Tüketici her kanalda kolaylık istiyor

Google adına KANTAR tarafından yürütülen Smart Shopper araştırması son bir yılda tüketicilerin satın alma davranışlarında…

Yeni dönemde tüketiciler satın alma kararını nasıl alıyor?

Google ve The Behavioural Architects ortaklığında gerçekleştirilen araştırma Covid-19’un tüketicilerin satın alma kararları üzerindeki etkisini…

Online kanallar fiziksel mağaza deneyimini nasıl besliyor?

2020 tüketici alışkanlıklarını büyük oranda değiştirdi. Online satış kanalında çok ciddi bir artış meydana geldi…

Pandeminin şampiyonu oyuncak oldu

Criteo, Covid-19 krizinin perakende sektörü üzerindeki etkilerini araştırdığı uluslararası raporu yayınladı. Türkiye’de, evden çalışılmaya geçilmesi…

Tüketici “Aşı bulunmadan normale dönmem” diyor…

KPMG, ABD’de bin tüketiciyle yaptığı ankette Covid-19’un günlük yaşam üzerindeki etkisini araştırdı. “Covid-19 Tüketicinin Nabzı”…

Pazarlama Gurusu Philip Kotler yazdı: “Ya paylaşımcı olmayı öğreneceğiz ya da bir ‘Muz Cumhuriyeti’ne dönüşeceğiz.”

COVID-19 yayılır ve işten çıkarmalar devam ederken tüm dünya “Büyük Buhran” senaryoları üzerinde çalışıyor. Baştan…

Tüketici davranışları Ramazan’da sektörleri nasıl etkiliyor?

Criteo, her yıl olduğu gibi 2018’de de Ramazan ayı özelinde bir rapor hazırladı. Hazırladığı raporda,…