Mr. Goodvertising: "Amaç anlamsız bir reklam terimine dönüştü!"

Mr. Goodvertising: “Amaç anlamsız bir reklam terimine dönüştü!”

Yıllardır pazarlama sektörünün çalışmalarını sadece kazanç amaçlı değil, bir amacı merkezine alarak sürdürmesi gerektiğini ve…

Thomas Kolster'in yeni kitabı "The Hero Trap" geliyor

Thomas Kolster’in yeni kitabı “The Hero Trap” geliyor

Thomas Kolster’ın, reklam sektörünün tanıdığı ismiyle Mr. Goodvertising’ın, amaç odaklı pazarlamaya meydan okuyan ve markaları…

Thomas Kolster: “Toplumsal fayda, ticari getirilerin önüne geçiyor”

Thomas Kolster: “Toplumsal fayda, ticari getirilerin önüne geçiyor”

Topluma yalnız olmadığı mesajını vermek salgın süresince pek çok markanın temel stratejisi oldu. Ancak kimi…