla…

Türkiye yeni yılı nasıl kutlayacak?

Türkiye yeni yılı nasıl kutlayacak?

Eskiye veda ettiğimiz ve yeni bir yıla girdiğimiz 31 Aralık – 1 Ocak tarihleri şüphesiz…

Z kuşağı araştırması

Z kuşağı hakkındaki tüm bildiklerinizi unutun!

TÜİK verilerine göre Türkiye nüfusunun yüzde 15,4’ünü oluşturan 15-24 yaş arası gençleri kapsayan “Z Kuşağı”,…

İklim sorunlarının ne kadar farkındayız?

İklim sorunlarının ne kadar farkındayız?

Alarko Carrier, Türkiye’de iklim okuryazarlığı seviyesini ölçmek ve bu doğrultuda gelecek dönem planları yapabilmek amacıyla…

Müşteri her zaman haklı mı?

Müşteri her zaman haklı mı?

Tüketiciler giyim alışverişlerinin yarısını dijital platformlar üzerinden yapmaya başlamışken platform ve mağazaların müşteri memnuniyeti konusunda…